Stránka 66 z 70

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 20:44
od DrX
No zrataj, kolko este treba preinvestovat na severe a na juhu. Na severe este stale chybaju najtazsie useky: tunel v PO, tunel v ZA, tunel v RK, Turany - Hubova. Na juhu treba sorosku a okrem nej uz len relativne lacne a lahko postavitelne useky. Cize po 25 rokov stavania severu je este stale dostavanie juhu lacnejsie!!!!

No a to, kolko sa na tom tuneli za 20 rokov urobilo, je prave len odrazom neschopnosti a megalomanie zilinskych (V)UDovych planovacov. Lebo najprv chceli stavat z eurofondov, potom im to eu zatrhla kvoli prilisnej koncentracii EUfondov do Zilinskeho kraja, tak vymysleli PPP. Potom zistili ze na PPP by cele slovensko schrachovalo, tak to nespustili. Teraz to zase vysutazili tak, ze je to totalne na hrane, a zomieraju tam ludia. ALE CO JE DOLEZITE: VSETKO OSTATNE NA SLOVENSKU KVOLI TOMU STOJI, LEBO V ZILINE STAVIAME (RESP CHCEME STAVAT) A VSETKO OSTATNE SA MA STAVAT AZ POTOM, tak ako tu pises ty aj tvoji kolegovia! Pritom to ostatne uz mohlo byt 10ky rokov dostavane!!!!

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 21:02
od ANDi
milan_KM napísal:Môj milý, keď bude v Rožňave 5km kolóna o 10 večer v nedeľu, kvôli jednému semaforu, potom tu môžeš písať takéto ironické poznámky.

V Roznave je taka sikovna vec, vola sa to Mimo-Urovnova Krizovatka (MUK), takze mame odstranenu bodovu zavadu. Navyse Roznava je od KE vyse 70 km, tak o com splietas?

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 21:17
od milan_KM
Splietam o Košickom kraji ako celku. Porovnanie kraj-kraj. Je úplne šuma fuk kde v KSK je miesto na porovnanie, takúto kolónu, v tom čase nenájdeš ani v samotnom KE a to tam robia reko dráh :wink:

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 21:36
od Yoggy52
Je uplne trapne stale hovorit, ze kosicky kraj je zanedbany, ked D1 doslova, vedie pri hraniciach KE kraja, tak nech sa posunu hranice a budete spokojny... nasledne PO kraj bude mat len skoro 5km polprofilovy obchvat Svidnika a potom tu mozeme vsetci zacat vyplakavat ako sa nic nerobi v PO kraji :D ...

Lebo napr. SNV, by bola lepsie obsluzena R2, hej ze? :D a pokial viem, tak SNV je v KE kraji... a to iste plati o uplne vsetkych obciach od Gelnice - Mergecany - Krompachy - ... - SNV - Smizany.

Ja vlastne ani niekedy neviem pochopit, co si ako pan doktor predstavuje, ze vsetky RC a D na slovensku su postavene a nechceme im dopriat alebo co? :lol: :lol: Ked okrem D1/D2/R1 tu nie je v podstate nic.

Mne je osobne absolutne jedno, kde sa co stavia, ale staviat by sa malo tam, kde je to akutne a bohuzial R2 medzi ne nepatri. :wink:

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 21:45
od DrX
Yoggy52 napísal:Mne je osobne absolutne jedno, kde sa co stavia, ale staviat by sa malo tam, kde je to akutne a bohuzial R2 medzi ne nepatri. :wink:


Uz viac si protirecit ani nevies, co? "mne je absolutne jedno kde" ALE "VLASTNE MI TO NIE JE JEDNO A STAVAT SA MA LEN TAM, KDE JA SI MYSLIM, ZE JE TO AKUTNE". :-) :-) :-)

