Moderátor: Moderátori
vladik67 napísal:Zámerne som spomenul Sorošku, lebo čím viac sa bude jeho výstavba oddiaľovať tým drahší bude a dostaneme sa na ceny posledného chýbajúceho úseku na D1 a to aj vďaka sprísňovaným normám ochrany životného prostredia.
Aj v Komárne platia dane. A nebude nič. Možno ani ten obchvat nebude, len sa budú trepať cez mesto kamióny, najmä poľské, turecké, balkánske a občas pobaltské, pretože sa postavil most na zlom mieste a teraz treba dlhší a drahší (aspoň jeden či dva mosty navyše), po starom kamióny nemohli jazdiť, tak bolo pokojnejšie. 1900vladik67 napísal:... Aj na juhu sme rovnakými platiteľmi dane ako Vy a aj my chceme jednoducho kvalitné bezpečné cesty, ktoré donesú nielen intenzity, ale aj peniaze či už investičné, tak v podobe mzdových prostriedkov.
Nepotrebujeme jazdiť cez Maďarsko a prispievať do inej štátnej kasy, veď už jednu kasu platíme...
Kvík » 26. Nov 2023 14:02
Vieš, že tým vlastne tvrdíš, že na ochranu životného prostredia sa treba zvysoka vytoto, hlavne aby bol tunel hotový, kým to (zjavne nedostatočné) zákony umožňujú postaviť relatívne lacno, ale na hulváta?
Kvík » 26. Nov 2023 14:02
Okrem toho na porovnateľné ceny sa síce dostaneme, ale veľká časť z toho je len inflácia. O dosť viac by nás mali mrzieť tie stratené príležitosti a neuskutočnené investície.
KN.SK » 26. Nov 2023 14:37
Aj v Komárne platia dane. A nebude nič. Možno ani ten obchvat nebude, len sa budú trepať cez mesto kamióny, najmä poľské, turecké, balkánske a občas pobaltské, pretože sa postavil most na zlom mieste a teraz treba dlhší a drahší (aspoň jeden či dva mosty navyše), po starom kamióny nemohli jazdiť, tak bolo pokojnejšie.vie a dokáže a ktorý región bude protežovať.
A pre Pacha:
lenze na druhej strane obchvat maju. je hanba ked polsko bude mat S19 a R4 nic a pri KN a dalej I/64 je tiez hanba v mensom meradle.Áno, dane sa platia, ale nemáte také hladové doliny ako v okresoch RS, RV a RA a nedostanú sa tak ľahko do priemyselných KE alebo v smere na západ do BA alebo západných štátov.
preto treba pozerat na priemernu rychlost. ovela komplexnejsi ukazovatel. aj intenzity to ovplyvnuju ale aj dalsie faktory. ked je to vyrazne pod 90 tak to treba povazovat za problem.Čiže aj na juhu stúpnu intenzity, lebo sa začnú rozvíjať regióny, pribudnú priemyselné parky, ktoré vďaka lacnej pracovnej sile (spravidla minimálna mzda) budú produkovať vašu mantru - intenzity.
ale to vsetko sa riesi. viac ci menej. ale strecno sa trosku prehana, su tam problemy, RK a KM su daleko horsie, strecno bezne prejdes presne tak spomalene ako KE-MI alebo PO-SK alebo batka. tam vsade ides cca 60 vo dne aj v noci. no a potom bude problem ZV, co je zatial len v silne dni ale rast intenzit bol tiez velky ale stale sa len spekuluje ze kadial to pojde.Na severe, už vôbec nejde o intenzity, ale hlavne o to, aby sa nemuselo stáť skoro denne Pri knm, aj niekoľko hodín, aby nebolo strečno večne upchaté, aby bola žilina ako tak priechodná, aby na prejazd rbk si nemusel pridávať min 30´navrch aby si stíhal.... a v neposlednej rade ide doslova o život. Je to proste zlotišejšie, ako len intenzity a kopnúť si do drx.
110mat110 » 28. Nov 2023 08:06
Zla zla dialnica v pohode prejazdna aj napriek snehu. Soroska uzavreta, cesta medzi Soroskou a KE kvoli nafukanemu snehu tiez tazko prejazdna
110mat110 » 28. Nov 2023 13:14
To povedz skrizovanemu Madarovi v Moldave na krizovatke, ze keby bol tunel na Soroske, urcite by presiel
Pacho » 28. Nov 2023 15:18
vladik 67, zrejme si nepochopil 110mat110, maráža na pravidelné hlásenia drx o snehových kalamitach v pacholande, kde sa dozvieme ešte aj o lavínovom nebezpečenstve, a teraz ticho, ako voš pod chrastou. Na druhej strane tieto isté problémi, majú donovali, čertovica, vernár, ..... a kopec inýc horskýchprechodov, a to teraz všade budeme kopať tunely?
