Vždy sa robí ceremoniál až po tom čo sa naozaj prerazí. Ešte k tomu urobia aj nanovo "stenku, aby bolo čo symbolicky preraziť. Ale k čomu bola šaráda popierania som nepochopil. Ako keby len oni mali právo na uverejnenie "tej správy, tej fotky, toho videa". Len oni - NDS - pritom my ich živíme.
UNAS chce veci od MDVSR, ktoré určite v tom rozsahu nedostane:
viewtopic.php?f=35&t=26367 . Po poslednom vystúpení šéfov UNASu na D2, kedy mali arogantné sedliacke výroky na adresu KRPZ, po ktorom do 24h prišlo veľké ospravedlnenia, že to tak vlastne nebolo, nečakám už od týchto "lídrov v doprave" nič a rozhodne nič dobré a konštruktívne. V každom prípade, väčšina slovenských firiem a tým nemyslím firmy s 50+ autami, lebo tie sú prevažne v druhej organizácií, rozvážajú miestne tovary a tam pochybujem, že by to zvládla konkurencia z východu. Ale ak, tak fajn, tak bude niečo lacnejšie. Čo bráni im s ich cenami teda preraziť na západe? Presne k tejto logike veci. Dlhodobo chcú zníženie zdanenia nafty, nedeje sa. Dlhodobo úpravy v mýte, aj sadzby. Nevedia pochopiť, že polovicu platia zahraniční. Píšu, že stav ciest je horší a horší, ale zrovna posledný rok dva je lepší. Naprieč kraje aj jedničky sa dosť investuje. Viac ako sú príjmy z mýta, teraz neriešim kam ide mýto.
Pripopínam ale, že začiatky rokov a ohlásené štrajky sa väčšinou štrajky aj konali a boli blokády po Slovensku. Tentokrát je to už list a UNAS mal už 2 celoslovenské rokovania a viem, že sa po poslednej blokáde na D2 pre dlhé kontroly kvôli migrantom cítia veľmi nespokojní a sklamaní. Začiatky roka sú vždy pre dopravu hlavne pre tú NAD najideálnejšie: je len mierny nábeh po vianočnej prestávke, takže ideálny čas využiť stroje na blokády. Respektíve až všeobecne ZIMA je pre nich ideálny čas, od začiatku roka. DO Vianoc sú najlepšie platení, tam by išli sami proti sebe. A medzi tým sa nejazdí, lebo sa nepredáva a nevyrába. Takže to treba vnímať tento oficiálny list.