Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

cez Zilinu
27
17%
po R1 a cez Donovaly
27
17%
po R1 a cez Certovicu
26
16%
po R1 a dalej na LC a RV
33
20%
cez Madarsko
6
4%
na východ cestujem minimálne/sporadicky a tak nebudem skresľovať hlasovanie :)
41
25%
Ina trasa (uviest v diskusii)
1
1%
 
Celkový počet hlasov : 161

Odoslaťod Dialniciar » 10. Okt 2006 21:08

V meste Nitra sa tvoria kolóny, áut je viac. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5240

Dopravu riadia v piatok a v nedeľu policajti, centrálnou križovatkou prechádza za 24h takmer 50 tis. áut.

Nové signálne plány podstatne zvýšili prejazdnosť Nitrou. Je preto možné, že sa vodiči rozhodli uprednostniť túto trasu a radšej idú cez mesto, ako by ho obišli severným obchvatom. Svetelné križovatky takýto nápor vozidiel nezvládajú.

Že by ľudia z fóra jazdili viac centrom Nitry :?: :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod B; » 11. Okt 2006 08:14

Dy napísal:Že by ľudia z fóra jazdili viac centrom Nitry :?: :wink:

Ja som to nebol. 8)

Otazku treba postavit tak, ci na obchvate ubudlo aut.
Pripadne to moze suvisiet s nejakou rekonstrukciou.
Obrázok používateľa
B;
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 04. Feb 2005 10:55
Bydlisko: Doma :-) v EU

Odoslaťod Dialniciar » 17. Jan 2007 23:07

BA-KE:

D1+R1+R2, prípadne D1+R1+R3 (Donovaly)+D1 od r. 2008.

Jednoducho prvý lievik je PB a druhý je ZA-MT a tretí už od r. 2008 bude až po RK.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Adamko » 18. Jan 2007 08:43

Mimo dopravnej spicky je rychlejsia a aj kratsia trasa BA-ZA-PO-KE, v porovnani s BA-TT-NR-ZV-BB-RK-PO-KE.
Adamko
návštevník
 
Príspevky: 40
Založený: 02. Jan 2007 12:56

Odoslaťod mirkobb » 18. Jan 2007 11:32

Ad Adamko: Aky vplyv ma dopravna spicka na dlzku useku,ked pises,ze mimo nej je kratsia trasa BA-ZA..??!
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jan 2007 11:54

mirkobb napísal:Ad Adamko: Aky vplyv ma dopravna spicka na dlzku useku,ked pises,ze mimo nej je kratsia trasa BA-ZA..??!


Adamko zrejme napísal niečo iné:

- trasa D1 je kratšia ako D1+R1+Donovaly+D1
- zároveň je trasa mimo dopravnejš špičky aj rýchlejšia.

A teraz by sme mohli diskutovať. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Adamko » 18. Jan 2007 12:08

mirkobb napísal:Ad Adamko: Aky vplyv ma dopravna spicka na dlzku useku,ked pises,ze mimo nej je kratsia trasa BA-ZA..??!


Je to tak ako napisal dialniciar.

Mozno by to bolo zrozumitelne, keby som bol napisal:
Mimo dopravnej spicky je rychlejsia trasa BA-ZA-PO-KE a je aj kratsia, v porovnani s BA-TT-NR-ZV-BB-RK-PO-KE.
Adamko
návštevník
 
Príspevky: 40
Založený: 02. Jan 2007 12:56

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jan 2007 12:26

Adamko napísal:
mirkobb napísal:Ad Adamko: Aky vplyv ma dopravna spicka na dlzku useku,ked pises,ze mimo nej je kratsia trasa BA-ZA..??!


Je to tak ako napisal dialniciar.

Mozno by to bolo zrozumitelne, keby som bol napisal:
Mimo dopravnej spicky je rychlejsia trasa BA-ZA-PO-KE a je aj kratsia, v porovnani s BA-TT-NR-ZV-BB-RK-PO-KE.


Ibaže teraz mi prosím ťa upresni, kedy je dopravná špička.

Totiž: D1 je spoločný a problematický úsek, až sa na ňom začnú robiť úpravy, tak bude +bod pre SC-Sereď. Zdržanie pri NR sa dá stále prirovnať stratám na D1 BA-TT, až tam budú niečo robiť. Potom je to striedajúce, chýbajú úseky také 3 zásadné na R1, ale tam 20 km sa dostavia skôr ako D1 cez PB. Taktiež sa bude stavať severný obchvat BB a upravené budú aj Donovaly a tie tiež mimo špičky nie sú až také problematick, ako cez ňu.

