ak mali naprojektovaný bod predpojenia 3800m tak ho dosiahli a pokračuju v dalších prácach. šanca, že by pokračovali dalej v razení od východu je takmer nulová, lebo dokumentácia, zmluvné vzťahy, deponia atď.
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 25. Máj 2018 08:13
od courier
pohodak napísal:netaraj prosim ta, STR by mali zvladnut prerazit koncom juna a JTR asi o mesiac neskor
Este stale tvrdis ze STR bude v 06/2018 ? Moj tip 10/2018 stale plati.
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 05. Jún 2018 10:25
od cargobull
Update na FB od p. Kanuscaka:
ostava vyrazit:
JTR 593,59 m STR 455,85 m
k 05.06.2018 je vyrazených 13 837,55 m
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 07. Jún 2018 18:53
od EmBe
zdroj: YouTube.com
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 08. Jún 2018 19:19
od paldo
Vlados napísal:ak mali naprojektovaný bod predpojenia 3800m tak ho dosiahli a pokračuju v dalších prácach. šanca, že by pokračovali dalej v razení od východu je takmer nulová, lebo dokumentácia, zmluvné vzťahy, deponia atď.
od východného portálu ražba pokračuje....
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 08. Jún 2018 20:59
od Vlados
že by som sa mýlil? máš aj detailnejšie info?
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 09. Jún 2018 18:41
od paldo
"detailnejšie info" v zmysle...?
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 09. Jún 2018 20:22
od Vlados
napr. kde bude bod prepojenia
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 13. Jún 2018 14:36
od mireceq
Na FB bolo do skupiny D1 LL-DS postnute pred par hodinami:
STR ZP --------
a o chvilku na to (zrejme STR VP):
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 15. Jún 2018 22:00
od EmBe
Na Enviroportali pribudol podnet pre MŽP, že ČOV vybudovaná pri VP nebola nikdy posudzovaná v procese EIA, množstvo vypúšťaných vôd, ktoré tam tečie je už nutné posudzovať povinným hodnotením a vody môžu ohroziť územie Natura 2000. Takže, kto môže mať záujem na zdržovaní stavby? http://enviroportal.sk/sk/eia/detail/co ... ubna-skala
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 16. Jún 2018 08:04
od ullsus
Na Slovensku je tuším národný šport toto zdržovanie, a potom sa ľudia sťažujú že nemajú diaľnice...
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 16. Jún 2018 13:13
od plš
V jednej dedine, tuším sa volá Maňa, tam riešenie majú vyskúšané. Na internet treba dať výzvu, aby na podporu dotyčného aktivistu všetci zblízka aj zďaleka a prechádzajúci okolo mu hodili pred dom či do záhrady pár delobuchov alebo svetlíc. Dotyčný bude v takom vytržení, že s radosťou odpredá svoju nehnuteľnosť prvým Rómom, čo sa ponúknu... Na medvediu službu spoločnosti ihneď zabudne.
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 18. Jún 2018 13:43
od vladovav
Aktuálný Stav sekundárneho ostenia v tuneli Višňové 18.6.2018 Zdroj: FB p. Kaňuščák Horná Klenba: JTR-ZP-1899,2 m STR-ZP -1671,1 m JTR-VP -2034,0 m STR-VP- 1418,3 m Sumár : 7022,6 m
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 21. Jún 2018 13:51
od KN.SK
Cit.: https://ndsas.sk/press/spravy/na-visnovom-je-vyrazenych-viac-metrov-ako-maju-spolu-vsetky-dvojrurove-tunely Na tuneli Višňové je aktuálne vyrazených 13 900 m, čo je o 3500 m viac, ako majú spolu všetky dvojrúrové tunely na Slovensku v prevádzke. „Rozsah stavby tunela Višňové je v slovenských pomeroch unikátny,“ povedal investičný riaditeľ NDS Jiří Hájek na ministerskom kontrolnom dni, počas ktorého s ministrom dopravy Árpádom Érsekom kontrovali výstavbu na úseku D1 Lietavská Lúčka - Višňové - Dubná Skala. Obe rúry tunela Višňové budú mať spolu 14 886 m, čo znamená, že vyrazených je 93,4% z jeho celkového objemu. Predpoklad prerazenia tunela je na jeseň tohto roka.
