Najpotrebnejsi tunel

sekcia venovaná tunelom a príslušným stavbám

Moderátor: Moderátori

Najpotrebnejsi tunel je podla vas...

Branisko 2. rura
4
4%
Horelica 2. rura
2
2%
Sitina
5
5%
Visnove
86
77%
Korbelka
7
6%
Iny tunel na D1
2
2%
D4 Karpaty
2
2%
nejaky cestny/zeleznicny tunel
1
1%
neviem/kazda ina odpoved
2
2%
 
Celkový počet hlasov : 111

Odoslaťod pohodak » 06. Jún 2007 12:55

andrej ja mam presne ten isty problem :roll:

tomu ze to bude tento rok uverim az ked to uvidim...na tych tabuliach pri zeleznici bol este uplne na zaciatku termin november 2004 po TT :evil:

80-90% ludi, ktori presadli do auta uz na zeleznicu nedostanes...prave ta vymena suprav, rozumnejsi cestovny poriadok je ta radikalna zmena o ktorej som hovoril a neverim tomu, ze sa udeje minimalne v horizonte 10 rokov...autobusy nie su alternativnym riesenim primestskej dopravy lebo idu po tych istych cestach ako auta :cry:
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Odoslaťod Andrej » 06. Jún 2007 13:20

pohodak napísal:andrej ja mam presne ten isty problem :roll:

tomu ze to bude tento rok uverim az ked to uvidim...na tych tabuliach pri zeleznici bol este uplne na zaciatku termin november 2004 po TT :evil:

80-90% ludi, ktori presadli do auta uz na zeleznicu nedostanes...prave ta vymena suprav, rozumnejsi cestovny poriadok je ta radikalna zmena o ktorej som hovoril a neverim tomu, ze sa udeje minimalne v horizonte 10 rokov...autobusy nie su alternativnym riesenim primestskej dopravy lebo idu po tych istych cestach ako auta :cry:

Zeleznica je realna do konca roka min. po TT, podla mna vsak v pohode po Piestany, od NM chodi min. vlakov a aj pri modernizacii dalsich usekov budu moct vlaky dobiehat meskanie na useku PE-BA.
Zial, o novych supravach sa len hovori a o pravidelnych intervaloch skoda reci :(
Chcelo by to urobit obrovske zmeny, najlepsie vsetko naraz: Nove vlaky po novej trati, pravidelny interval 20 minut TT-BA, (30 min. SC-BA a MA-BA), na ne nadväzujuce spoje Slovak Lines a MHD. A spravit tomu obrovsku reklamu - aby to prislo vsetko naraz - iba tak ludia pocitia zmenu k lepsiemu a budu opät cestovat verejnou dopravou.
...no a aby sme neboli tak velmi OT - po takychto zmenach by ani ta D4 nebola az tak velmi potrebna :D
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod pohodak » 06. Jún 2007 13:30

20 minut je podla mna zbytocne husto, 40minut by v pohode stacilo...ale je smiesne ze do viedne chodia vlaky hustejsie ako na TT :lol:
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Odoslaťod Andrej » 06. Jún 2007 13:41

pohodak napísal:20 minut je podla mna zbytocne husto, 40minut by v pohode stacilo...ale je smiesne ze do viedne chodia vlaky hustejsie ako na TT :lol:

Väcsina ludi chodi autobusmi len preto, ze maju castejsie intervaly. 20 minut by sa uzivilo (aspon v spicke urcite, inokedy staci tych 30-40), keby dalsia cast ludi presadla z busov na vlaky. Este vybavit MHD na zel. stanice s priplatkom ku listku a uz by sa busom oplatilo ist malokomu :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod aquila » 06. Jún 2007 13:56

pohodak napísal:20 minut je podla mna zbytocne husto, 40minut by v pohode stacilo...ale je smiesne ze do viedne chodia vlaky hustejsie ako na TT :lol:


aj 20 minut je malo ... za istych okolnosti by sa to v BA mohlo robit tak, ze by medzi zastavkami chodili vlaky aj kazdych 10 minut ..