Ja si zas myslim, ze akutne je to pozdlz R2, lebo
- je tam najvyssia nezamestnanos, ktoru treba riesit
- je tam vsetok priemysel Kosic, cize najvacsia koncentracia priemyslu na SK mimo BA, ktora potrebuje pre svoj rozvoj napojenie na dialnicnu siet,
- je tam jednoduchy teren, kde sa da stavat (na severe sa neda, ako dokazuje to, ze tu dialnicu tam postavit uz 25 rokov nevieme),
- je to kratsie a je to kandidat na realny europsky koridor vychod-zapad UA-VIE, ktorym naokoloblizsie D1 nikdy nebude.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 22:08
od Yoggy52
Myslel som R2 v KE kraji :D Nenapisal som, ze kde si ja myslim, ze je to akutne, ale pokial by ta zaujimalo, co je u mna akutne, tak si to mozes dohladat v mojich prispevkoch :wink:

- nezamestnanost nie je kvoli cestam, ale kvoli ludom
- poriesitelne momentalne cez D1 a M30
- dialnica sa nestavia kvoli tomu, ze sa da lahko niekde postavit :D
- o tom este mozes snivat dost dlho, to skor bude juh patrit pod Madarsko :oops: vlastne koridor ci nekoridor, koho to vlastne zaujima? :D

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 22:41
od DrX
Myslim, ze by si mal pridat este par smajlikov. Akurat to vystihne tie hluposti, ktore tu produkujes, a ktorymi sam protirecis svojim D1-ziadajucim kumpanom (ktori tu dookola obhajuju D1 a D3 tym, ze je to "koridor"). Iste je, ze D1 je megalomanska predrazena naokolo-blizsie dialnica, ktora este 10 rokov nebude dokoncena a uz stala hromadu ludskych zivotov a este hromadu stat bude, kedze ostava postavit tie najnarocnejsie useky.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 23:27
od rastislav5
Dlho som vahal, ci sa zapojit do aktualnej temy o ludskych zivotoch, hyenach atd. Nie je to lahka tema, tak dam do pozornosti fakty.
Ano, pri vystavbe zomieraju ludia. Porovnajme to ale s tragediami, ktore sa stali pred vystavbou a s potencialnymi tragediami po dokonceni useku.
Podla tohto clanku pod Strecnom rocne zomru priemerne 3 ludia. https://www.cas.sk/clanok/265567/cesta- ... o-22-ludi/
Naopak, po dokonceni dialnice to bude lepsie, nehodovost na dialniciach je priblizne polovicne https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... ne-ubudne/

Pre objektivne porovnanie pri stratach ludskych zivotov by sme mali brat do uvahy aj "usetrene" ludske zivoty, ku ktorym dialnica prispeje dlhodobo, a nielen stratne ludske zivoty pocas kratkodobej vystavby dialnice.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 00:09
od Mawerick81
to drx,, chvilu som mal pocit, ze si rodina s aquilom,, hlavne ked si napisal predrazena,, megalomanska,, este napis, ze zbytocna,, vsimni si, ze malokto tu tvrdi, ze niekde netreba dialnicu,, preco maju pocit ludia z vychodu, ze su pupok SR a len oni potrebuju? aby som citoval klasika,, ako ste si zvolili, tak mate :D

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 00:17
od DrX
rastislav5 napísal:Dlho som vahal, ci sa zapojit do aktualnej temy o ludskych zivotoch, hyenach atd. Nie je to lahka tema, tak dam do pozornosti fakty.
Ano, pri vystavbe zomieraju ludia. Porovnajme to ale s tragediami, ktore sa stali pred vystavbou a s potencialnymi tragediami po dokonceni useku.
Podla tohto clanku pod Strecnom rocne zomru priemerne 3 ludia. https://www.cas.sk/clanok/265567/cesta- ... o-22-ludi/
Naopak, po dokonceni dialnice to bude lepsie, nehodovost na dialniciach je priblizne polovicne https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... ne-ubudne/

Pre objektivne porovnanie pri stratach ludskych zivotov by sme mali brat do uvahy aj "usetrene" ludske zivoty, ku ktorym dialnica prispeje dlhodobo, a nielen stratne ludske zivoty pocas kratkodobej vystavby dialnice.


