Stránka 7 z 11

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 13:03
od devil
aj keby presla 1/3 nakladiakov zo svrcinovca tak to nebude zasadna zmena.

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 13:06
od fh
Nevieme či tretina, či polovica, tri štvrtiny, ale určite ostane aj Svrčinovec vyťažený. A Skalité takisto.

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 13:34
od devil
a co tym chces povedat, ze to odovodnuje dialnicu(e) ?

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 13:52
od fh
devil napísal:a co tym chces povedat, ze to odovodnuje dialnicu(e) ?


A čo tak schválené koridory a medzinárodné dohovory s Poľskom. :idea:

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 15:17
od devil
Nevieme či tretina, či polovica, tri štvrtiny


presne tak, tretina az 3/4 je prilis velky interval a ked to nevieme, tak nema zmysel sa do toho hrnut.

koridory nie su casovo zavazne, resp. dohovor je mozne menit, upravit ci prehodnocovat ako kazdu zmluvu.

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 16:34
od fh
devil napísal:koridory nie su casovo zavazne, resp. dohovor je mozne menit, upravit ci prehodnocovat ako kazdu zmluvu.


Poliaci ale S69 stavajú a prísť za nimi s návrhom na zmeny je neskoro a bolo by to aj nekorektné.

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 16:51
od devil
a kto bude niest zodpovednost za zbytocne vyhodene prachy ked budu nizke intenzity ?

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 17:07
od fh
devil napísal:a kto bude niest zodpovednost za zbytocne vyhodene prachy ked budu nizke intenzity ?


feroslav :lol:

A prečo by mali byť nízke?

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 17:26
od i15
usekom Skalite-Svrcinovec za 8mld sa odlahci usek CR-Svrcinovec, ktory sa da vyriesit za 700mil... fakt efektivne...

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 17:50
od devil
A prečo by mali byť nízke?


omyl, otazka znie preco by mali byt vysoke, dokazovat ma ten kto nieco navrhuje nie ten co s tym nesuhlasi. ono tych 775 tisic aut znie dobre, skoda ze je viac nez tucet prechodov kde su vyssie intenzity a nikto tam neziada dialnicu. skratenie trasy je slabe, cena je vysoka. a ze poliaci stavaju...ked to polsky danovnici utiahnu, tak nech stavaju doprava tu cestu vyuzije a kvoli kamionom ktorych pocet ani nepozname je zbytocne vyhodit 8mld.

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 19:37
od fh
devil napísal: dokazovat ma ten kto nieco navrhuje nie ten co s tym nesuhlasi.


pletieš si to so súdom, alebo debatným krúžkom.

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 19:42
od kaviarista
devil,
este raz opakujem, je to blud. cez skalite neprechadza ani polovica zo 775 tis. vozidiel. ucelovo vymyslene cislo

za posledne 2 mesiace som prechadzal cez Skalite 6x.

urobme pokus . skuste odhadnut, ktory cas je pocas dna najfrekventovanejsi. ja si naplanujem cestu tak, aby som bol v ten cas na hranici , urobim si na cca 2 hodinky prestavku a zratam pocas nej intenzitu.

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 19:59
od i15
kaviarista napísal:devil,
este raz opakujem, je to blud. cez skalite neprechadza ani polovica zo 775 tis. vozidiel. ucelovo vymyslene cislo

za posledne 2 mesiace som prechadzal cez Skalite 6x.

urobme pokus . skuste odhadnut, ktory cas je pocas dna najfrekventovanejsi. ja si naplanujem cestu tak, aby som bol v ten cas na hranici , urobim si na cca 2 hodinky prestavku a zratam pocas nej intenzitu.


si tam sadni na cely rok 2009 a mozes pocitat auta a tabletky na paranoju :)

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 21:22
od zoom
devil napísal:omyl, otazka znie preco by mali byt vysoke, dokazovat ma ten kto nieco navrhuje nie ten co s tym nesuhlasi. ono tych 775 tisic aut znie dobre, skoda ze je viac nez tucet prechodov kde su vyssie intenzity a nikto tam neziada dialnicu. skratenie trasy je slabe, cena je vysoka. a ze poliaci stavaju...ked to polsky danovnici utiahnu, tak nech stavaju doprava tu cestu vyuzije a kvoli kamionom ktorych pocet ani nepozname je zbytocne vyhodit 8mld.