v spicke vo viedni neni problem ze s-bahn chodi kazdych 3-8 minu. samozrejme nie ten isty.

ale cez vieden je to tak prelinkovane...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod pohodak » 06. Jún 2007 14:10

jj samozrejme medzi 6-8 20minutovy interval, v priebehu dna 30-40 minut a medzi 16-18:30 z BA zase po 20 minut...ale o tomto mozme akurat tak snivat a navyse sme riadne OT 8)
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Odoslaťod Andrej » 07. Jún 2007 15:33

Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod kraken » 17. Nov 2008 11:56

Všechny tunely s výjimkou D4.
Obrázok používateľa
kraken
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 375
Založený: 25. Aug 2008 13:14
Bydlisko: Czechoslovakia (CS)

Odoslaťod Dialniciar » 17. Nov 2008 12:14

kraken napísal:Všechny tunely s výjimkou D4.


Na súčasnej D4 nie je žiadny tunel. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod fugyx » 17. Nov 2008 12:17

Ja by som povedal, že tunel Višňové - Dubná skala

Dialniciar napísal:
kraken napísal:Všechny tunely s výjimkou D4.

Na súčasnej D4 nie je žiadny tunel. :wink:


nie sú? aká je aktuálna verzia?
Obrázok (Laura Pausini fan club) NEW ALBUM - PRIMAVERA IN ANTICIPO
Obrázok
fugyx
diskutujúci
 
Príspevky: 61
Obrázky: 6
Založený: 20. Aug 2008 07:20
Bydlisko: Nová Dubnica, okr. Ilava

Odoslaťod Dialniciar » 17. Nov 2008 12:18

Nie sú, pretože D4 je stále oficiálne vedená 100% trasou iba po križovatku s D1, o tuneli MK a ďalších tuneloch sa hovorí len v náznakoch, tam neexistuje presná trasa a preto je zbytočné venovať sa tunelom na D4.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 17. Nov 2008 12:20

A ešte upresnenie: v prípade tunelov hovoríme len o tuneli Višňové, nakoľko Višňové - Dubná Skala, to už je konkrétny diaľničný úsek o dĺžke cca. 22 km.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod bodrik » 17. Nov 2008 12:29

Dialniciar napísal:Nie sú, pretože D4 je stále oficiálne vedená 100% trasou iba po križovatku s D1, o tuneli MK a ďalších tuneloch sa hovorí len v náznakoch, tam neexistuje presná trasa a preto je zbytočné venovať sa tunelom na D4.

Na juznom useku D4 od kr. s D2/Jarovce po krizovatku s D1/Vajnory su planovane 2 tunely. Jeden s dlzkou cca 400m a druhy cca 800m. Oba su plnovane kvoli bezpecnostnym pasmam pristavacich drah Letiska MRŠ. Oba maju byt hlbene z povrchu.
Obrázok používateľa
bodrik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 708
Obrázky: 1
Založený: 12. Aug 2005 00:30

Odoslaťod bodrik » 17. Nov 2008 12:30

Dialniciar napísal:Nie sú, pretože D4 je stále oficiálne vedená 100% trasou iba po križovatku s D1, o tuneli MK a ďalších tuneloch sa hovorí len v náznakoch, tam neexistuje presná trasa a preto je zbytočné venovať sa tunelom na D4.

Presna trasa neexistuje, ale su uz zname konkretne varinty.
Obrázok používateľa
bodrik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 708
Obrázky: 1
Založený: 12. Aug 2005 00:30

Odoslaťod Dialniciar » 17. Nov 2008 12:37

Hĺbené áno, máš pravdu. Nie je to štandardný spôsob razenia. To nepovažujem ja za tunel, tam aj tak 20-30% trasy pôjde po estakádach a mostoch, preto aj tá cena presahuje miliardu na kilometer.