Mimo špičky je výhodnejšia na 100% trasa D1+R1+Donovaly+D1 a ešte dlho to tak bude a budú obdobia, kedy to bude aj cez špičku.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod mirkobb » 18. Jan 2007 12:44

Ad Adamko,aj Dialniciar: Tak tomu uz rozumiem.. Ja viem,ze Vam to pripada ako "chytanie sa slovicok",ale ak je to tak naformulovane ako to bolo napisane,tak mi neostalo nic iba reagovat..
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jan 2007 12:53

mirkobb napísal:Ad Adamko,aj Dialniciar: Tak tomu uz rozumiem.. Ja viem,ze Vam to pripada ako "chytanie sa slovicok",ale ak je to tak naformulovane ako to bolo napisane,tak mi neostalo nic iba reagovat..


Mňa si za slovíčko nechytil. Ja som len vysvetlil možný iný výklad.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Adamko » 18. Jan 2007 13:09

Dialniciar napísal:Ibaže teraz mi prosím ťa upresni, kedy je dopravná špička.


V sirsom zmysle je dopravna spicka v pracovne dni zhruba od 6:30 do 17:00 a v nedelu popoludni zhruba od 14:00 do 19:00. Niekto moze nesuhlasit a vymedzit spicku iba na niekolko hodin pocas pracovnych dni.


Dialniciar napísal:Totiž: D1 je spoločný a problematický úsek, až sa na ňom začnú robiť úpravy, tak bude +bod pre SC-Sereď. Zdržanie pri NR sa dá stále prirovnať stratám na D1 BA-TT, až tam budú niečo robiť. Potom je to striedajúce, chýbajú úseky také 3 zásadné na R1, ale tam 20 km sa dostavia skôr ako D1 cez PB.



Ja nepisem o buducom case, ked sa zvysia zdrzania na D1 BA-TT, pisem o sucasnosti.

Dialniciar napísal:Taktiež sa bude stavať severný obchvat BB a upravené budú aj Donovaly a tie tiež mimo špičky nie sú až také problematick, ako cez ňu.


Severny obchvat BB b ez noveho kompletneho prepojenia na RK nebude mat podstatnejsi vplyv na prejazd ZV-BB-RK.


Dialniciar napísal:Mimo špičky je výhodnejšia na 100% trasa D1+R1+Donovaly+D1 a ešte dlho to tak bude a budú obdobia, kedy to bude aj cez špičku.


Okrem toho, ze trasa cez ZA je kratsia, cast po dialnici D1 vedie od TT po ZA v dlzke 132 km, z toho 18 km je usek D1 Vrtizer - Horny Hricov zatial s obmedzeniami (v lete bude najmenej 13 km v plnom profile).

Na TT-NR-ZV-BB je R1 v dlzke 96 km (predpokladam, ze R1 Kovacova-BB oznacena ako RC meria 15 km a dalej je to len mestska komunikacia - teda neviem presne, kde je znacka koniec RC). Z tych 96 km je rychlost obmedzena na 15 km SP-Budca.

Prejazd cez PB mimo spicky je takmer vzdy na prvu zelenu, teda takmer bez zdrzania. Uplne to iste cez Zilinu.
Adamko
návštevník
 
Príspevky: 40
Založený: 02. Jan 2007 12:56

Odoslaťod Adamko » 18. Jan 2007 13:18

Na konci roka 2007 by mali byt useky na Vrtizer-HP-Zilina hotove. To by znamenalo 135 km plnohodnotnej dialnice TT-ZA, oproti 96 km R1 TT-NR-ZV-BB, pritom na R1 zostane na 15 km SP-Budca obmedzena rychlost.

Teda 135 km na D1 kde takmer vsade bude povolena 130km/h, oproti 80 km na R1 kde je takmer vsade povolena 130 km/h.
Adamko
návštevník
 
Príspevky: 40
Založený: 02. Jan 2007 12:56

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jan 2007 13:30

Adamko napísal:
Dialniciar napísal:Ibaže teraz mi prosím ťa upresni, kedy je dopravná špička.


V sirsom zmysle je dopravna spicka v pracovne dni zhruba od 6:30 do 17:00 a v nedelu popoludni zhruba od 14:00 do 19:00. Niekto moze nesuhlasit a vymedzit spicku iba na niekolko hodin pocas pracovnych dni.