Pacho napísal:vladika 67, zrejme si nepochopil 110mat110, maráža na pravidelné hlásenia drx o snehových kalamitach v pacholande, kde sa dozvieme ešte aj o lavínovom nebezpečenstve, a teraz ticho, ako voš pod chrastou. Na druhej strane tieto isté problémi, majú donovali, čertovica, vernár, ..... a kopec inýc horských prechodov, a to teraz všade budeme kopať tunely?:
My máme menšie dolinky v Podunajskej pahorkatine. Zanikli v Komárne napríklad Doprastav, Hydrostav, úplne zdecimované Slovenské Lodenice. Ľudia sa rozpŕchli za prácou (Bratislava a okolie, Maďarsko a inde v EÚ), pokles obyvateľstva okresu (~110 000 → 99 695 [31. december 2022]) a Komárna (37 370 [1991]*; 37 366 [2001] → 32 287 [31. 12. 2022]).vladik67 napísal:KN.SK » 26. Nov 2023 14:37
Aj v Komárne platia dane. A nebude nič. Možno ani ten obchvat nebude, len sa budú trepať cez mesto kamióny, najmä poľské, turecké, balkánske a občas pobaltské, pretože sa postavil most na zlom mieste a teraz treba dlhší a drahší (aspoň jeden či dva mosty navyše), po starom kamióny nemohli jazdiť, tak bolo pokojnejšie.vie a dokáže a ktorý región bude protežovať~toto som nenapísal.
Áno, dane sa platia, ale nemáte také hladové doliny ako v okresoch RS, RV a RA a nedostanú sa tak ľahko do priemyselných KE alebo v smere na západ do BA alebo západných štátov.
vladik67 napísal:
KN.SK » 26. Nov 2023 14:37
Aj v Komárne platia dane. A nebude nič. Možno ani ten obchvat nebude, len sa budú trepať cez mesto kamióny, najmä poľské, turecké, balkánske a občas pobaltské, pretože sa postavil most na zlom mieste a teraz treba dlhší a drahší (aspoň jeden či dva mosty navyše), po starom kamióny nemohli jazdiť, tak bolo pokojnejšie.vie a dokáže a ktorý región bude protežovať~toto som nenapísal.
Áno, dane sa platia, ale nemáte také hladové doliny ako v okresoch RS, RV a RA a nedostanú sa tak ľahko do priemyselných KE alebo v smere na západ do BA alebo západných štátov.
Kvík » 26. Nov 2023 14:02
Okrem toho na porovnateľné ceny sa síce dostaneme, ale veľká časť z toho je len inflácia. O dosť viac by nás mali mrzieť tie stratené príležitosti a neuskutočnené investície.
A vtom máš pravdu, v tom by sme nemali zaspať. Dúfam, že terajší minister sa nenechá ovplyvňovať svojim štátnym tajomníkom, ktorý už ukázal v minulosti čo vie a dokáže a ktorý región bude protežovať
KN.SK » 26. Nov 2023 14:37
Aj v Komárne platia dane. A nebude nič. Možno ani ten obchvat nebude, len sa budú trepať cez mesto kamióny, najmä poľské, turecké, balkánske a občas pobaltské, pretože sa postavil most na zlom mieste a teraz treba dlhší a drahší (aspoň jeden či dva mosty navyše), po starom kamióny nemohli jazdiť, tak bolo pokojnejšie.
Áno, dane sa platia, ale nemáte také hladové doliny ako v okresoch RS, RV a RA a nedostanú sa tak ľahko do priemyselných KE alebo v smere na západ do BA alebo západných štátov.
vladik67 napísal:o a keď sledujem trendy výstavby v ČR, tak aj u nás bude viac a viac aktivistov, ktorí budú ochraňovať čokoľvek, len aby niečo s toho si pre seba z štátneho mešteka utrhli.
podla priorit, 85 percent po dialnici. na juhu je to 58 percent bez poloprofilov. momentalne vrchom 4:10 strecno aj RK prejazdne a spodkom 3:57. ...nebyt krivana, batky a sorosky tak 3:40. alebo bez sorosky 3:45...podobne ako o par rokov na severe... teda je mozny bez tunela a za polovicne naklady prakticky ten isty efekt.K téme. Priama čiara BA-KE sa do dostavby obchvatu ZA a RK vždy oplatí juhom. Teda dokým na juhu nenapadne viac snehu, ako na severe
Mawerick81 napísal:navrhujem premenovat tuto temu na Spravodajstvo o zjazdnosti ciest severneho SLovenska, uvadza rosnička DRX
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: MrXo a 36 hostí.