Konecne reakcia, ktora ma aspon aku taku logiku. Ale aj ta logika je derava, lebo:
- tie iste 3 zivoty by usetril aj 0.5 km tunel pod strecno aj povrchovy variant ziskany rozsirenim sucasnej cesty (a pripadnymi viaduktmi)
- ked sa takto predrbe 2mld EUR na "zachranu zivotov v ZA kraji", kde sa za to vybuduje povedzme 50km dialnic, tak este stale sa tym sposobi strata zivotov vo vsetkych tych ostatnych krajoch, kde by sa dalo za rovnake peniaze postavit nasobne viac dialnic a usetrenych zivotov by bolo ovela viac.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 00:25
od Mawerick81
tvl,, daj sa liecit,, toto su nazory choreho mozgu,, ok,, tak inak,, ako by si vysvetlil ludom, ze si len tak vyhodil do luftu peniaze co sa uz minuli za razenie tunela? Len sa pytam,, lebo toto tu su tazke napady,,, ako komunisti to chceli riesit cez viadukty, rozsirenia,, ale tam by to vsetko muselo ist na piloty,, + takcitak jeden tunel,, neviem kolko by si usetril,, a kedze za razenie sa minulo nieco,, tak by si veeeelmi prekrocil tuto sumu za rozbehnuty projekt.. nehovoriac o kolko by sa to oddialilo,, vieme kolko co trva,, ale to je presne zmyslanie aquilu,, zastavit,, prekreslit,, a dovtedy minut na ine projekty,, ste fakt ako dvojicky

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 09:45
od fh
čo píše DrX to sú choré drísty z chorej hlavy, prstom po mape vie kresliť každý blbec, najmä posadnutý DrX ktorý v živote nič neprojektoval ale všetko vie o trasovaní diaľnic, veď keď už nám tu natrasoval povrchovo R2 cez NP Silica, prečo by to nedal po pilótoch cez Strečno (kde mimochodom vychádza cena tunelu za km porovnateľne s povrchovými úsekmi inde na Slovensku. Prstom po mape ide všetko, najmä truhlíkovi presvedčenému že všetci čo s ním nesúhlasia sú blbí len on sám je lietadlo.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 09:13
od miroa
vsetky tieto "odborne" nazory boli vyvratene aj tu, zial neexistuje autorita ktora sa to odvazi povedat sirokej verejnosti a vymyvaju sa mozgy nezmyselnostami ktore si napisal. cize ano, aj v europe su hlupaci ale drzime sa na cele, dialnica je o spojeni vzdialenych a dolezitych oblasti, ze na Sk je "dolezite" hocijake okresne mesto a bez ohladu ci je 40 alebo 400 km...cize klasicke Sk malomestiactvo. taky MT je ukazkovy priklad, provincne mestecko s par tisic obyvatelmi kde komunisticky rezim po vojne postavil panelaky a zopar fabrik... ukaz mi prioritne (cize stavane na ukor inych) dialnice v okolitych krajinach v dlzke 400 km kde nemaju na jej trase ani jedno mesto cez 100.000 obyvatelov ? kolko ludi vyuzije trasu spodkom...tak na to uz mame cisla z R1 nad ocakavanie. BATA bol za CS ktore sa rozpadlo cim sa zasadne zmenili priority.....potom preco nie je trasy z R-U alebo rovno zo staroveku....netreba si stanovit absolutne priority. tak ako inde sa stavia vsade podla potreby. ja som martincan a trcim v zapche - to nemusi zaujimat obyvatelov inych krajov tak ako martincana nezaujimaju problemy inych krajov. btw. RK sa stavia. strecno sa stavia tak co vyskakujes ? podobne ako CA sa stavia a kysucania vyskakuju do trojmetrovej vysky. a na zaver - penaiaze sa leju do ZA kraja lebo na mostoch a tuneloch sa najlepsie kradne. ale aj iny platia dane a rovnake sadzby. potom o com je tento system. o vyzierani a parazitizme :

