D1 tunel Branisko

sekcia venovaná tunelom a príslušným stavbám

Moderátor: Moderátori

Re: D1 tunel Branisko

Odoslaťod Yoggy52 » 12. Sep 2019 17:53

Tak ako pise devil, mame toho este vela na plane... tak radsej sa na to vykasleme a postavime branisko druhu ruru, lebo niekedy za 20 rokov prekroci kapacitu. :roll: idealny zaciatok vystavby 2035+ alebo po dokonceni dolezitych tepien..
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: D1 tunel Branisko

Odoslaťod i15 » 12. Sep 2019 19:36

^^ Prekročenie kapacity si si vycucal z prsta, ako ostatní, Uvidíme, keď sa dokončí sčítanie 2020
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Re: D1 tunel Branisko

Odoslaťod Jano1 » 12. Sep 2019 19:57

devil napísal: visnove vyrazne neovplyvni branisko akurat cast aut nebude chodit cez donovaly/certovicu.


Suhlasim, uz ani nie je moc co presmerovat, pretoze pri Tornali je na R2 intenzita 4 tisic, takze max. okolo 1000 aut moze kompletna/takmer kompletna D1 odtial stiahnut, vyrazne viac urcite nie.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 30
Založený: 17. Máj 2013 11:00

Re: D1 tunel Branisko

Odoslaťod Vlados » 12. Sep 2019 20:44

i15 napísal:na D1 má Branisko prioritu č.1, lebo kapacita sa vyčerpá krátko po otvorení Višňového (keď už bude Prešov a Čebrať v prevádzke). 20000 vozidiel na C11,5 pri Ľubochni je menej nebezpečné, ako 20000 v tuneli.

20000 na ceste cez obec je možno bezpečnejšie pre vodičov, ale určite nie je obyvateľov/chodcov. Ak pôjde cez tunel Branisko 20000, tak pri Ľubochni bude 25000 a viac...
neželám si devila ako moderátora tohto fóra, rovnako ako 74% hlasujúcich https://dialnice.info/viewtopic.php?f=6&t=23321
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 136
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 tunel Branisko

Odoslaťod pohodak » 13. Sep 2019 10:23

Jano1 napísal:
devil napísal: visnove vyrazne neovplyvni branisko akurat cast aut nebude chodit cez donovaly/certovicu.


Suhlasim, uz ani nie je moc co presmerovat, pretoze pri Tornali je na R2 intenzita 4 tisic, takze max. okolo 1000 aut moze kompletna/takmer kompletna D1 odtial stiahnut, vyrazne viac urcite nie.


toto tesat do kamena, ja fakt netusim ake virtualne auta by sa mali presuvat medzi juznou R2 a severnou D1, roky hovorim ze doprava BA/TT - KE/MI (s prilahlym okolim) je max par stoviek vozidiel denne a nejake strasne presuny tranzitu niesu a nebudu lebo nie je z coho...dostavanie visnoveho trochu odlahci donovaly (realny efekt tam ale bude viditelny az ked sa dostava aj cebrat) avsak na branisku to spravi tak 300 aut...nasledne useky co idu do vystavby na R2 (+ soroska) zase stiahnu nejake auta z D1, ale opat to bude tych par stoviek maximalne
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 14:49
Bydlisko: PK

Re: D1 tunel Branisko

Odoslaťod i15 » 13. Sep 2019 13:05

Vlados napísal:
i15 napísal:na D1 má Branisko prioritu č.1, lebo kapacita sa vyčerpá krátko po otvorení Višňového (keď už bude Prešov a Čebrať v prevádzke). 20000 vozidiel na C11,5 pri Ľubochni je menej nebezpečné, ako 20000 v tuneli.

20000 na ceste cez obec je možno bezpečnejšie pre vodičov, ale určite nie je obyvateľov/chodcov. Ak pôjde cez tunel Branisko 20000, tak pri Ľubochni bude 25000 a viac...


lenže bezpečnostné normy pripúšťajú, aby cez obec jazdilo viac ako 20000 vozidiel, ale nepripúšťajú to v tuneli

pohodak napísal:toto tesat do kamena, ja fakt netusim ake virtualne auta by sa mali presuvat medzi juznou R2 a severnou D1, roky hovorim ze doprava BA/TT - KE/MI (s prilahlym okolim) je max par stoviek vozidiel denne a nejake strasne presuny tranzitu niesu a nebudu lebo nie je z coho...


