Moderátor: Moderátori
Mimochodom, keď si mal auto "v núdzaku", dokázal si ísť aspoň 80 km/h, čo je minimálna povolená rýchlosť na diaľnici?
110mat110 napísal:Mimochodom, keď si mal auto "v núdzaku", dokázal si ísť aspoň 80 km/h, čo je minimálna povolená rýchlosť na diaľnici?
Ano 80 slo, ale odislo turbo a nudzak nedovolil ist do otacok, cize hore kopcom som mal problem s 80. Siel som vyslovene ako kamion. Ked som sa rozbehol, tak bolo dobre ale rozbehnut mi trvalo. A prave to sa mi stalo, ze na Vazci ma zacal obiehat kamion a na konci mi neostalo nic ine len zabrzdit a potom sa dlho rozbirhat.
expwy napísal:Podľa tvojho popisu situácie som usúdil že to funguje správne. Či? Aký si tam vnímal problém?
Sentilj napísal:Potom po celom 8pruhu až po úroveň Auparku žiadna PDZ nesvieti, na D1 od Auparku prvé PDZ - 120, tesne pred zdvihnutím sa na Prístavný most zmena na 100, a až v mieste napájania Dolnozemská+Eisteinova 80 tka, ktorá pokračuje súvisle až na koniec estakády Mierová-Senecká.
Sentilj napísal:Pevnu 80tku za Prist.m. som si nevsimol ci odstranili, bolo prilis husto, aby som pozeral na znacky.
ondrejko_t napísal:donovaly to majú naozaj elegantne. ale podľa mňa to je len svetlá výnimka.
"ideálny stav" je napr. aj pri LE na starej ceste od PP https://www.google.sk/maps/@49.0102343,20.5622228,3a,75y,121.15h,76.77t/data=!3m6!1e1!3m4!1swIEAk0CwiE7HC4M03Ue6-g!2e0!7i13312!8i6656
ale podľa mňa je jediný dôvod nie v praktickosti pre šoférov ale v jednoduchosti kreslenia stredovej čiary (nepotrebuješ buď veľký oblúk, alebo šrafovaný "ostrovček".
pa3ck napísal:Pán primátor sa vyjadril: viewtopic.php?f=35&t=25669
Miro napísal:A za ďalšie, keď bude hotová D4 (a napojená na D1!), tak by som videl ako reálne označiť D1 na území Bratislavy ako cestu pre motorové vozidlá so štandardnou maximálkou 90 km/h, ktorá by sa ale podľa potreby dala pomocou PDZ aj zvyšovať. V tom prípade by nič nebránilo ani autobusom s nižšou max. rýchlosťou ísť na D1.
Sentilj napísal:Dnešná skúsenosť s novým PDZ zázrakom, alebo inak povedané: "mali sme tie najlepšie úmysly, ale dopadlo to ako vždy"
Prešiel som od Sitiny až po Zl. Piesky a odtiaľ naspäť po zjazd na Gagarinke, priebeh:
Rozplet D2xD1 za Lafranconi klasika bez PDZ, prekvapko hneď na rampe z D2 na D1 tesne pred spojením kde začína 8pruh (známy skok, petrolheads poznajú ) - značka preškrtnutá Bratislava, OK ideme 130 v najkritickejšom úseku. 130 v kombinácii frekventovaného prepletu a bratislavského zvyku dávať smerovku keď už som polovicou auta vo vedľajšom pruhu je zarobené na problém, ale očakávam, že tam asi nikto nepovalí 130, väčšina šoférov sa na tej rampe bojí ísť viac ako 90.
Potom po celom 8pruhu až po úroveň Auparku žiadna PDZ nesvieti, na D1 od Auparku prvé PDZ - 120, tesne pred zdvihnutím sa na Prístavný most zmena na 100, a až v mieste napájania Dolnozemská+Eisteinova 80 tka, ktorá pokračuje súvisle až na koniec estakády Mierová-Senecká. Tam v klesaní na úroveň terénu pred exitom Letisko "biely krúžok" koniec všetkých obmedzení. Takže opäť v mieste pripájaní od Letiska a od OMVky a preplete na Vajnory 130tka.
Sentilj napísal:Otočil som sa na Zl.Pieskoch a vyšiel na D1 do mesta od Vajnorského nadjazdu, tam ma hneď uvítala 80tka, aj keď subjektívne tam už mohla byť 100ka (bolo 9:45h prac. deň), 80tka po celý čas až po zjazd na Gagarinovu, kde som schádzal.
Sentilj napísal:edit:
Ešte doplním jednu perličku, tam kde bolo do včera 25.8.2021 obmedzenie na 70tku kvôli diere v PHS stene oproti Auparku, sa dnes jazdí o +50kmh viac.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 26 hostí.