Dam Ti jednoduchu otazku: Kedy bola sprejazdnena dialnica BA-ZA?
Ja som napisal, ze v maji 2010. Takze kedy to bolo? Prosim odpoved!
v maji 2010. ale citaj dalej...
D1 Vrtizer - HP bol zastaveny az do jula 2004, vystavba v case podpisu zmluvy s KIA neprebiehala. Takze kto tu prekruca? Zas sa zacni hadat, ze vystavba sa predsa zacala 1998, ale to, ze tam roky nebolo ani chlapa na stavbe Ta uz samozrejme nezaujima!
samozrejme ze ma TO NEZAUJIMA. bola podpisana zmluva s doprastavom, zohnali sa peniaze aj ked nebolo na bezne opravy ciest. ty proste nerozumies tomu co to znamena...znamena to zavazok statu....boli vydane vsetky povolenia, nakresleny projekt aj vykupene pozemky...takyto stav porovnavat v usekmi R1 kde este riesili uzemko alebo trasovanie moze len hlupak,
Pre tych co to potrebuju 2x mat napisane: Ked sa podpisala zmluva s KIA v marci 2004, koncila D1 od BA pri Ladcoch. V realnej vystavbe smerom na ZA bol len usek Ladce - Sverepec.
prekucas - vytahujes fakty ktore vobec nie su podstatne....je jedno kedy bola podpisna zmluva.....KIi slubili urychlit vystavbu nedokoncenej dialnice a KIA s tym suhlasila..... este raz aby kazdy pochopil DIALNICA BOLA PODMIENKA aj ked sa nedokoncila v case ked nabehla vyroba ale KII s tym suhlasila. ladce-sverepec odovzdali v 2005, vrtizer-hp a hp-strazov odovzdavali po kuskoch a stavalo sa brutalnym tempom aby to bolo hotove co najskor, v priebehu 2007 sa uz jazdilo na poloprofiloch a cize okrem PB bola trasa pre KIU funkcna. tu si mozeme porovnat D1-R1 v 2006
http://dialnice.szm.com/highways/highways2006.htmla tu v 2008
http://dialnice.szm.com/highways/highways2008.htmlcize na D1 chybalo 10 km a na R1 chybalo asi 70 km ...ale ked v tom nevidis rozdiel tak potom mas problem zo zrakom.
ale inac ma PK pravdu - bezne priemysel nasleduje dialnicu. to ze to ziline vybavili slintos a janoslota ktory porusil zakon ked dal stavebne povolenie na nevyporiadanych pozemkoch za asistencie mikiho je opat raz rarita....v normalnej krajine toto nemohlo prejst. KIU toto vsetko nemuselo zaujimat, oni nenesu zodpovednost za protipravne konanie....
Ti este nikto neprezradil, ze mame vacsiu hustotu zaludnenia na zapade, mame viac priemyslu na zapade a obchodujeme co sa tyka dopravy kamionmi viac so zapadom nez s vychodom, pripadne este s Madarskom a Polskom.
to ja viem a mozno lepsie ako ty. len neviem teda co si tym chcel naznacit.
Ulohou D1 je prepojit co najviac priemyselnych centier, spojit zapad a vychod krajiny, teda postavit D1 kde je vysoka intenzita dopravy, ale na vychode aj tam kde je stredna intenzita dopravy, aby doslo k prepojeniu vychodu na priemyselnejsie a bohatsie casti krajiny.
ale v najskorsom moznom case a nie v 2025-30. medzi ZA a PO nemas ziadne velke mesta ani velke priemyselne centra - zato vacsina njadhrahsich usekoc je prave tam. na druhej strane si spocitaj pocet obyvatelov hoci len okruhu KE, KS, PO, MI, TV, VT...to su statisice ludi - v skorsom case mohli byt prepojene najvacsie centra len juznou trasou.
a ked bude hotova M30 tak severna trasa ostane len pre lokalku, cp a regionalne prepojenia.....
No neviem, ale na M1 na 85 km (
https://www.google.sk/maps/@47.6746134, ... 312!8i6656) som nevidel plno kamiónov skoro nikdy, ani ráno, ani poobede - asi som na ne nemal šťastie. Zahustilo sa i nimi, keď bol na nej nejaký problém.
ja som to videl v prienehu jedneho tyzdna....suvisla jazda v lavom pruhu na M1 a bezne predbiehanie kamionov na povazi.....a myslim ze intenzity tomu davaju zapravdu...pokial viem ma M1 su bezne 40.000 intenzity ktore na D1 za TT jednoducho nie su.....ty to vies zistit lepsie.
Stale lepsia dialnica v PO kraji s intenzitou 10-15 tisic v./24h v roku 2015, ako R2 s intenzitou 4-5 tisic v./24h v roku 2015.
myslis na tych prelozkach ktore na nazyvaju R2....myslim ze na toto uz napisal DrX....
Zaujimave, ze pred PP bola intenzita v 2015 14756 v./24h, pri PP 13444 v./24h a za PP 12027 v/24h, a udajne citujem "pri PP kolkokrat idem tolkokrat prazdna dialnica", je to az taky zasadny rozdiel oproti 14528 v/24h na R1 pri Tekovskych Nemciach? Nie je, podla Tvojho meritka mame teda prazdnu tiez R1 pri Tekovskych Nemciach.
tak potom porovnaj intenzitu okolo ZH a ZV s intenzitou pri vazci....alebo levoci....
Dialnica do ZA bola kompletna az v maji 2010, cize viac ako 6 rokov po podpise zmluvy. Preco nesiel JLR do ZH,ZV,BB? Ved je tam uz roky rokuce hotova R1. Ani LC nema zlu dostupnost, vsak mimo RC smerom na BA je to menej ako to co chybalo na trase ZA-BA ked KIA podpisala zmluvu, a casovo to bolo podstatne horsie hlavne kvoli PB.
do ZA chybalo v 2007-08 len 10 km....po ZV chybalo 70 km a cakalo sa na kruhaku pod zoborom a na semafore v ladomerskej vieske. po LC nebol ani kilometer km cize tam chybalo v tom case vyse 120 km.
a preco isiel BMW do debrecina ? snad nebudes tvrdit ze kvoli rumunskym robotnikom ? zeby kvoli postavenem dialnici a bohatym stimulov lebo madarska vlada chcela do zaostaleho regionu velkeho investora za kazdu cenu...
Dovod? Uz sa viac NA ma problem pretlacit cez ZA a popod Strecno a tiez cez Kysuce. Obchadzaju to, ako sa len da aby usetrili cas aj za cenu dlhsej trasy.
R1 ZV - KE je mimo RC len 170 km, tak preco tam nie su intenzity ako na Povazi, ci pod Strecnom v roku 2005?
lebo tam nie je taka vysoka lokalka okrem toho tu vypisujete ze strecno sa neda obist....tak akoze obchadzaju
samozrejme opat tvrdenie bez smerovych prieskumov.....