Moderátor: Moderátori
wazari napísal:aquila napísal:ja mysim, ze tam by mal byt aj tak plny profil. tunel je tusim ak si dobre pamatam 1500 az 2000 m. ano je to dost, ale treba mysliet vyhladovo. a myslim, ze tunak by tie intenzity aj boli
ja tu ma poznacene 2 520 m - ale mozno e to iny variant
Lubo napísal:R2 staci a este tri roky bude stacit taka aka je.
Co som prekrútil? Hovoril som o tom, ako vidím situáciu ja. Podľa mňa je vyhodnejšie v kritickom úseku PP-LE postavit D1 na pol, mozno aj plny profil a na polprofil stavat R1 NR- hr benadik, ako stavat polprofil R2. Ty by si radsej na PP-LE aj R2 postavil polprofil.
devil napísal:A na asi 20-25 km useku Zv. (Slat.) - Krivan pri intenzitach 13-14.000 je uz treba plny profil R2.
kaviarista napísal:13000 - ova intenzita na rovnej komunikacii s prerusovanou ciarou je co sa tyka priepustnosti vcelku znesitelna, ale na horskom priechode by de facto znamenala permanentny dopravny kolaps.
kaviarista napísal:
13000 - ova intenzita na rovnej komunikacii s prerusovanou ciarou je co sa tyka priepustnosti vcelku znesitelna, ale na horskom priechode by de facto znamenala permanentny dopravny kolaps.
kaviarista napísal:Dy, ved jasne, vsade okrem Ziliny staci poloprofil. Nehnevaj sa, ale toto vobec nesuvisi s vekom. Mal by si ale uznat , ze ludia z vychodu su pri hodnoteni dopravnej situacie objektivnejsi, lebo to zazivaju na vlastnej kozi. A dokazu vyhodnocovat nielen useky medzi BA a ZA , ale aj medzi ZA a KE a porovnavat severnu a juznu trasu medzi sebou.
Dovolis jednu osobnu otazku? Kedy si bol naposledy v Kosickom alebo Presovskom kraji?
Ja uz tu odpradavna tvrdim, ze vyhodnocovanie ciste kvantitativnych ukazovatelov intenzit je blbost na n-tu. Inak sa musia posudzovat intenzity na horskych priechodoch a inak na rovinach. Inak s primestskym a inak s tranzitnym vplyvom . Inak medzi aglomeraciami so silnymi ekonomickymi vazbami a inak so slabymi .
13000 - ova intenzita na rovnej komunikacii s prerusovanou ciarou je co sa tyka priepustnosti vcelku znesitelna, ale na horskom priechode by de facto znamenala permanentny dopravny kolaps.
kaviarista napísal:cumil, tak preco sa nestavia D1 medzi PB a ZA len v poloprofile? Ved podla vasej logiky by tam poloprofil v pohode postacoval . Argumenty postavene vylucne na lokalpatriotizme nebudu totizto konzistentne nikdy.
A ak ma postacovat na 14000 intenzitu poloprofil dialnic, tak co bude postacovat na 1800 intentenzitu v Skalitom? Asi nejaky 1/16 profil pre bicykle a motocykle
Tihle lidé jsou snad zvyklí zapřahat vůz před koně. Oni jsou zjevně přesvědčeni, že Žilina má být hlavní dopravní křižovatkou Slovenska proto, že si to vymysleli vivati z dopravní fakulty a nedokážou pochopit, že je to právě naopak, že dopravní fakulta byla založena v Žilině proto, že to historicky je hlavní dopravní křižovatka Slovenska.
devil napísal:na nieco ste tu vsetci zabudli...ze 14.000 v roku 2005 znamena 17-18.000 v roku 2010. ak sa teda bavime o este nepostavenych usekoch...este aby tu zacal niekto tvrdit ze aj tam stacia 2 pruhy.Tihle lidé jsou snad zvyklí zapřahat vůz před koně. Oni jsou zjevně přesvědčeni, že Žilina má být hlavní dopravní křižovatkou Slovenska proto, že si to vymysleli vivati z dopravní fakulty a nedokážou pochopit, že je to právě naopak, že dopravní fakulta byla založena v Žilině proto, že to historicky je hlavní dopravní křižovatka Slovenska.
chces povedat ze hlavne krizovatky v SR nie su BA a KE
Jaroslav Štemberk napísal:devil napísal:na nieco ste tu vsetci zabudli...ze 14.000 v roku 2005 znamena 17-18.000 v roku 2010. ak sa teda bavime o este nepostavenych usekoch...este aby tu zacal niekto tvrdit ze aj tam stacia 2 pruhy.Tihle lidé jsou snad zvyklí zapřahat vůz před koně. Oni jsou zjevně přesvědčeni, že Žilina má být hlavní dopravní křižovatkou Slovenska proto, že si to vymysleli vivati z dopravní fakulty a nedokážou pochopit, že je to právě naopak, že dopravní fakulta byla založena v Žilině proto, že to historicky je hlavní dopravní křižovatka Slovenska.
chces povedat ze hlavne krizovatky v SR nie su BA a KE
Historicky Bratislava (resp. česky Prešpurk) měla dopravní význa coby říční přístav, kde se překládalo zboží z Pováží, Záhoří a východní Moravy z povozů na lodě a naopak. Košice z hlediska dopravních cest nejsou podle mého významnější než třeba Prešov nabo Poprad.
Žilina byla vždy místem, kde se spojovaly cesty ve směrech: přes Bratislavu do Vídně, přes Nitru do Pešti, do Slezska a na Liptov (kde se pak cety větvily ve směrech do Polska a dále pak přes Spiš na východ Slovenska a do Haliče).
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.