Moderátor: Moderátori
mirkobb napísal:Ad Adamko: Aky vplyv ma dopravna spicka na dlzku useku,ked pises,ze mimo nej je kratsia trasa BA-ZA..??!
mirkobb napísal:Ad Adamko: Aky vplyv ma dopravna spicka na dlzku useku,ked pises,ze mimo nej je kratsia trasa BA-ZA..??!
Adamko napísal:mirkobb napísal:Ad Adamko: Aky vplyv ma dopravna spicka na dlzku useku,ked pises,ze mimo nej je kratsia trasa BA-ZA..??!
Je to tak ako napisal dialniciar.
Mozno by to bolo zrozumitelne, keby som bol napisal:
Mimo dopravnej spicky je rychlejsia trasa BA-ZA-PO-KE a je aj kratsia, v porovnani s BA-TT-NR-ZV-BB-RK-PO-KE.
mirkobb napísal:Ad Adamko,aj Dialniciar: Tak tomu uz rozumiem.. Ja viem,ze Vam to pripada ako "chytanie sa slovicok",ale ak je to tak naformulovane ako to bolo napisane,tak mi neostalo nic iba reagovat..
Dialniciar napísal:Ibaže teraz mi prosím ťa upresni, kedy je dopravná špička.
Dialniciar napísal:Totiž: D1 je spoločný a problematický úsek, až sa na ňom začnú robiť úpravy, tak bude +bod pre SC-Sereď. Zdržanie pri NR sa dá stále prirovnať stratám na D1 BA-TT, až tam budú niečo robiť. Potom je to striedajúce, chýbajú úseky také 3 zásadné na R1, ale tam 20 km sa dostavia skôr ako D1 cez PB.
Dialniciar napísal:Taktiež sa bude stavať severný obchvat BB a upravené budú aj Donovaly a tie tiež mimo špičky nie sú až také problematick, ako cez ňu.
Dialniciar napísal:Mimo špičky je výhodnejšia na 100% trasa D1+R1+Donovaly+D1 a ešte dlho to tak bude a budú obdobia, kedy to bude aj cez špičku.
Adamko napísal:Dialniciar napísal:Ibaže teraz mi prosím ťa upresni, kedy je dopravná špička.
V sirsom zmysle je dopravna spicka v pracovne dni zhruba od 6:30 do 17:00 a v nedelu popoludni zhruba od 14:00 do 19:00. Niekto moze nesuhlasit a vymedzit spicku iba na niekolko hodin pocas pracovnych dni.Dialniciar napísal:Totiž: D1 je spoločný a problematický úsek, až sa na ňom začnú robiť úpravy, tak bude +bod pre SC-Sereď. Zdržanie pri NR sa dá stále prirovnať stratám na D1 BA-TT, až tam budú niečo robiť. Potom je to striedajúce, chýbajú úseky také 3 zásadné na R1, ale tam 20 km sa dostavia skôr ako D1 cez PB.
Ja nepisem o buducom case, ked sa zvysia zdrzania na D1 BA-TT, pisem o sucasnosti.Dialniciar napísal:Taktiež sa bude stavať severný obchvat BB a upravené budú aj Donovaly a tie tiež mimo špičky nie sú až také problematick, ako cez ňu.
Severny obchvat BB b ez noveho kompletneho prepojenia na RK nebude mat podstatnejsi vplyv na prejazd ZV-BB-RK.Dialniciar napísal:Mimo špičky je výhodnejšia na 100% trasa D1+R1+Donovaly+D1 a ešte dlho to tak bude a budú obdobia, kedy to bude aj cez špičku.
Okrem toho, ze trasa cez ZA je kratsia, cast po dialnici D1 vedie od TT po ZA v dlzke 132 km, z toho 18 km je usek D1 Vrtizer - Horny Hricov zatial s obmedzeniami (v lete bude najmenej 13 km v plnom profile).
Na TT-NR-ZV-BB je R1 v dlzke 96 km (predpokladam, ze R1 Kovacova-BB oznacena ako RC meria 15 km a dalej je to len mestska komunikacia - teda neviem presne, kde je znacka koniec RC). Z tych 96 km je rychlost obmedzena na 15 km SP-Budca.
Prejazd cez PB mimo spicky je takmer vzdy na prvu zelenu, teda takmer bez zdrzania. Uplne to iste cez Zilinu.
Adamko napísal:Na konci roka 2007 by mali byt useky na Vrtizer-HP-Zilina hotove. To by znamenalo 135 km plnohodnotnej dialnice TT-ZA, oproti 96 km R1 TT-NR-ZV-BB, pritom na R1 zostane na 15 km SP-Budca obmedzena rychlost.
Teda 135 km na D1 kde takmer vsade bude povolena 130km/h, oproti 80 km na R1 kde je takmer vsade povolena 130 km/h.
Dialniciar napísal:Adamko napísal:Na konci roka 2007 by mali byt useky na Vrtizer-HP-Zilina hotove. To by znamenalo 135 km plnohodnotnej dialnice TT-ZA, oproti 96 km R1 TT-NR-ZV-BB, pritom na R1 zostane na 15 km SP-Budca obmedzena rychlost.
Teda 135 km na D1 kde takmer vsade bude povolena 130km/h, oproti 80 km na R1 kde je takmer vsade povolena 130 km/h.
Bavíme sa ale o začiatku r. 2007. Teraz pred chvíľou si ma na to upozornil.
Adamko napísal:Bavíme sa ale o začiatku r. 2007. Teraz pred chvíľou si ma na to upozornil.
