Moderátor: Moderátori
Lenny napísal:Problém je, že chybí úsek přes české středohoří. Jinak stavba je financována z fondů EU a úvěru EIB a zprovozněna bude v prosinci 2006.
Lenny napísal:Toto jsem našel na foru českých dálnic
autor: Miroslav Patrik | (dz.brno@ecn.cz) | 15.11. 2005 4:02:18
Dobry vecer,
jestli ma pro nam nekdo namitky, tak at si zajde na kytky. My sice vime, ze
blokovani staveb prirodu narusuje vice nez je zdravo, ale nam jde, ostatne stejne
jako vsem ostatnim, hlavne o nase korytka. Dejte nam 10% z cele investice a my z
problemu vycouvame a navic se usetri beton na zaliti kohokoli. Jestli se Vam libi
nase politika, pridejte se k nam, piste na muj email nebo klidne volejte na muj
osobni mobil 603 574 289, rad si s Vama pokecam, nejlepe takto ve 4h rano. Dobrou
noc, M. Patrik, Deti Zeme
Caesar napísal:Na diaľnici D8 sa realizuje most dlhý 356 m, široký 31 m, tempom 30 m mostu za 10 dní, čo je rekordné tempo pri takomto moste. Na diaľnici D8 je zaujímavé, že ju stavajú firmy Strabag a Skanska, ale tento most realizuje spoločnosť Metrostav.
Viac: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2058
Lenny napísal:Priprava posledního úseku stojí na žalobě od Dětí země. Tento úsek jen tak brzy nebude hned připraven. Na zahájení stavby si ještě dlouho počkáme, možná snad už příští rok.
Lenny napísal:Je velmi velká pravděpodobnost, že se stavět nezačne. Dosud nerozhodl soud nemůže být vydáno stavební povolení. A proti stavebnímu povolení bude určitě vydán rozklad.
Jaroslav Štemberk napísal:Problém je v tom, že zelení v Čechách si myslí, že CHKO České Středohoří může ochránit před poškozením dálnicí jen dlouhý tunel a nevěří tomu, co Adaios napsal v diskusi k tunelu Soroška:
"Nie je to pravda, velmi casto je lepsia estakada - pretoze nie je vidiet problem (pod zemou) tak to neznamena ze ziadny nie je. Casto tunel sposobuje vazne narusenie prirody, ZP. Preto je dnes lepsia skor vystavba v kombinaci tunely+estakady a len skutocne tam kde je to potrebne tak sa postavi tunel dlhy 5-15 km. Dnes sa neodporuca vystavba velmi dlhych tunelov (okrem megaprojektov) pretoze naklady su vysoke a jazda tunelom je vzdy vacsie riziko ako jazda po estakade."
Myslím, že jim nedochází třeba to, že v případě realizace jimi prosazovaného dlouhého tunelu by se stal dominantou zatím lidskou činností málo narušené krajiny komín větrací šachty.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.