Na Slovensku mame az 2 mesta nad 100 000 obyvatelov BA a KE vid: http://naseobce.sk/mesta-a-obce/tabulky ... obyvatelov, takze podla teba by mala ist dialnica len medzi týmito dvoma mestami co najkratsou trasou bez ohladu na ine male mesta...Nahodou MT je osme najvatsie mesto v SR a predbehol aj krajske TN...nakolko sme malá krajina tak musime spajat aj mesta pod 100 000 obyvatelov...D1 spaja krajske mesta Bratislavu, cez kusok R1 aj Trnavu, Trenčín, pod dostavbe aj Žilinu, Prešov a Košice...Podla teba cesta juhom R1 spaja Blavu s Nitrou a Banskou Bystricou...v podstate su vsetky nase krajske mesta na spojeni s BA...cez R2 by si co spojil? BA-KE...gratulujem kaslat na ostatných...ano kolega jazdiaci BA -LM tiez chodi juhom po R1 az do BB a potom cez Donovali do RK a LM...preco..lebo strečno v piatok a nedelu...ja tvrdim ze aj R2 treba hlavne bodové zavady...nikto ti to neberie...treba vela usekov na ktore si budeme musiet pockat...nejde vsetko naraz

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 13:20
od DrX
Dalsi hlupak, co nevie ani kolko je 2+2. Juznou Rkou spojis BA+TT+NR+BB+KE+PO priamo (zatialco D1 je naokolo blizsie, lebo len slepemu sa moze zdat, ze BA a KE je dobre spojit cez ZA), no a k tomu napojenie TT+TN+ZA pozdlz vahu nie je problem. Cize s jedinym lacnym tunelom (SOroska) a viacmenej po rovine by sme pospajali vsetky kraje a obsluzilo cele Slovensko.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 16:06
od 1mmortal2
A co teda Martin, Ruzomberok, Liptovky Mikulas, Poprad...? Do Presova je cez R1+ a Kosice tiez naokolo blizsie. A 2+2 je 4

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 16:56
od Yoggy52
Doktor vidi len BA a KE a potm niekde medzi tym je Soroska.

Praveze R2 v KE kraji neobsluhuje absolutne nic, iba Roznavu :D Zatial co taka D1 - PP, LE, SNV, KK atd. a to v rovnakej dlzke ako R2, preto sa nezacala stavat ako prva nejaka R2, ale D1... preto nejak nevidim zmysel stavat nejaky predrazeny tunel len kvoli jednemu okresu, ked tam staci momentalne kvalitna cesta 1.triedy.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 19:42
od DrX
Cize, ked vam argument o krajskych mestach skrachoval, tak vytahujete okresne. Ked nevyjde ani pre okresne, tak zacneme riesit pocet srniek alebo co? Lebo zatial stojime tak, ze:
- juh nalepsie spoji dve najvacsie slovenske mesta,
- juh najlepsie spoji 8 krajskych miest slovenska (zachacka pre PO juhom je nic v porovnani s naokoloblizsie do KE severom)
- v juznych krajoch (KE, BB, NR) zije viac ludi nez v severnych (ZA, TN, PO)
- zaratavat rozne malicke mestecka, v ktorych v jednom je 10000 ludi v druhom 30000 v tretom 50000 je nezmysel. Vtedy sa treba pozriet na okresy, a tie maju na juhu cca rovnaku velkost ako na severe (napr. Roznava 62tis ludi, Lipt Mikulas 72tis ludi). Cize nie je ziaden logicky dovod uprednostnit LM, ak naklady na vystavbu su tam vyssie. A ked uz, tak treba zmienit, ze Zvolen a Michalovce su na juhu, takze minimalne rovnako treba obsluzit aj ich.
- samotnu oblast od Martina po Poprad by bez problemov a bez tunelov obsluzila Rka od Ziaru po Martin (ako sucasna R3) a dalej na PP (ako sucasna D1). Zas za zlomok penazi a bez tunelov.

