Moderátor: Moderátori
Ceny PohonnýchHmôtaMazív a nosenie "respirátorov" u nás závisí od 'nepružných' obyčajných & comp. Respirátory v Maďarsku je nutné nosiť v zdravotníckych zariadeniach a v DSS (Domovoch sociálnych služieb). Ináč som počul, že poskočili hore ceny niektorých potravín, čo stálo nedávno 600/700 Ft, teraz stojí i 900 Ft.IDV napísal:Na H dialnici je uz ovela vacsie mnozstvo SK aut vidiet, uz zacali vyuzivat viaceri lacnejsie PHM a komplet hotovu dialnicu KE-BA. Cerpacka v Encsi 25km od Milhost R4 plna SK aut, aj na dialnicnych cerpackach na trase KE-BA... Aby som nezabudol covid info - ziadne respiratory ani ruska v Madarsku uz nie su povinne v obchodoch, na cerpackach atd. Nosi ich asi cca max 5% ludi v interieroch.
Mnoho občanov Maďarska má na autách slovenské EČ, predovšetkým KN, DS, NZ, LV a BA/BL/BT. Azda i z východnejších pohraničných častí SR sú/boli v obľube. Viktor o tom vie a urobil i obmedzenia proti tomuto... 1740IDV napísal:SK ECV je to vacsinou BL, KE, PO, RS, DS, KN, RV, LC, TV, MI
Mnoho občanov Maďarska má na autách slovenské EČ, predovšetkým KN, DS, NZ, LV a BA/BL/BT. Azda i z východnejších pohraničných častí SR sú/boli v obľube. Viktor o tom vie a urobil i obmedzenia proti tomuto... 1740
Poplatok za novu registráciu je tam drahší, videl som i podnikateľa od Székesfehérváru, čo mal komárňanskú s evidenčným číslom s voliteľnou logistikou (EČVL), ľudovo na želanie, žiaľ už si na ňu v tejto chvíli nespomeniem, ale mám ju zaznamenanú v počítači. Jeden obhájca mal len bežnú komárňanskú. Možno i daň i poistenie, ale toto neviem na isto...Sentilj napísal:Z akeho dovodu? Lacnejsie PZP, alebo cestna dan pre podnikatelov? Poplatok za novu registraciu?
Môžu:IDV napísal:Pamatam si ze J. Cartu kanadan sidliaci v Budapesti mal vsetky auta na SK ECV na zelanie. Neviem ci madari mozu mat znacky na zelanie kedze tusim som nevidel este nieco take.
lenze Auxt je tiez regionaly lobista a este aj podvodnik. cela severna D1 nato ze je to vyse 100 km dialnice v plnom profile nie je vytazena tak je v poriadku ze tunel ma len 1 ruru. ziadne kolapsy nie su. je to presne to iste ako inde ze za kamionom je vlacik.Dolezal ani len neuvazuje nad tymto, nadhera Hlavny dialnicny tah medzi dvoma najvacsimi mestami pojde namiesto hotoveho tunela opat cez horsky prechod
devil napísal:lenze Auxt je tiez regionaly lobista a este aj podvodnik. cela severna D1 nato ze je to vyse 100 km dialnice v plnom profile nie je vytazena tak je v poriadku ze tunel ma len 1 ruru. ziadne kolapsy nie su. je to presne to iste ako inde ze za kamionom je vlacik.Dolezal ani len neuvazuje nad tymto, nadhera Hlavny dialnicny tah medzi dvoma najvacsimi mestami pojde namiesto hotoveho tunela opat cez horsky prechod
Zjednodušene. Jednorazový prudký medziročný rast dopravy v Branisku v minulom roku zobrali u Auxta ako reálny predpoklad aj pre budúce roky, a tak im vyšli nepravdepodobne vysoké čísla o budúcej intenzite dopravy v Branisku.
https://e.dennikn.sk/538821/ako-sef-vys ... anisko-ii/
devil napísal:to je to iste ako postavit cely usek R1 pri lupci kvoli tomu ze tam ide spadnut most na hlavnej ceste.....cize nezmysel. to iste je postavit druhu ruru kvoli oprave prvej ? a kolko ma trvat ta oprava ? 5 rokov ?
Pacho napísal:drx v celku zaujimavá info. Pobavilo ma, že "podjazd Lučivná". no fakt na tej NDS sú všetko vychytaní odborníci. Druha vec čo ma zaujala: tunel prešov bude uzatváraný po jednej rúre, len je otázka, či uzavretý smer presmeruju do druhej rúry, alebo si stým NDS nebude robiť ťažkú hlavu a na hulváta pošlú celý smer cez Prešov??:
devil napísal:to je to iste ako postavit cely usek R1 pri lupci kvoli tomu ze tam ide spadnut most na hlavnej ceste.....cize nezmysel. to iste je postavit druhu ruru kvoli oprave prvej ? a kolko ma trvat ta oprava ? 5 rokov ?
IDV napísal:Pacho napísal:drx v celku zaujimavá info. Pobavilo ma, že "podjazd Lučivná". no fakt na tej NDS sú všetko vychytaní odborníci. Druha vec čo ma zaujala: tunel prešov bude uzatváraný po jednej rúre, len je otázka, či uzavretý smer presmeruju do druhej rúry, alebo si stým NDS nebude robiť ťažkú hlavu a na hulváta pošlú celý smer cez Prešov??:
Pekne za trest cez mesto Na 21. storocie to je u nas extremne komplikovane rozdelit tunel na dva smery
Vlados napísal:devil napísal:to je to iste ako postavit cely usek R1 pri lupci kvoli tomu ze tam ide spadnut most na hlavnej ceste.....cize nezmysel. to iste je postavit druhu ruru kvoli oprave prvej ? a kolko ma trvat ta oprava ? 5 rokov ?
asi až 2 roky
Vlados napísal:IDV napísal:Pacho napísal:drx v celku zaujimavá info. Pobavilo ma, že "podjazd Lučivná". no fakt na tej NDS sú všetko vychytaní odborníci. Druha vec čo ma zaujala: tunel prešov bude uzatváraný po jednej rúre, len je otázka, či uzavretý smer presmeruju do druhej rúry, alebo si stým NDS nebude robiť ťažkú hlavu a na hulváta pošlú celý smer cez Prešov??:
Pekne za trest cez mesto Na 21. storocie to je u nas extremne komplikovane rozdelit tunel na dva smery
nie je to komplikované, iba drahšie. intenzity aké máme sa to počas pravidelnej údržby fakt za tie zvýšené náklady neoplatilo tak budovať.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.