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 26. Jún 2018 21:51
od EmBe
Razenie tunela Višňové - zhrnutie: Spolu: 25.6.18 = 14087,48 m (KMS) 21.6.18 = 13900 m (NDS) (?) 17.6.18 = 13990,36 m (M.K.) 9.6.18 = 13887,56 m (M.K.) 5.6.18 = 13837,55 m (M.K.) 2.5.18 = 13391,86 m (M.K.) 25.4.18 = 13300 m (M.K.) 24.4.18 = 13 285,28 m (M.K.) 26.3.18 = 12910,63 m (M.K.)
STR: 25.6.18 = 7056,12 m (KMS) 17.6.18 = 7020,77 m (M.K.) 9.6.18 = 6985,11 m (M.K.) 2.5.18 = 6767,84 m (M.K.) 25.4.18 = 6717,13 m (M.K.) 24.4.18 = 6717,13 m (M.K.) 26.3.18 = 6532,00 m (M.K.)
JTR: 25.6.18 = 7031,36 m (KMS) 17.6.18 = 6902,45 m (M.K.) 2.5.18 = 6624,02 m (M.K.) (?) 25.4.18 = 6717,13 m (M.K.) 24.4.18 = 6568,15 m (M.K.) 26.3.18 = 6378,63 m (M.K.)
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 05. Júl 2018 08:29
od EmBe
Višňové 5.7.18: Spolu: 14215.15 m STR: 7100.32 m JTR: 7114.83 m Ostáva: 671.84 m Zdroj: M.K. FB
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 05. Júl 2018 12:50
od zoom
S tempom 130 m za 10 dní je jesen pesimistický odhad ked ostáva ledva 700m alebo sa počíta s dovolenkami?
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 07. Júl 2018 09:41
od kiri
Tak čo, ideme tipovať ktorý deň bude ten "deň D" ?
[url=https://ibb.co/gQoTuhejrp07nj][/url]
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 10. Júl 2018 08:48
od courier
Komplet prerazenie oboch rur 17.9.2018 , to bol tip a nie overena informacia.
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 11. Júl 2018 09:05
od cargobull
Update na FB od p. Kanuscaka:
ostava vyrazit:
JTR 294,44 m STR 292,51 m
k 11.07.2018 je vyrazených 14 300,04 m
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 11. Júl 2018 09:15
od legal
courier napísal:Komplet prerazenie oboch rur 17.9.2018 , to bol tip a nie overena informacia.
Za poslednych 7 dni spravili 84 metrov. Tymto tempom ostavaja cca 7 tydnov takze skor prelom augusta a septembra , skor teda prvy septembrovy tyzden.
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 11. Júl 2018 09:57
od pohodak
ako pozeram na STR v poslednej dobe spomalili a zacina to vyzerat na takmer sucasne prerazenie oboch rur, co moze byt kludne aj zamer
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 11. Júl 2018 10:05
od ondrejko_t
mozno divna otazka, ale pre co by to robili, ked uz teraz im hrozia penale z omeskania za kazdy mesiac? ja osobne by som vsetku moznu kapacitu vzhladom samozrejme na moznosti v tuneli investoval do co najskorseho prerazenia aspon jednej rury...
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 11. Júl 2018 11:03
od rempo
lebo mylník platí na prerazenie oboch rúr nie iba jednej
Re: D1 tunel Višňové
Odoslané: 11. Júl 2018 16:25
od plš
Toto som pridal na FB D1 Lietavska Lucka - Visnove - Dubna Skala: "Ináč sa mi páči, že po méte 3800m rovnakej v oboch rúrach /STR z VP aj JTR z VP/ sa situácia znormalizovala t.j. že priľahlé čelby v JTR a STR tunelári odskočili. Normálne je, že jedna z priľahlých rúr má fóra 100-150m, aby sa rúry navzájom neovplyvňovali /myslím explózie a horninové tlaky/." To predsa svedčí o tom, že sa malo rúbať do kóty 3800. Ale zrejme politický tlak a strašenie penálmi zo strany Érseka urobilo svoje. Len nech sa to tunelárom podarí v zdraví dokončiť...