Dialniciar napísal:Totiž: D1 je spoločný a problematický úsek, až sa na ňom začnú robiť úpravy, tak bude +bod pre SC-Sereď. Zdržanie pri NR sa dá stále prirovnať stratám na D1 BA-TT, až tam budú niečo robiť. Potom je to striedajúce, chýbajú úseky také 3 zásadné na R1, ale tam 20 km sa dostavia skôr ako D1 cez PB.



Ja nepisem o buducom case, ked sa zvysia zdrzania na D1 BA-TT, pisem o sucasnosti.

Dialniciar napísal:Taktiež sa bude stavať severný obchvat BB a upravené budú aj Donovaly a tie tiež mimo špičky nie sú až také problematick, ako cez ňu.


Severny obchvat BB b ez noveho kompletneho prepojenia na RK nebude mat podstatnejsi vplyv na prejazd ZV-BB-RK.


Dialniciar napísal:Mimo špičky je výhodnejšia na 100% trasa D1+R1+Donovaly+D1 a ešte dlho to tak bude a budú obdobia, kedy to bude aj cez špičku.


Okrem toho, ze trasa cez ZA je kratsia, cast po dialnici D1 vedie od TT po ZA v dlzke 132 km, z toho 18 km je usek D1 Vrtizer - Horny Hricov zatial s obmedzeniami (v lete bude najmenej 13 km v plnom profile).

Na TT-NR-ZV-BB je R1 v dlzke 96 km (predpokladam, ze R1 Kovacova-BB oznacena ako RC meria 15 km a dalej je to len mestska komunikacia - teda neviem presne, kde je znacka koniec RC). Z tych 96 km je rychlost obmedzena na 15 km SP-Budca.

Prejazd cez PB mimo spicky je takmer vzdy na prvu zelenu, teda takmer bez zdrzania. Uplne to iste cez Zilinu.


Chronologicky:

1. Aj dnes je rýchlejšie ísť po SC-Sereď ako SC-TT cez špičku aj mimo nej.
2. Okrem obchvatu BB sú zásadné investície na Donovaloch na prídavný jazdný pruh, kedy sa bude dať predbehnúť čokoľvek pomalé a to už zásadne zlepší situáciu na Donovaloch.
3. Mimo špičky je ale bez zdržania aj Nitra a úsek NR-ZM a aj Donovaly sú prázdnejšie a aj vjazd do RK je rýchlejší.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jan 2007 13:31

Adamko napísal:Na konci roka 2007 by mali byt useky na Vrtizer-HP-Zilina hotove. To by znamenalo 135 km plnohodnotnej dialnice TT-ZA, oproti 96 km R1 TT-NR-ZV-BB, pritom na R1 zostane na 15 km SP-Budca obmedzena rychlost.

Teda 135 km na D1 kde takmer vsade bude povolena 130km/h, oproti 80 km na R1 kde je takmer vsade povolena 130 km/h.


Bavíme sa ale o začiatku r. 2007. Teraz pred chvíľou si ma na to upozornil. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Adamko » 18. Jan 2007 13:54

Dialniciar napísal:
Adamko napísal:Na konci roka 2007 by mali byt useky na Vrtizer-HP-Zilina hotove. To by znamenalo 135 km plnohodnotnej dialnice TT-ZA, oproti 96 km R1 TT-NR-ZV-BB, pritom na R1 zostane na 15 km SP-Budca obmedzena rychlost.

Teda 135 km na D1 kde takmer vsade bude povolena 130km/h, oproti 80 km na R1 kde je takmer vsade povolena 130 km/h.


Bavíme sa ale o začiatku r. 2007. Teraz pred chvíľou si ma na to upozornil. :idea:


Ano, ale dovolil som si posunut sa (pozriet sa) na koniec roka 2007, ked sa to este o niekolko minut zlepsi. To nic nemeni na prispevku, ktory som napisal pred nim.
Adamko
návštevník
 
Príspevky: 40
Založený: 02. Jan 2007 12:56

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jan 2007 13:58

Adamko napísal:Bavíme sa ale o začiatku r. 2007. Teraz pred chvíľou si ma na to upozornil. :idea:


Ano, ale dovolil som si posunut sa (pozriet sa) na koniec roka 2007, ked sa to este o niekolko minut zlepsi. To nic nemeni na prispevku, ktory som napisal pred nim.[/quote]

