Stránka 3 z 4

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 17:16
od Thomas
úseky HK - Jaroměř už začínají být taky povážlivě třeba.

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2008 20:08
od mapman
Thomas napísal:úseky HK - Jaroměř už začínají být taky povážlivě třeba.


Tyto úseky jsou souvisle připravovány, po vyřešení problémů u HK na ně velmi brzy dojde taky...

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2008 22:21
od Thomas
mapman napísal:
Thomas napísal:úseky HK - Jaroměř už začínají být taky povážlivě třeba.


Tyto úseky jsou souvisle připravovány, po vyřešení problémů u HK na ně velmi brzy dojde taky...


Rád bych věřil tomu brzy :-) hádám 2011

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2008 21:11
od Lenny
Thomas napísal:
mapman napísal:
Thomas napísal:úseky HK - Jaroměř už začínají být taky povážlivě třeba.


Tyto úseky jsou souvisle připravovány, po vyřešení problémů u HK na ně velmi brzy dojde taky...


Rád bych věřil tomu brzy :-) hádám 2011

ještě později 8)

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2008 21:20
od Thomas
Pokud se podaří dát v letech 2008 - 9 do stavby to, co se plánuje a na co se dávají peníze, tak D 11 a R 35 budou první další na řadě.

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2008 21:40
od Lenny
to je jen plan a skutecnost je vzdy ale vzdy jina od planu

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2008 22:09
od Thomas
já nepsal o plánu, ale o tom, co hude hořet, nebo spíš, co už hoří - intenzity na I/33 HK - Jaroměř jsou 18 tis. a na I/35 HK - SY cca 20 tis., což je na dosud nepostavených úsecích nejhorší v republice (pomíjím kratší úseky, jako je např. severní výpad z Brna, nebo I/3 do Benešova)

Stát už ví, jak dovést dálnici k Hradci

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2008 13:51
od Marty
Stát už ví, jak dovést dálnici k Hradci

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=66694#66694

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2008 14:07
od Thomas
Jen drobný komentář k článku: nic nového pod sluncem

Stát chce další výjimku pro dálnici

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2008 12:09
od Marty
Stát chce další výjimku pro dálnici:
(sjezd u Libišan)

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=68042#68042

Spor o pozemky pro dostavbu dálnice D11 jde do finále

OdoslaťOdoslané: 21. Apr 2008 18:14
od Marty
Spor o pozemky pro dostavbu dálnice D11 jde do finále,

viz:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=69643#69643

Kvůli dálnici D11 do Hradce Kralové bude stát vyvlastňovat

OdoslaťOdoslané: 24. Apr 2008 07:31
od Marty
Kvůli dálnici D11 do Hradce Kralové bude stát vyvlastňovat

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=69985#69985

OdoslaťOdoslané: 24. Apr 2008 09:16
od aquila
neviem, ci toto bolo najstastnejsie riesenie, skor mam dojem, ze to statu vyhovuje, ze sa tam zopar miliard nebude musiet prestavat ..

OdoslaťOdoslané: 24. Apr 2008 09:33
od Thomas
Přitom ta dálnice už skoro stojí - alespoň po budoucí most přes trať veslký Osek - HK a je nevyužitá. Nedávno se objevila informace, ze které bylo cítit, že nechtějí ustupovat, aby to nebyl precedens pro spekulanty s půdou, ale takhle si vůbec nepomůžou.

OdoslaťOdoslané: 24. Apr 2008 09:40
od aquila
aj ked za tych 45 milionov by si este dokupila 15 az 30 ha ..

D11? Stát spoléhá na vyvlastnění

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2008 14:19
od Marty
D11? Stát spoléhá na vyvlastnění:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=70108#70108

Můj názor: tak nevím jako čistá hra ze strany státu (vlády a MD) mi to tedy nepřipadá - asi by se spousta lidí taky zatvrdila být pí.Havránkovou. Na druhou stranu udělejme jeden precedens a nepostavíme nikde žádné Rko nebo Dčko. Ta novela o vyvlastnění je nutná, ale neměl by to být všelék na existující problémy. Ideálně by měl být stát jednou velkorysý a nabídnout těch 230ha pí Havránkové ještě jednou a to jako poslední možnost před vyvlastněním.

Současně dalším budoucím případům zatnout "tipec" tím, že bude mít možnost snadného vyvlastnění v předkládané novele. Stát by se však měl vždy pokusit se svými obyvateli o dohodu a to klidně několikrát...

OdoslaťOdoslané: 27. Apr 2008 18:02
od Thomas
Já si rozhodně nemyslím, že je novela vyvlastňovacího zákona nutná.

