Stránka 2 z 2
Info od narůstající intenzitě na D2 a plánovaných opravách
Odoslané:
25. Okt 2007 07:33
od Marty
Info od narůstající intenzitě na D2 a plánovaných opravách povrchu:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=54405#54405
MÚK Velké Pavlovice
Odoslané:
20. Feb 2008 08:57
od Josef
Mohl bych získat podrobné informace o přípravách realizace exitu z D2 na Velké Pavlovice? Díky za info. Josef
Pozn.: Presunute do spravnej sekcie by Andrej:
Odoslané:
20. Feb 2008 08:58
od Dialniciar
Táto otázka asi patrí do sekcie Diaľnic v ČR.
mapman: Príspevky presunuté do správnej témy.
Odoslané:
22. Apr 2008 19:31
od Peter Olejár
isiel som dnes po D2 od Brna na Bratislavu ale co sa tyka vozovky na ceskej strane tak to uz je hroza ..
Odoslané:
23. Apr 2008 13:02
od Thomas
Já tu jezdím pravidelně a zas tak strašné mi to nepřipadá.
Odoslané:
23. Apr 2008 14:33
od Marty
Thomas napísal:Já tu jezdím pravidelně a zas tak strašné mi to nepřipadá.
A nemělo být správně "... nepřipadá padá padá ..."
Každý holt nejede pořád jen v levém pruhu...
Odoslané:
23. Apr 2008 14:38
od Thomas
Já vím na co narážíš, betonová pole jsou vyviklaná od těžkých kamionů, ale stav je ještě únosný, alespoň podle mě.
Mimochodem zas tak rychle nejezdím a na D2 se do levého pruhu dostaneš zřídka
Odoslané:
23. Apr 2008 14:40
od Peter Olejár
jazdim tu dost casto a a jazdim v oboch pruhoch:
za trest je prechod z jedneho do druheho
za trest je jazda v lavom pruhu (ale niekedy sa inac neda ked idu 4 TIR za sebou)
a jazda v pravom pruhu tiez nie je v pohode ..
Odoslané:
23. Apr 2008 14:43
od Thomas
Já s touhle dálnicí fakt takový problém nemám.
Odoslané:
23. Apr 2008 14:50
od Nevedko
Naposledy som od Breclavi siel do Brna niekedy v roku 2004. Moje auto ma pomerne tvrdy podvozok a kym sme prisli do Brna, mal som vytrasene obe zapastia od neustaleho natriasania.
Odoslané:
23. Apr 2008 14:50
od Thomas
Abychom si rozumněli - neříkám, že povrch je v dobrém stavu, ale taky to není hrůza. Např. na D1 u Velké Bíteše to ještě nedávno bylo o dost horší, jestli je to už opravené nevím.
Odoslané:
05. Máj 2008 22:31
od Peter Olejár
stav D2 Brno-Kuty je katastrofalny a potvrdil mi to kazdy kto tade jazdi aj dalej na prahu a co je zle ze to je: A: po zivotnosti, B: pravy pruh poskodeny kamionmi, C: neplanuje sa to tak skoro opravovat
Odoslané:
07. Máj 2008 21:23
od Thomas
A: tak je to skoro všude
B: to je všude
C: to je taky časté
ale to neznamená, že je katastrofální, mimochodem tam jezdím poměrně často. Pokud je ale slovenská část v lepším stavu (dlouho jsem po ní nejel, trak to tak samozřejmě může působit.
Nejhorší úsek s vyklechtanými panerly byl skutečně u Velké Bíteše.
Odoslané:
09. Máj 2008 16:07
od Peter Olejár
to Thomas: SVK cast Kuty-BA je v ovela lepsom stave, pretoze sa systematicky dlhe roky opravuje po 1-2 km v kazdom smere, v r. 2007 aj narocna estakada nad zeleznicou pri kutoch sa opravila vratane naterov a novych zabradli .. a uz je stav ze po MA je to vcelku dobre vzdy min. v jednom pruhu a su useky kde to je opravene na celu sirku 2 pruhov vratane odstavnych pruhov, systematicky je skoro cele dostavane oplotenie .. jedine co ma zaraza je stav zelene, ze kolko ta dialnica ma rokov a z tych krikov v strede stale neni suvisly pas zelene ktory by branil svetlometom oproti preniknut
.. a celkovo je D2 Brno-Kuty v horsom stave ako D1 Praha-Brno
Odoslané:
10. Máj 2008 12:47
od Thomas
Ale ne katastrofálním ...
Odoslané:
17. Nov 2008 23:08
od Dialniciar
Thomas napísal:Ale ne katastrofálním ...
Záleží dosť od auta. Ale "trasie" to pekne a to aj na samotnej D1.
Po tejto stránke je kvalita existujúcich D1/D2 na Slovensku lepšia ako v ČR.
Re: D2 Brno - Břeclav - Slovensko
Odoslané:
29. Júl 2015 16:35
od 1mmortal2
Re: D2 Brno - Břeclav - Slovensko
Odoslané:
31. Aug 2015 20:54
od i15
viewtopic.php?f=35&t=2078414km betónky plánujú opraviť za 12 týždňov..
Re: D2 Brno - Břeclav - Slovensko
Odoslané:
02. Sep 2015 10:35
od Bager3
Asi tam daju asfalt nie ? ako na zvysnom useku aspon sa mi zda ze od Hutopec az po SR bude asfalt (asi mensie intenzity) pred Hustopecami ked robili reko opat tam dali CB kryt