Na konci roka 2007 ale pribudne niekoľko tisíc kamiónov, lebo KIA zase znásobí výrobu, podobne aj rôzni dodávatelia, ktorí dokonca budú transportovať aj do PSA v TT. A úsek BA-TT kolabuje už dnes. Lievik v PB zostane, podobne aj ZA.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Adamko » 18. Jan 2007 14:01

Dialniciar napísal:Chronologicky:

1. Aj dnes je rýchlejšie ísť po SC-Sereď ako SC-TT cez špičku aj mimo nej.


Tu si Ta dovolim upozornit na Tvoj prispevok:

Dialniciar napísal:Mimo špičky je výhodnejšia na 100% trasa D1+R1+Donovaly+D1 a ešte dlho to tak bude a budú obdobia, kedy to bude aj cez špičku.


Teda bavili sme sa o D1+R1+Donovaly.

Ak sa chces bavit o ceste SC-Sered namiesto D1+R1, budem musiet pozriet vzdialenosti a urcit priblizne casove trvanie, ale tam presne nepoznam dopravne obmedzenia.
Adamko
návštevník
 
Príspevky: 40
Založený: 02. Jan 2007 12:56

Odoslaťod Adamko » 18. Jan 2007 14:10

Dialniciar napísal:Na konci roka 2007 ale pribudne niekoľko tisíc kamiónov, lebo KIA zase znásobí výrobu, podobne aj rôzni dodávatelia, ktorí dokonca budú transportovať aj do PSA v TT. A úsek BA-TT kolabuje už dnes. Lievik v PB zostane, podobne aj ZA.


Pokial viem, ma ist o stovky kamionov denne, nie tisice.

A opakujem, ze len mimo spicky je to cez ZA rychlejsie. Zasobovanie kamionmi by nemalo prebiehat mimo spicky, ktoru som uviedol vyssie.
Adamko
návštevník
 
Príspevky: 40
Založený: 02. Jan 2007 12:56

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jan 2007 14:19

Adamko napísal:
Dialniciar napísal:Na konci roka 2007 ale pribudne niekoľko tisíc kamiónov, lebo KIA zase znásobí výrobu, podobne aj rôzni dodávatelia, ktorí dokonca budú transportovať aj do PSA v TT. A úsek BA-TT kolabuje už dnes. Lievik v PB zostane, podobne aj ZA.


Pokial viem, ma ist o stovky kamionov denne, nie tisice.

A opakujem, ze len mimo spicky je to cez ZA rychlejsie. Zasobovanie kamionmi by nemalo prebiehat mimo spicky, ktoru som uviedol vyssie.


Neviem, čím to je, ale nejak sa nechápeme.

KIA - tú sú stovky kamiónov, veď proti nej nič nemám. Ale dodávatelia, to sú ďalšie stovky kamiónov. Mnohí dodávatelia, čo dnes dodávajú pre VW budú aj pre KIA, mnohí, čo dodávajú pre PSA budú aj pre VW a KIA a tí, čo sú pre KIA budú jednak pre slovenskú KIA, ale aj českú KIA a ešte aj pre PSA a VW a v automobilovom priemysle bude pracovať už spolu takmer 200 tis. ľudí po rozbehnutí všetkých tovární. Veď už dnes to je 130 tis. ľudí. Tí sa sem musia nejako dostať a to hromadne dennno-denne autobusmi a vlakmi.

To nie je že nejaká továrnička KIA. To je dobrých 100 firiem KIA+okolie. Už dne doprava v PB kolabuje.

A mimo dopravných špičiek, neviem, či sa nechápeme, ale mimo tej tvoje vymedzenej doby nie sú žiadne dopravné problémy ani v Nitre, ani na úseku NR-ZM, ani na Donovaloch, sú minimálne v BB.

Je to teda buď jedno, kadiaľ sa ide alebo sú to minúty pre D1, ale tam je oveľa vyššia pravdepodobnosť dopravnej nehody. A ja som už neraz išiel cez ZA-RK 4 hodiny, lebo bola vážna dopravná nehoda a potom sa ide cez také dedinky, že to sa ti nesnívalo.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Adamko » 18. Jan 2007 14:35

Dialniciar napísal:A mimo dopravných špičiek, neviem, či sa nechápeme, ale mimo tej tvoje vymedzenej doby nie sú žiadne dopravné problémy ani v Nitre, ani na úseku NR-ZM, ani na Donovaloch, sú minimálne v BB.

