Stránka 46 z 59

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 07:05
od devil
sice blabol ale daleko mensi ako boli predtym tie zoznamy "verejnych prac"

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 08:24
od Lorenc
Presne tak hlavne stredny koridor R3/R1 alebo R1 :-D

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 10:43
od DrX
Alebo aj presne naopak: konkretny (vymenovane useky), realisticky (je jasne, ze to co sa ma najblizsich 10 rokov stavat, sa dnes musi pripravovat) a rozumny (vyvazuje rozvoj siete na severe aj juhu) plan, ktoreho sa vlada zjavne planuje drzat. V podstate sa da ocakavat, ze vsetko co je v nom vymenovane pojde na financovanie do noveho obdobia eurofondov 2021-27. Takze tento dokument obsahuje vsetko to, po com sa na tomto fore uz 13 rokov volalo :-)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 12:49
od nevo83
DRX:

D1 Prešov západ – Prešov juh (356 mil. eur) a Budimír – Bidovce (236 mil. eur) - staviame
D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka (427 mil. eur), Lietavská Lúčka – Višňové – Dubná Skala (491 mil. eur) - staviame
D1 Hubová – Ivachnová (227 mil. eur) - staviame
D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec (286 mil. eur - staviame
R2 Kriváň – Mýtna (124 mil. eur), R2 Mýtna – Lovinobaňa (235 mil. eur) - prebieha VO
R4 Prešov, západ – Kapušany (severný obchvat mesta Prešov, len 1. etapa: 221mil. eur - prebieha VO
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tu nam chceli povedat: budte kludni mozte ukoncit stavbu... super

R2 Šaca – Košické Olšany (400 mil. eur) - peniaze EU kt sa musia minut, ak nie tak sme totalny blbci
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto (412 mil. eur),
D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica (310 mil. eur)
R2 Zacharovce – Bátka (91 mil. eur),
R2 Bátka – Figa (73 mil. eur),
R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou (304 mil. eur).
D1 Turany -Hubova (945 mil. eur)


Cize sa akoze mame vsetci tesit ze za 12r budeme schopny vysutazit a postavat AZ 6/1/
usekov z coho minimalne 3 slubujeme stavat hadam 8r ??,

To je akoby si bol v obchode, mal plny kosik veci na kt mas peniaze a musis ich zaplatit a zene do telefonu povies, ze davam si ulohu dokoncit nakup a zaplatit ho. A ona Ta po navrate domov pretoto :))
Ved to je hanba, nic o potencionalnej priprave usekov co bude priorita do stavu tesne pred VO... Soudruzi mali lepsie 5rocnice.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 13:19
od DrX
Sak to jasne napisali "Dobudujú sa úseky diaľnice D1 v Žilinskom, Prešovskom a Košickom kraji:" Ked si myslis, ze je to trivialna vec, tak si asi nepamatas kolko krat sa uz poklepal zakladny kamen a zacal za stavat zilinsky megapodvod Visnove, alebo hladky doterajsi postup pri Hubova-Ivachnova.

Mne skor vadi, ze nehovoria nic o ZV alebo pokracovani D1 za Bidovce.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 13:47
od nevo83
nechapeme sa z prvej skupiny sa 6 veci stavia... co ich zastavia ved vacsina z nich je v 3/4 vystavby..
VO R2 pojde lebo madari... +R4 PO

R2 saca povinne musia...+ d1 turany - hubova = marketingovo to budu stavat za kazdych okolnosti a bude jedno kto tam bude
a zbytok su obohrane sluby kt sa opakuju, a kt uz nikto neveri, skor sa veri vystavbam na R3 a pod...
ZV - im musi byt jasne ze to bude na dlho mozno fakt az po 2030 kym sa dohodnu..sliac so zv
D1 pokr + R2+R4 vybrate useky- ano to je to definovanie /plna priprava do cakania na dalsie vyzvy a peniaze/
lebo papier znesie vela.. ze obchvaty dedin miest atd.. ale kt v kt poradi atd

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 13:54
od DrX
nevo83 napísal:nechapeme sa z prvej skupiny sa 6 veci stavia... co ich zastavia ved vacsina z nich je v 3/4 vystavby..

Este raz: kolkokrat sa uz stavalo Visnove. A ako dlho sa uz "stavia" Hubova-Ivachnova!?!

nevo83 napísal:R2 saca povinne musia..