Nie len z južnej R2 sa buú presúvať autá, D1 okolo Prešova pritiahne pár stoviek áut z 547 a poľských dovolenkárov (Krakow-Budapešť bude o 5 rokov výhodnejšie jazdiť cez Poprad-Košice-Miskolc).
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Re: D1 tunel Branisko

Odoslaťod Vlados » 13. Sep 2019 14:29

pohodak napísal:
Jano1 napísal:
devil napísal: visnove vyrazne neovplyvni branisko akurat cast aut nebude chodit cez donovaly/certovicu.

Suhlasim, uz ani nie je moc co presmerovat, pretoze pri Tornali je na R2 intenzita 4 tisic, takze max. okolo 1000 aut moze kompletna/takmer kompletna D1 odtial stiahnut, vyrazne viac urcite nie.

toto tesat do kamena, ja fakt netusim ake virtualne auta by sa mali presuvat medzi juznou R2 a severnou D1, roky hovorim ze doprava BA/TT - KE/MI (s prilahlym okolim) je max par stoviek vozidiel denne a nejake strasne presuny tranzitu niesu a nebudu lebo nie je z coho...dostavanie visnoveho trochu odlahci donovaly (realny efekt tam ale bude viditelny az ked sa dostava aj cebrat) avsak na branisku to spravi tak 300 aut...nasledne useky co idu do vystavby na R2 (+ soroska) zase stiahnu nejake auta z D1, ale opat to bude tych par stoviek maximalne

v piatky a nedele sú tie čísla podstatne vyššie
neželám si devila ako moderátora tohto fóra, rovnako ako 74% hlasujúcich https://dialnice.info/viewtopic.php?f=6&t=23321
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 136
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 tunel Branisko

Odoslaťod Jano1 » 14. Sep 2019 18:55

i15 napísal:Nie len z južnej R2 sa buú presúvať autá, D1 okolo Prešova pritiahne pár stoviek áut z 547 a poľských dovolenkárov (Krakow-Budapešť bude o 5 rokov výhodnejšie jazdiť cez Poprad-Košice-Miskolc).


Krakow - Budapest nie je viac ako par stoviek vozidiel a to zrejme nadhodnocujem.

Krakow - Budapest je cez Donovaly 402 km.

[url]https://www.google.com/maps/dir/Budapešť,+Maďarsko/Krakov,+Poľsko/@48.8571848,17.1850908,8z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!1m5!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!2m2!1d19.9449799!2d50.0646501!3e0[/url]

Ty by si ich chcel poslat popri PP a popri KE, co je v sucasnosti 524 km (bude tam mala zmena dostavanim D/RC)

[url]https://www.google.com/maps/dir/Budapešť,+Maďarsko/Krakov,+Poľsko/@49.152557,17.6917757,7.75z/data=!4m24!4m23!1m15!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!3m4!1m2!1d21.2707037!2d48.6567287!3s0x473f2045187533c7:0xbddb8e7beb47b23a!3m4!1m2!1d20.346728!2d49.0686005!3s0x473e3a53d330a655:0x9e634f3cbdbdb54c!1m5!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!2m2!1d19.9449799!2d50.0646501!3e0[/url]

To je o 30% dlhsia trasa. Tu nie su niektori ochotni akceptovat 10% navyse po D1 KE-BA oproti juznej trase a ty tu vymyslas trasu o 30% dlhsiu.

To uz moze byt o niekolko rokov zaujimavejsia trasa S52 Krakow - Bielsko-Bala, S1 Bielsko-Biala - hranica, D3 hranica - Zilina, D1 LLucka-MT a dalej na ZH - Hronsky Benadik - Sturovo, a Madarska R11 a M10 do Budapesti, co je v sucasnosti 442 km, teda len zhruba 10% navyse

[url]https://www.google.com/maps/dir/Budapešť,+Maďarsko/Krakov,+Poľsko/@48.538413,18.5502864,8z/data=!4m29!4m28!1m20!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!3m4!1m2!1d18.5743346!2d48.1478396!3s0x476ae7a44a23e63f:0xb75e2f38a2398dbf!3m4!1m2!1d18.8808221!2d48.9192748!3s0x4714e2f3bc7ae959:0xebcdb0c6dd1b3c33!3m4!1m2!1d19.1650567!2d49.8497449!3s0x471699403b0a7e01:0xfb7015f34a473c48!1m5!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!2m2!1d19.9449799!2d50.0646501!3e0[/url]
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 30
Založený: 17. Máj 2013 11:00

Re: D1 tunel Branisko

Odoslaťod i15 » 14. Sep 2019 19:49

časovo to bude výhodnejšie - keď postavia Poliaci 2+2 po Nowy Targ, my obchvat PO/KE a Maďari M30
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Predchádzajúca

Naspäť na Tunely

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.