lostrail napísal:Zaujimalo by ma, ako bude mozne na dialnici kralov vytvorit zachannu ulicku bez toho, aby sa vozidla "nezomkli" len do dvoch pruhov, cim bude ten treti prakticky zbytocny. Ako institut je to urcite dobry napad, len bez existencie odstavneho pruhu a pri sucasnej sirke tych pruhov to bude prejazdne mozno pre doktora na motorke (mozno so sajdkou, kde bude mat vybavicku).
Tiez som zvedavy, ako bude definovana MPR pre tu cestu pre motorove vozidla, najma ak tak preklasifikuju niektore jednotky. Nie, ze by napr. z hladiska pristupu inych, najma pomalych vozidiel, nebolo dobre nieco take zaviest, no vznika tu aj moznost hocikedy bez problemov zaradit jednotku medzi spoplatnene useky aj pre OA, co sa urcite stretne s nevolou.
Mna napr. prekvapuje, ze predbiehanie cez elektrickovy pas, ci vyhradeny pruh bolo dovolene. Co znamena, ze vsetci ti arogantni zmrdi, co si to takto padili v rannej zapche napr. na nabrezi, vlastne nic neporusovali. To ustanovenie sa snad len kopirovalo od roku 1940 v nezmenenej podobe.
Bod 8 je asi najlepsi posun. Som totiz zvedavy, ako sa k tomu zachovaju aj obyvatelia miesta, kde byvam, kde z parkoviska na Donnerovej este zvyknu vybehnut na schodisko na Tilgnerke, pripadne okupuju cele to vydlazene namestie pod potravinami. Osobne si myslim, ze kym pred schody neosadia stlpiky, bude sa tam veselo parkovat dalej.
Bolo. Akurát, že celý koncept vyhradeného jazdného pruhu na Slovensku, ktorý nie je možné vytvoriť v priestore križovatky, bol paškvil. Vyhradené jazdné pruhy v dnešnej podobe by sa pokojne mohli zrušiť. V križovatkách sa aj tak používa jazdný pruh s obmedzením so zákazovou značkou B1 s dodatkom (okrem MHD/SAD a pod.). Takže predbiehači mimo križovatiek boli legálni, ale predbiehači v križovatkách nie (lebo išli do zákazu) Pokiaľ sa neprijme jedna jednoznačne definovaná príkazová značka, ktorá bude uplatniteľná všade a bude mať jasné pravidlá, tak ten vyhradený jazdný pruh zostane, žiaľ, trhacím kalendárom.