Odkial beries tieto nezmysly? Zas si spomen na R1 na PPP2. Bol planovany na financovanie. Z financovania sa jednoducho vynal aby sa mohlo tunelovat na PPP. Financie sa potom presunuli na rozvoj zamestnanosti. Tam sa nevycerpali a prepadli.

nevo83 napísal: d1 turany - hubova = marketingovo to budu stavat za kazdych okolnosti a bude jedno kto tam bude

Podla tejto logiky sa to uz malo 10 rokov stavat, vsakano. A zase nic...

nevo83 napísal: obchvaty dedin miest atd.. ale kt v kt poradi atd

Zbytocne by to tam davali, lebo je toho vela a urcite sa to moze menit, a toto je celkovy dokument nie len o cestach, ale o vsetkych investiciach.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 13:57
od Vlados
nevo83 napísal:Cize sa akoze mame vsetci tesit ze za 12r budeme schopny vysutazit a postavat AZ 6/1/
usekov z coho minimalne 3 slubujeme stavat hadam 8r ??,

nevo83, nesledujem čo si píšeš s doktorom... správne si pochopil, zatiaľ sa veľa toho neplánuje. kopec ľudí žije v tom že ideme liať miliardy do ciest. no neideme.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 14:14
od nevo83
Ale Hubova- Ivachnova sa zacala stavat, to ze dojde k ,,pruseru,, ty neovplyvnis proste doslo k zosunu... to ze proces musis zacat upravovat a niekt veci nanovo riesit je nutnost, ale vystavba zacala davno predtym, mozme sa bavit preco sa nepokracovalo vo vystavbe mostov...
Visnove - fajn proces Vo sa natahoval, ale ked sa zacalo realne stavat tak sa stavalo...

R2 /fondy/ vs PPP2 porovnavas neporovnatelne financovanie...pri 1 mas spoluucast a preplatenie EU, zatial co PPP2 by sme to splacali 30r co je dovolim si tvrdit mega rozdiel v uspore. Len blbec to da zacvakat 100p sam sebe ked to moze mat za 10p..

turany-hubova ostane JEDINY nezacaty usek na spojnici KE-BA, mozme sa bavit ci tych 13km nedame po starom, ale politicky marketing nepusti ... JA som bol ten co to dokoncil, MOJA vlada to dokazala a pod... a ano ked to nedame cez EU fondy tak to daju PPP..

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 14:22
od DrX
k PPP2, vidim, ze nevies ani co sa udialo. Presne to co popisujes sme spravili. Miesto toho, aby sme platili 15% z ceny, kedze R1 bol v zasobniku pre eurofondy, tak ako teraz R2 Saca-Olsany, sme R1 z eurofondov vynali, a teraz platime plnu cenu, a este 3x predrazenu, lebo 30 rokov uroky a udrzba. A to len kvoli tomu, aby sa zamaskovalo este vacsie rozkradanie na PPP1+3. Skus si predstavit kolko muselo ist na uplatkoch politikom, aby nechali tie firmy takto sa nabalit...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2018 21:03
od nevo83
Ale to viem, zial treba povedat ze dany suvisly usek by sme nemali postaveny ani doteraz...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2019 07:40
od Hank
Urad podpredsedu vlady pre investicie a informatizaciu zverejnil na pripomienkovanie Navrh Vizie a strategie rozvoja SR do roku 2030.
https://www.slov-lex.sk/legislativne-procesy/SK/LP/2019/541

Z casti tykajucej sa dialnic:

III.2.5 Zabezpečenie dopravnej obslužnosti územia a udržateľnej mobility
Toto dosiahneme prostredníctvom:
232. Odstránenia úzkych miest a zlepšenia technického stavu siete ciest I. triedy, ako aj ciest II. a III. triedy v kompetencii VÚC, tak aby do roku 2030 bol znížený investičný dlh o 75 %;
233. Presunutia minimálne 20 % záťaže z cestnej nákladnej a osobnej dopravy na železničnú sieť s cieľom znížiť emisie skleníkových plynov a naplniť záväzky vyplývajúce z Parížskej dohody a legislatívy EÚ;
234. Dobudovania a modernizácie vybranej dopravnej infraštruktúry, ktorá je súčasťou koridorov siete TEN-T, v súlade s princípmi hodnoty za peniaze;
235. Rozvoja cestnej infraštruktúry, a to najmä:
o dobudovania prioritnej diaľničnej osi západ-východ (diaľnica D1),
o realizácie prepojenia osi sever-juh rýchlostnou cestnou komunikáciou stredom a východom Slovenska,
o dobudovania celého obchvatu D4 okolo Bratislavy, vrátane tunela Karpaty,
o vybudovania vybraných úsekov R2 a rýchlostnej cesty R6,
o prepojenia osi sever-juh na východnom Slovensku v rámci medzinárodného koridoru Via Carpatia (rýchlostná cesta R4 v kombinácii s diaľnicou D1), najmä pre medzinárodnú tranzitnú dopravu.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2019 22:01
od Vlados
najskôr postavíme D4 pre ktorú nie je v okolí dostatok materiálu do násypov a potom budeme raziť tunel a výrubom zaplníme zemníky? :roll: nakoľko na to nemáme € tak sa tento bod určite nenaplní ako polovica ďalších...