Cize si to povedzme na rovinu: jediny realny argument preco staviame predrazene megalomanske naokoloblizsie je nacionalisticka zadubenost Slotu, Meciara a Fica voliacich buranov zo severu a severozapadu SK ;-)

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 20:12
od milan_KM
30 000 intenzita pri TN a 18 000 pri NR. Ale aj naďalej žije si svoj diskopribeh.. :-D

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 20:25
od zoom
Už by aj stačilo nie? Každé jedno vlakno o tom istom. Toto má byť odborné forum a nie ventil

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2017 00:14
od Mawerick81
toto forum je vsetko len nie odborne,, by ma zaujimalo, ci je toto forum zriadene ministerstvom alebo len tym sasom co tu stale pise o zbytocnych usekoch,, ak to prve, tak by mozno nebolo odveci sa opytat na MD, ci vedia ake informacie sa tu riesia..

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2017 00:48
od Vlados
Toto fórum je také ako ho moderujú moderátori+admini. Mohli by byť prísny a VŠETOK balast presúvať do koša. Neboli by tu nezmysli a nebolo by potrebné na ne 1000 krát odpisovať to isté.
Bolo by na mieste ak by si sa tomu "sasovi" opravedlnil, že HLAVNE vďaka nemu tu môžeš písať.
A k tomu MD, kľudne sa ich opýtaj... adresu každý (na lampáreň) pozná. To, že tu prispievajú nejaký ľudia z MD je nemá nič spoločné s MD

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2017 01:11
od Mawerick81
no,, to co sa tu pootrebujem dozvediet tu nieje,, a uz som aj prestal jeden cas pisat,, lebo admin a moderatori by mali byt nestranni,, kdezto to co tu predvadzate niekedy je cista nenavist voci regionom,, ludom,, potreby ludi su vam ukradnute,, hlavne ze si presadzujete svoje nazory,, to nieje diskusia,, ale diktatura.. a ano,, admin kedze to zalozil to moze,, ale ci to splna ucel nazvu DIALNICE.INFO .. diskusnych for je na tri rite,, ale technickych informacii je vsade minimum,, a tu este menej.. nepamatam kedy naposledy sa tu objavili informacie o tom akou technologiou sa ten ktory usek stavia,, ake problemy musia stavbari riesit v terene,, prekladky, upravy,, atd.. namiesto toho sa to tu balastuje osobnymi nazormi na potrebnost usekov.. takze vsetok balast by mal byt v kosi? OK,, tak aj nazory adminov a moderatorov,, ako to tu citavam, tak to vzdy rozduchavaju oni..

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2017 01:33
od Vlados
keď tu nie je čo potrebuješ, tak to tu nie je... potreby ľudí sú VŠETKO A ZADARMO... diktatúra tu určite nie lebo aj kysučani môžu slobone písať ich túžby, len im tu vždy niekto piamo povie nedá sa/nemáme/drahé/sú aj iní... doporučujem založ si vlastné fórum.

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2017 01:39
od Mawerick81
najvacsia ironia celeho vasho snazenia je, ze aj tak si vlada a MD a NDS urobia co budu chciet,, ci sa tu postavite na usi a zaprdite hymnu.. vidis ale jeden rozdiel medzi kysucanmi a napr takym DRX? Kysucania chcu riesenie,, ale nepisu ze treba vsetko inde zastavit a stavat tam kde chcu oni,, taky DRX tu vo vlakne vymyslel zastavit D1,, to chce kvalitny matroš..

Re: D1 tunel Višňové

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2017 01:51
od Vlados
rozdiel je len vo forme... nenapíšu že treba všetko inde zastaviť ale vo výsledku keď najskôr my (Kysuce) až potom inde tak je to vlastne to isté.
DrX mal dnes jeden dobrý postreh, ale nenapínal som mu plachty ;)