Je to teda buď jedno, kadiaľ sa ide alebo sú to minúty pre D1, ale tam je oveľa vyššia pravdepodobnosť dopravnej nehody. A ja som už neraz išiel cez ZA-RK 4 hodiny, lebo bola vážna dopravná nehoda a potom sa ide cez také dedinky, že to sa ti nesnívalo.


Ja netvrdim, ze mimo spicky su niekde nejake dopravne problemy. Ale v spicke je trasa TT-ZA-RK horsia. A tvrdim, ze mimo spicky je to cez ZA rychlejsienez cez BB. Samozrejme v pripade dopravnej nehody moze byt situacia ina.
Adamko
návštevník
 
Príspevky: 40
Založený: 02. Jan 2007 12:56

Odoslaťod Milos » 18. Jan 2007 15:54

Ad Adamko, len na upresnenie (pretože to sú v tomto prípade nepodstatné detaily) - podľa mojich info (údaje z autoatlasov, el. máp aj merača kilometrov na tachometri je trasa BA - RK cez BB kratšia než cez ZA, dokonca aj vtedy, keď sa smer cez BB ide po D1 BA - TT, vtedy je to z BA 212 km do BB (začiatok 1/59 pred estakádou) a odtiaľ 53 do RK na križovatku s 1/18, to je spolu 265 km, BA -ZA (po estakádu) 203 km (teraz po otvorení úsekov na D1 asi o 1,5 km menej) a do RK po križovatku s 1/59 67 km, to je spolu 270 km, príp. 268 km.

Pokiaľ ide o moje vlastné skúsenosti, mimo špičky sa mi zatiaľ vždy veľmi osvedčilo spojenie napr. do PP cez BB, Podbrezovú a Čertovicu, dokonca aj v špičke je tam často málo áut). Ale to skutočne odporúčam len pre tých, čo si príliš nepotrpia na komfort jazdy :wink:
Obrázok používateľa
Milos
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 422
Založený: 15. Feb 2005 16:20

Odoslaťod kaviarista » 18. Jan 2007 17:14

Dialniciar napísal:
Adamko napísal:
Dialniciar napísal:Na konci roka 2007 ale pribudne niekoľko tisíc kamiónov, lebo KIA zase znásobí výrobu, podobne aj rôzni dodávatelia, ktorí dokonca budú transportovať aj do PSA v TT. A úsek BA-TT kolabuje už dnes. Lievik v PB zostane, podobne aj ZA.


Pokial viem, ma ist o stovky kamionov denne, nie tisice.

A opakujem, ze len mimo spicky je to cez ZA rychlejsie. Zasobovanie kamionmi by nemalo prebiehat mimo spicky, ktoru som uviedol vyssie.


Neviem, čím to je, ale nejak sa nechápeme.

KIA - tú sú stovky kamiónov, veď proti nej nič nemám. Ale dodávatelia, to sú ďalšie stovky kamiónov. Mnohí dodávatelia, čo dnes dodávajú pre VW budú aj pre KIA, mnohí, čo dodávajú pre PSA budú aj pre VW a KIA a tí, čo sú pre KIA budú jednak pre slovenskú KIA, ale aj českú KIA a ešte aj pre PSA a VW a v automobilovom priemysle bude pracovať už spolu takmer 200 tis. ľudí po rozbehnutí všetkých tovární. Veď už dnes to je 130 tis. ľudí. Tí sa sem musia nejako dostať a to hromadne dennno-denne autobusmi a vlakmi.

To nie je že nejaká továrnička KIA. To je dobrých 100 firiem KIA+okolie. Už dne doprava v PB kolabuje.

A mimo dopravných špičiek, neviem, či sa nechápeme, ale mimo tej tvoje vymedzenej doby nie sú žiadne dopravné problémy ani v Nitre, ani na úseku NR-ZM, ani na Donovaloch, sú minimálne v BB.

Je to teda buď jedno, kadiaľ sa ide alebo sú to minúty pre D1, ale tam je oveľa vyššia pravdepodobnosť dopravnej nehody. A ja som už neraz išiel cez ZA-RK 4 hodiny, lebo bola vážna dopravná nehoda a potom sa ide cez také dedinky, že to sa ti nesnívalo.