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2019 08:54
od Yoggy52
Si nepocul o R1 na Vlckovce? :lol:

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2019 09:20
od Driver
plány dialnic do budúcnosti vs realita 2248

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2019 10:36
od Miro
Rok dokončenia ZA-Brodno - KNM zakrýva logo dialnice.info :(

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2019 10:54
od Yoggy52
V tejto storocnici urcite :)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2019 11:16
od Vlados
mapka je slušne zavádzajúca. chýba tam D4 a pre kompletnosť tam mohla byť aj D2.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2019 13:29
od andel011
mapka je z marca 2007

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Aug 2019 16:28
od JaNY
Vyzera to ze od decembra nam zacnu kazdeho pol roka odovzdavacie cikly.
Dec. Bu-Bi
Jun ‘20 Hp- Ll + priv. Zilina (dufajme)
Dec ‘20 Cadca
Jun ‘21. Presov
Som zvedavy o kolko sa budu tie datumi posuvat

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Aug 2019 19:53
od Jano1
Vyzera to ze od decembra nam zacnu kazdeho pol roka odovzdavacie cikly.
Dec. Bu-Bi
Jun ‘20 Hp- Ll + priv. Zilina (dufajme)
Dec ‘20 Cadca
Jun ‘21. Presov
Som zvedavy o kolko sa budu tie datumi posuvat


A co D4/R7? Nove useky D4/R7 je podstatne vacsia dlzka ako to vsetko co si uviedol dokopy. 2021 zrejme aj R2 Mytna-Tomasovce.

Teda za nasledujucich 30 mesiacov spolu vyse 110 km sprevadzkovanych D/RC.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 15. Aug 2019 20:32
od JaNY
Na dolniaky som zabudol. Takze este vacsie pozitiva.

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 16. Aug 2019 00:39
od Yoggy52
A este aj R3 Tvrdosin - Nizna, ale tak nie som si celkom isty, ci sa to stihne v roku 2021, skor 2025. :)

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 20. Aug 2019 15:36
od mikeBoss
DrX napísal:Aktualne plany do r. 2030 dnes schvalene vladou ( http://www.rokovania.sk/Rokovanie.aspx/ ... rial=27703 , https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... roku-2030/ ). Vyberam info tykajuce sa Cestnej dopravy:

Súčasný stav
Cestná infraštruktúra SR pozostáva z diaľnic, rýchlostných ciest, ciest I., II. a III. triedy, ktoré tvoria cestnú sieť a z miestnych a účelových komunikácií. Cestná sieť však nezodpovedá nárokom a potrebám spoločnosti, predovšetkým z hľadiska dobudovania kľúčových úsekov a zaostávania údržby existujúcich ciest a stavebných objektov. Na Slovensku pokračuje trend nárastu osobnej a nákladnej automobilovej dopravy s negatívnymi dopadmi na plynulosť a bezpečnosť dopravy, na životné prostredie a zdravie obyvateľov.
Prioritou MDV SR je dostavba diaľnice D1 v úseku Žilina – Košice a diaľnice D3 v úseku Žilina – štátna hranica SK/PL. K ďalším prioritám patrí príprava a výstavba rýchlostnej cesty R3/R1, rýchlostnej cesty R4 v smere Prešov – štátna hranica SK/PL a vybraných úsekov rýchlostnej cesty R2 . Investičné náklady na realizáciu vyššie uvedených priorít v období 2018 – 2030 sa odhadujú na viac ako 12 mld. eur.
Technický stav diaľnic a rýchlostných ciest je relatívne dobrý. Naopak, podstatná časť ciest I., II. a III. triedy je v zlom a nevyhovujúcom stave.
Z vyhodnotenia hlavných prehliadok ciest I. triedy v správe Slovenskej správy ciest (vykonané v roku 2017) vyplýva, že 1 275 km (39,4 %) ciest I. triedy je v nevyhovujúcom stave. Z toho havarijný stav predstavuje 227 km (7,0 %). Celkový investičný dlh opráv existujúcich cestných úsekov sa odhaduje na cca. 800 mil. eur.