Plný súhlas! Sú prechody, kde je intenzita o mnoho vačšia ako na Skalitom a žiadna D sa tam nestavia, iba RC. A keby mala byť D3 tak skôr by som tom vymenil. Svrčinovec - SK/CZ = D3, Svrčinovec - Skalité = R5. Pokiaľ viem, tak D je viac ako RC. A viac áut ide do Cz ako na PL, cez Kysuce.

Aktualizácia 18.12.

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 22:40
od Branco
Dnes bola aktualizovaná úvodná strana /obchvat Hornej Štubne vo výstavbe/, doplnené informácie o S69:

http://www.highways.sk/other/Zwardon-Laliki.html

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 23:01
od Andrej
okrem toho boli aktualizované hraničné priechody + JG dokreslil trasu D4 :)

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 09:04
od devil
pletieš si to so súdom, alebo debatným krúžkom.


no nehovor. a naschval, ked niekde je 7.000 aut malo tak 2.000 je ultramalo aj na cestu I. triedy, nieto RC.

este raz opakujem, je to blud. cez skalite neprechadza ani polovica zo 775 tis. vozidiel. ucelovo vymyslene cislo


775 000/365 dni je asi 2.000 denne. to cca. sedi s so scitanim dopravy. si predstav nejaku cestu II. triedy kde je 2.000 aut denne aka je tam premavka. :wink:

ono tie cisla vyzeraju byt velke len si treba uvedomit ze to je na cely rok. pokus by bol reprezentativny keby to boli viac dni a plnych 24 hod.

okrem toho boli aktualizované hraničné priechody + JG dokreslil trasu D4


teda v TOP 20 je 8 ceskych, 7 madarskych, 3 polske, 2 rakuske a 1 ukrajinsky prechod.

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 10:02
od zoom
Chcel by som sa spýtať, že či je u nás vačšia čast S69 2+3 ako v PL. Lebo podľa tohto http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5521 to vyzerá, že hraničný prechod je "hlbšie" v území PL. Tu je ten prechod o ktorom hovorím :arrow: http://www.highways.sk/highways/img/Pol ... rdon50.jpg

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 10:43
od aquila
poprosil by som o skoncenie OT v tejto diskusii.. prispevky netykajuce sa highways.sk budu presunute ..

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 21:41
od Andrej
Dalsie zmeny na stranke - doplnena R8, R1 s obchvatom BB a pokracovanim na RK + par uprav textov na jednotlivych strankach.

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 23:26
od sergej
Tak este ostava zrusit zakreslenie R2 od hranic po krizovatku s D1...

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2008 08:11
od miroa
... a v mapke úseku Mengusovce - Jánovce označiť II a polprofil III etapy ako sprejazdnenú (odovzdanú do užívania) a na mape tunely vyznačiť aktuálne úseky a R1 po BB, R8 a D4

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2008 11:15
od Dialniciar
Hm, JG popracoval ako vidím, inak na tej mape je krásne vidieť, ako od r. 1993 dodnes Slovensko nedokázalo spojiť viac ako 50% krajských miest s hlavným a to ani s vrátane s hlavným. A v r. 2013 sa dôjde k tomu, že 2 z 8 zostanú stále mimo, po 20 rokoch ... dopravná katastrofa Slovenska.

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2008 15:56
od zoom
Pozerám, že JG pridal aj severný obchvat BB do mapky.

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2008 17:20
od Thomas
JG tam má ještě staré plánované vedení R3 od Kraľovan k DK.