Existujú len konkrétne varianty trasovania - ale to je málo.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod kraken » 17. Nov 2008 12:45

Mluvil jsem o tunelu Karpaty.
Obrázok používateľa
kraken
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 375
Založený: 25. Aug 2008 13:14
Bydlisko: Czechoslovakia (CS)

Odoslaťod zoom » 17. Nov 2008 13:28

Ja som dal Branisko (2-rúru) z dovodu častých uzavretí tej prvej. Myslím, že pootvorení druhej by sa znížil počet kolízií v tej jednej rúre.
Višňové je síce potrebnejší ale možeme byť radi, ak sa tunel dostavia do roku 2015.
Obrázok používateľa
zoom
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 542
Obrázky: 15
Založený: 21. Sep 2008 16:28

Odoslaťod Andrej » 17. Nov 2008 15:27

kraken napísal:Všechny tunely s výjimkou D4.

Prepac, ale dovolim si 1 poznamku. PRD sa vyznas do slovenskej dialnicnej siete ;) [/urazka]
Kade by si chcel tahat tranzit okolo BA? To aj okruh okolo Prahy pokladas za zbytocny?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod kraken » 17. Nov 2008 15:30

Andrej napísal:
kraken napísal:Všechny tunely s výjimkou D4.

Prepac, ale dovolim si 1 poznamku. PRD sa vyznas do slovenskej dialnicnej siete ;) [/urazka]
Kade by si chcel tahat tranzit okolo BA? To aj okruh okolo Prahy pokladas za zbytocny?

Ne. Ale D4 je POLOOKRUH, takže bych ji podporoval pouze tehdy, jestli bude na severní nebo jižní část (to je fuk) přeložena D1.
Obrázok používateľa
kraken
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 375
Založený: 25. Aug 2008 13:14
Bydlisko: Czechoslovakia (CS)

Odoslaťod Andrej » 17. Nov 2008 15:33

Takze ked nemozme kvoli hraniciam stavat cely okruh, radsej ju nestavajme vobec a nechajme ucpat celu BA. ;)
S tou D1 som to nepochopil - kam by mala byt akoze prelozena?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 17. Nov 2008 15:37

kraken napísal:Mluvil jsem o tunelu Karpaty.


No a ten ešte stále nie je definitívnym pre diaľnicu D4. Takže si mimo.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 17. Nov 2008 15:50

Dialniciar, chytas zbytocne za slovicka. Tunel Karpaty istotne niekedy bude stat a je len otazkou casu, kedy bude oficialne zaradeny aj tento usek do D4. Je dokonca jedno v akom variante, kedze vsetky realne varianty su si podobne.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 17. Nov 2008 16:10

v tomto prípade ale bolo cieľom chytať za slovíčka človeka, ktorý nerozumie diaľniciam SR (možno ani ČR, Rakúska atď.), aby videl čo za "múdrosť" napísal

inak do r. 2015 sa tunel MK stavať nezačne, lebo ak sa začnú tunely na D1/D3 tak nebudú stavebné kapacity
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod i15 » 17. Nov 2008 16:19

no som zvedavy, ci sa tunelom Karpaty bude riesit neunosna situacia tych, ktori jazdia z Race do Lamaca na nakupy... alebo ci niekoho napadne, ze by este pred D4 bolo dobre postavit severny prietah cez Bratislavu
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Odoslaťod Andrej » 17. Nov 2008 16:30

i15, myslis asi Severnu tangendu. Iste, aj ona je velmi potrebna, avsak tranzit z dialnic na nu nepresunies. D4 riesi podstatne viac, nielen tranzit, ale aj rychlejsi presun do W, prepravu medzi meststkymi castami, nehovoriac o obrovskych planovanych projektoch v jej okoli (South city, cepit, lamacska brana), prepojenie D1 a D2 a este aj odstrani nezmyselne trasovanie D1 cez stred mesta :) Podla mna by sa ziaden investor nezapodieval extremne drahou koncesiou D4 aj s tunelom Karpaty, keby nebola vynosna :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Tunely

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 32 hostí.