Želaný stav v roku 2030
Do roku 2030 bude potrebné dobudovať kľúčové úseky diaľnic a rýchlostných ciest zahrnutých v rámci základnej siete TEN-T. Prioritou bude dobudovať diaľnicu D1 v úseku Žilina – Košice, diaľnicu D3, stredoslovenské prepojenie diaľnice D1 s rýchlostnou cestou R1 (alt. R3/R1) a vybrané úseky na R4 a R2. Zároveň bude potrebné vybudovať cestné obchvaty miest s najväčšími kongesciami, predovšetkým okresných miest. Rovnako je nevyhnutné podstatne vylepšiť stav úsekov existujúcej siete, hlavne havarijných úsekov ciest I. triedy a mostov, ako alternatívnych trás k sieti diaľnic a rýchlostných ciest.
V spolupráci s MH SR sa budú realizovať opatrenia Národnej politiky zavádzania infraštruktúry alternatívnych palív a Národného politického rámca pre rozvoj trhu s alternatívnymi palivami s cieľom znížiť negatívne environmentálne a socioekono¬mické vplyvy dopravy.
Bude nevyhnutné zabezpečiť zníženie negatívnych dopadov osobnej a nákladnej automobilovej dopravy na životné prostredie a zdravie obyvateľov prostredníctvom zvýšenej efektivity využívania zdrojov a prijímaním čistých a ekologických technológií a priemyselných procesov, vrátane nízkoemisných a bezemisných foriem dopravy (LNG, CNG a pod.), ktoré naznačujú prechod smerom k elektromobilite a autonómnym a prepojeným vozidlám.


Kľúčové projekty na dosiahnutie želaného stavu

Cestná doprava: Dobudujú sa úseky diaľnice D1 v Žilinskom, Prešovskom a Košickom kraji: Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka (427 mil. eur), Lietavská Lúčka – Višňové – Dubná Skala (491 mil. eur), Turany – Hubová (945 mil. eur), Hubová – Ivachnová (227 mil. eur), Prešov západ – Prešov juh (356 mil. eur) a Budimír – Bidovce (236 mil. eur). Na diaľnici D3 budú dobudované úseky Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto (412 mil. eur), Kysucké Nové Mesto – Oščadnica (310 mil. eur) a Čadca, Bukov – Svrčinovec (286 mil. eur, len stavebné práce). Na rýchlostnej ceste R4 sa vybudujú úseky Prešov, západ – Kapušany (severný obchvat mesta Prešov, len 1. etapa: 221mil. eur) a na rýchlostnej ceste R2 úsek Košice, Šaca – Košické Olšany (400 mil. eur), R2 Kriváň – Mýtna (124 mil. eur), R2 Mýtna – Lovinobaňa (235 mil. eur), R2 Zacharovce – Bátka (91 mil. eur), R2 Bátka – Figa (73 mil. eur), R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou (304 mil. eur).
Na skrátenie vzájomnej časovej dostupnosti miest a regiónov Slovenskej republiky je potrebné budovanie obchvatov a preložiek ciest I. triedy, najmä v úsekoch s nevyhovujúcimi technickými a kapacitnými parametrami a tam, kde sa neuvažuje s trasovaním ťahov TEN-T (napr. cesty I. triedy I/51, I/64, I/66, I/68, I/74, I/75, I/76, I/79) . Prioritné konkrétne úseky ciest I. triedy budú stanovené na základe štúdií uskutočniteľnosti.
Náklady na údržbu a opravy cestných úsekov budú tvoriť nevyhnutnú súčasť alokovaných rozpočtov, aby nedochádzalo k nadmernému zhoršovaniu stavu cestnej infraštruktúry.


Čo veta to Žilina :lol:

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

OdoslaťOdoslané: 21. Aug 2019 15:36
od lostrail
^^
To je uz viac na plac ako na smiech s tou Zilinou.