Dialniciar napísal:Chronologicky:
1. Aj dnes je rýchlejšie ísť po SC-Sereď ako SC-TT cez špičku aj mimo nej.
Dialniciar napísal:Mimo špičky je výhodnejšia na 100% trasa D1+R1+Donovaly+D1 a ešte dlho to tak bude a budú obdobia, kedy to bude aj cez špičku.
Dialniciar napísal:Na konci roka 2007 ale pribudne niekoľko tisíc kamiónov, lebo KIA zase znásobí výrobu, podobne aj rôzni dodávatelia, ktorí dokonca budú transportovať aj do PSA v TT. A úsek BA-TT kolabuje už dnes. Lievik v PB zostane, podobne aj ZA.
Adamko napísal:Dialniciar napísal:Na konci roka 2007 ale pribudne niekoľko tisíc kamiónov, lebo KIA zase znásobí výrobu, podobne aj rôzni dodávatelia, ktorí dokonca budú transportovať aj do PSA v TT. A úsek BA-TT kolabuje už dnes. Lievik v PB zostane, podobne aj ZA.
Pokial viem, ma ist o stovky kamionov denne, nie tisice.
A opakujem, ze len mimo spicky je to cez ZA rychlejsie. Zasobovanie kamionmi by nemalo prebiehat mimo spicky, ktoru som uviedol vyssie.
Dialniciar napísal:A mimo dopravných špičiek, neviem, či sa nechápeme, ale mimo tej tvoje vymedzenej doby nie sú žiadne dopravné problémy ani v Nitre, ani na úseku NR-ZM, ani na Donovaloch, sú minimálne v BB.
Je to teda buď jedno, kadiaľ sa ide alebo sú to minúty pre D1, ale tam je oveľa vyššia pravdepodobnosť dopravnej nehody. A ja som už neraz išiel cez ZA-RK 4 hodiny, lebo bola vážna dopravná nehoda a potom sa ide cez také dedinky, že to sa ti nesnívalo.
Dialniciar napísal:Adamko napísal:Dialniciar napísal:Na konci roka 2007 ale pribudne niekoľko tisíc kamiónov, lebo KIA zase znásobí výrobu, podobne aj rôzni dodávatelia, ktorí dokonca budú transportovať aj do PSA v TT. A úsek BA-TT kolabuje už dnes. Lievik v PB zostane, podobne aj ZA.
Pokial viem, ma ist o stovky kamionov denne, nie tisice.
A opakujem, ze len mimo spicky je to cez ZA rychlejsie. Zasobovanie kamionmi by nemalo prebiehat mimo spicky, ktoru som uviedol vyssie.
Neviem, čím to je, ale nejak sa nechápeme.
KIA - tú sú stovky kamiónov, veď proti nej nič nemám. Ale dodávatelia, to sú ďalšie stovky kamiónov. Mnohí dodávatelia, čo dnes dodávajú pre VW budú aj pre KIA, mnohí, čo dodávajú pre PSA budú aj pre VW a KIA a tí, čo sú pre KIA budú jednak pre slovenskú KIA, ale aj českú KIA a ešte aj pre PSA a VW a v automobilovom priemysle bude pracovať už spolu takmer 200 tis. ľudí po rozbehnutí všetkých tovární. Veď už dnes to je 130 tis. ľudí. Tí sa sem musia nejako dostať a to hromadne dennno-denne autobusmi a vlakmi.
To nie je že nejaká továrnička KIA. To je dobrých 100 firiem KIA+okolie. Už dne doprava v PB kolabuje.
A mimo dopravných špičiek, neviem, či sa nechápeme, ale mimo tej tvoje vymedzenej doby nie sú žiadne dopravné problémy ani v Nitre, ani na úseku NR-ZM, ani na Donovaloch, sú minimálne v BB.
Je to teda buď jedno, kadiaľ sa ide alebo sú to minúty pre D1, ale tam je oveľa vyššia pravdepodobnosť dopravnej nehody. A ja som už neraz išiel cez ZA-RK 4 hodiny, lebo bola vážna dopravná nehoda a potom sa ide cez také dedinky, že to sa ti nesnívalo.
kaviarista napísal:Akurat, ze ta dopravna nehoda je mozno 5 x za rok, ale na Donovaloch hrozi zdrzanie denno denne.
Donovaly su ovela nevyspytatelnejsie ako MT-ZA. Neda sa nich naplanovat uzky casovy interval mozneho prechodu useku. Ak nie je na useku MT-ZA dopravna nehoda, urcite vam priemerna rychlost neklesne pod 50 km/h. A to ani v case absolutnej dopravnej spicky v piatok poobede.
Uvidime, ako ten treti pruh na Donovaloch zmeni situaciu.
Milos napísal:Ad Adamko, len na upresnenie (pretože to sú v tomto prípade nepodstatné detaily) - podľa mojich info (údaje z autoatlasov, el. máp aj merača kilometrov na tachometri je trasa BA - RK cez BB kratšia než cez ZA, dokonca aj vtedy, keď sa smer cez BB ide po D1 BA - TT, vtedy je to z BA 212 km do BB (začiatok 1/59 pred estakádou) a odtiaľ 53 do RK na križovatku s 1/18, to je spolu 265 km, BA -ZA (po estakádu) 203 km (teraz po otvorení úsekov na D1 asi o 1,5 km menej) a do RK po križovatku s 1/59 67 km, to je spolu 270 km, príp. 268 km.
Pokiaľ ide o moje vlastné skúsenosti, mimo špičky sa mi zatiaľ vždy veľmi osvedčilo spojenie napr. do PP cez BB, Podbrezovú a Čertovicu, dokonca aj v špičke je tam často málo áut). Ale to skutočne odporúčam len pre tých, čo si príliš nepotrpia na komfort jazdy
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 29 hostí.