Akurat, ze ta dopravna nehoda je mozno 5 x za rok, ale na Donovaloch hrozi zdrzanie denno denne.
Donovaly su ovela nevyspytatelnejsie ako MT-ZA. Neda sa nich naplanovat uzky casovy interval mozneho prechodu useku. Ak nie je na useku MT-ZA dopravna nehoda, urcite vam priemerna rychlost neklesne pod 50 km/h. A to ani v case absolutnej dopravnej spicky v piatok poobede.
Uvidime, ako ten treti pruh na Donovaloch zmeni situaciu.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Dialniciar » 18. Jan 2007 17:17

kaviarista napísal:Akurat, ze ta dopravna nehoda je mozno 5 x za rok, ale na Donovaloch hrozi zdrzanie denno denne.
Donovaly su ovela nevyspytatelnejsie ako MT-ZA. Neda sa nich naplanovat uzky casovy interval mozneho prechodu useku. Ak nie je na useku MT-ZA dopravna nehoda, urcite vam priemerna rychlost neklesne pod 50 km/h. A to ani v case absolutnej dopravnej spicky v piatok poobede.
Uvidime, ako ten treti pruh na Donovaloch zmeni situaciu.


kaviarista, zase tie tvoje katastrofické scenáre na Donovaloch a všade inde je všetko hladké. Aby si vedel, tak dopravná nehoda medzi ZA a MT je oveľa viac často ako 5x za rok a ja teda neviem, kde žijem, ale často sa tu ide 70 km/h ... a na Donovaloch sa tvojich proklamovaných nejde celú dobu 40 km/h, neklam a nezavádzaj.

Tretí pruh pomôže, to je matematická istota - ale je jasné, že ty už vopred vieš opak. 8)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Adamko » 18. Jan 2007 17:23

Milos napísal:Ad Adamko, len na upresnenie (pretože to sú v tomto prípade nepodstatné detaily) - podľa mojich info (údaje z autoatlasov, el. máp aj merača kilometrov na tachometri je trasa BA - RK cez BB kratšia než cez ZA, dokonca aj vtedy, keď sa smer cez BB ide po D1 BA - TT, vtedy je to z BA 212 km do BB (začiatok 1/59 pred estakádou) a odtiaľ 53 do RK na križovatku s 1/18, to je spolu 265 km, BA -ZA (po estakádu) 203 km (teraz po otvorení úsekov na D1 asi o 1,5 km menej) a do RK po križovatku s 1/59 67 km, to je spolu 270 km, príp. 268 km.

Pokiaľ ide o moje vlastné skúsenosti, mimo špičky sa mi zatiaľ vždy veľmi osvedčilo spojenie napr. do PP cez BB, Podbrezovú a Čertovicu, dokonca aj v špičke je tam často málo áut). Ale to skutočne odporúčam len pre tých, čo si príliš nepotrpia na komfort jazdy :wink:


Na autoatlasy sa moc spoliehat neda. Nechcem tu prilis niekoho drazdit, ale rad by som uviedol aj vlastne udaje namerane GPS.

Od krizovania s Viedenskou cestou na D1 v Bratislave po D1 po Sverepec, dalej na ZA, az po krizovatku I/18 a I/59 v RK ......261 km

Od krizovania s Viedenskou cestou na D1 v Bratislave po D1, dalej po R1, NR, BB, krizovatka I/18 a I/59 v RK .....263 km.
Adamko
návštevník
 
Príspevky: 40
Založený: 02. Jan 2007 12:56

Odoslaťod kaviarista » 18. Jan 2007 17:25

Co sa tyka BA-vychod, bude zavisiet , ci ciel cesty bude PO alebo KE. Podla mna vacsina Kosicanov bude aj po roku 2008 jazdit do BA po R2.
KE-ZV cez LC je 210 km, cez RK 270 km. Z KE po LC sa jazdi celkom dobre, rychlo a bezpecne. Po otvoreni Tornale, Figy a Ozdan este lepsie. LC-ZV je humus, ale urcite bude pre Kosicana mensi ako PO juh-zapad + Donovaly.

Trasu KE-BB tipujem po roku 2008 tak 50:50.

Presovcania budu urcite jazdit cez RK. Ja osobne by som asi v roku 2008 isiel od RK do BA skor cez ZA ako cez Donovaly. A to aj v spicke. Ale bude zavisiet aj od toho, ako sa Donovaly spravia.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 29 hostí.