Re: D11? Stát spoléhá na vyvlastnění

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2008 13:58
od kik
Marty napísal:D11? Stát spoléhá na vyvlastnění:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=70108#70108


Mas pravdu v tom ze to ze strany statu rozhodne neni cista hra. Bohuzel ale stat misto aby priznal vinu a potrestal prislusne uredniky z PF, kteri maji na teto situace hlavni vinu, tak se stale snazi vystupovat z pozice sily. Ackoliv me stavajici situace dopaluje, tak rozhodne stojim na strane pi. Havrankove.

chybné označení

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2008 19:20
od kraken
Já bych zkrátil D 11 na křižovatku se silnicí II/ 611 a dále že by D 11 pokračovala jako D 33 a R 37. Na stránkách http://www.dalnice.com jsem viděl, že úsek Jaroměř - Trutnov - st.hranice CZ/PL je plánován jako R 37 a R 11 je chybné označení.

Připojuji, že R 37 je (Chrudim) - Pardubice - Opatovice nad Labem (odtud peáž s R 35) - Sedlice (odtud peáž s D 11) - Hradec Králové (odtud peáž s D 33, neoficiální označení) - Jaroměř (konec peáže) - Trutnov - st.hranice CZ/PL.

V označení se řidím dle označení původních označení. V rozhovorech tedy místo D 11 v úseku HK - Jaroměř budu používat D 33 a v úseku Jaroměř - Trutnov - st.hranice CZ/PL označení R 37.

Další problém s označením je na polské straně. Protože v úseku st.hranice CZ/PL - Bolków je označení S3, přestože podél vede silnice 5.

OdoslaťOdoslané: 23. Sep 2008 11:29
od Thomas
Já si zase myslím, že označovat jednu dálnici třemi čísly daleko větší chyba, protože je to především pro řidiče nepřehledné. Na jednu stranu v ČR existuje systém označování dálnic čísly souběžných silnic, na druhou stranu není důvod se toho držet za každou cenu, pokud dálnice nekopíruje jednu silnici.

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2008 19:23
od kraken
Thomas napísal:Já si zase myslím, že označovat jednu dálnici třemi čísly daleko větší chyba, protože je to především pro řidiče nepřehledné. Na jednu stranu v ČR existuje systém označování dálnic čísly souběžných silnic, na druhou stranu není důvod se toho držet za každou cenu, pokud dálnice nekopíruje jednu silnici.


Aha, já jsem myslel, že to je pravidlo. Ale D 11 jen do Jaroměře, protože se plánuje R 11 na Moravě (dále D 11 označovat jako R 37). Stačí do Jaroměře.

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2008 19:35
od Thomas
R11 se nikde na Moravě neplánuje. Pouze má být přeložkována u Šumperka jako směrově dělený čtyřpruh I/44, v úseku od Opavy do Ostravy a za Ostravu jako směrově dělený čtyřpruh I/11, mezi Ostravou a Českým Těšínem jako výhledová R67 a za Těšínem zase jako směrově dělený čtyřpruh I/11, u kterého je snad pravděpodobné pozdější přeznačení na R, ale nejspíše jako R68.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2008 10:49
od kraken
Thomas napísal:R11 se nikde na Moravě neplánuje. Pouze má být přeložkována u Šumperka jako směrově dělený čtyřpruh I/44, v úseku od Opavy do Ostravy a za Ostravu jako směrově dělený čtyřpruh I/11, mezi Ostravou a Českým Těšínem jako výhledová R67 a za Těšínem zase jako směrově dělený čtyřpruh I/11, u kterého je snad pravděpodobné pozdější přeznačení na R, ale nejspíše jako R68.


Já myslím že plánuje. Zdroj: http://www.dalnice.com/seznam_d_r.htm. Ale opravdu nevím, jestli máte pravdu vy nebo web, na který odkazuji. Myslím, že pravdu má web, protože tohle je jen diskuse.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2008 12:36
od Thomas
Jestli nebude taky dobré se podívat třeba na třeba na http://www.rsd.cz/doprava/rychlost/html/1_kr.htm, nebo www.ceskedalnice.cz - první je oficiální web, druheje soukromá inciativa na vysoké úrovni. O tom, že R11 nebude na dvoumístech v republice se snad přít nebudeme. Autor www.dalnice.com, tím chtěl říci pouze to, že komunikace se má stavět na směrově dělěný čtyřpruh souběžně podle dnešní I/11, nic víc. Mimochodem to, že u Ostravy žádná R11 nebude, je obecně známá věc ...

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2008 12:21
od Marty
ŘSD zveřejňilo publikaci o D11, na: http://www.rsd.cz/doc/Silnicni-a-dalnic ... alnici-d11