Stránka 4 z 5
Odoslané:
04. Sep 2007 17:45
od Jarda
Byl vypsán tendr na stavbu 47092 Bohumín - hranice PL. Popis stavby viz:
http://www.viamoravica.cz/index.php?menu=stavby.47092 , předpokládaná cena bez DPH cca 2,6 mld.CZK.
Odoslané:
19. Sep 2007 08:22
od Jarda
Podle
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=52504#52504 by úsek Bílovec - Ostrava s tunelem Klimkovice měl být uveden do zkušebního provozu v dubnu 2008.
První úsek dálnice D47 se otevře 1.12.2007
Odoslané:
05. Okt 2007 09:43
od Marty
Odoslané:
06. Nov 2007 13:59
od Jarda
Pozvánka na slavnostní otevření dálnice přes Ostravu 1.12.2007:
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/a3eda25d0 ... LE/D47.pdf
Odoslané:
15. Nov 2007 22:20
od Lenny
15. listopadu bylo zveřejněno Oznámení o zahájení stavebního řízení na stavbu 4709.2 Bohumín - Polsko. Své namitky mohou účastníci zaslat nejpozději do 15.12. 2007. Takže v lednu by se mohlo začít stavět.
Odoslané:
30. Jan 2008 19:41
od mcmillan
Sice ex-post real time návaznost, ale v těchto dnech přes "mimosezónní" dobu jsem na stavbě křižovatky Lipník viděl pár lidí i strojů, i když ne plné nasazení, ale snaha je. Konec konců na podzim Lipník-Bělotín má být otevřen.
Odoslané:
10. Feb 2008 21:13
od Lenny
mcmillan napísal:Sice ex-post real time návaznost, ale v těchto dnech přes "mimosezónní" dobu jsem na stavbě křižovatky Lipník viděl pár lidí i strojů, i když ne plné nasazení, ale snaha je. Konec konců na podzim Lipník-Bělotín má být otevřen.
Jaká mimosezonní doba, teď je stejné počasí jak na jaře či na podzim.
Odoslané:
12. Mar 2008 23:31
od Jarda
8. dubna 2008 má být zahájena výstavba posledního úseku D47. Tato příhraniční stavba o délce 6,1 km by měla být otevřena společně s navazující polskou dálnicí A1 v roce 2010.
Stavba posledního úseku dálnice D47 zahájena
Odoslané:
08. Apr 2008 08:20
od Marty
Jarda napísal:8. dubna 2008 má být zahájena výstavba posledního úseku D47. Tato příhraniční stavba o délce 6,1 km by měla být otevřena společně s navazující polskou dálnicí A1 v roce 2010.
viz:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=68575#68575
nebo:
http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/D ... 7-zahajena
Odoslané:
18. Máj 2008 10:41
od Thomas
Odoslané:
05. Aug 2008 11:25
od Marty
Po dálnici D47 už v listopadu
Více než patnáctikilometrový úsek výrazně urychlí řidičům ze střední Moravy cestu na Ostravu
viz.:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=74324#74324
Odoslané:
05. Aug 2008 11:47
od B;
Tu ma zaujalo, ze sa stavia ako 6 pruhovy.
Ake su k tomu dovody?
Su tam uz dnes take intenzity?
dik
Odoslané:
05. Aug 2008 12:27
od aquila
su tam jednak intenzity a jednak je to aj peaz s R35 a aj R48 sa tam napaja ... cize vyznam to urcite ma a je chvalihodne, ze to stavali nadcasovo ..
Odoslané:
05. Aug 2008 17:35
od Jarda
Přesně tak, jde o úsek, kde se na jednom konci spojují a na druhém zase rozdělují dvě čtyřpruhové silnice. (z jedné strany směry Praha, Brno, Olomouc, Zlín, Vídeň, Bratislava, ... a z druhé strany Ostrava, Frýdek-Místek, Katowice, Krakov, Varšava, Žilina ....)
Odoslané:
06. Sep 2008 12:30
od Thomas
ve fotogalerii fotky z 12.8.2008
rozestavěnost jednotlivých úseků podle odhadu:
4704 přes 90% (těsně před dokončením)
4705 cca 40%
4706 cca 60%
4709.2/2 cca 20%
Odoslané:
06. Sep 2008 14:56
od E499.3056
Inak, aky bol ucel polozenia cementobetonoveho povrchu?
Odoslané:
06. Sep 2008 15:54
od patriot
E499.3056 napísal:Inak, aky bol ucel polozenia cementobetonoveho povrchu?
Nulové náklady na údržbu ďalších 20-25 rokov a dobrý stav vozovky.
Odoslané:
07. Sep 2008 11:59
od Thomas
U nás se dává skoro všude na D CB vozovka. Nutno říci, že jízdní vlastnisti jsou víc než dobré (nejblíž SK např. R35 Olomouc - Lipník n. B.)
Odoslané:
14. Sep 2008 10:37
od joe1024
25 rokov ? A kolkonasobne to zvysuje cenu za 1 km ?
Odoslané:
15. Sep 2008 10:16
od patriot
joe1024 napísal:25 rokov ? A kolkonasobne to zvysuje cenu za 1 km ?
Predraženie na 1 km je pri výstavbe asi o 25 mil. Sk pri výstavbe na slovenské pomery. Ak vezmeme do úvahy, že treba vozovku meniť každých 7-10 rokov, tak povedzme, že by sa 3x musela meniť. Náklady na obnovu asfaltového povrchu sú po 3x asi 30 mil. Sk. Keby sa to robilo len 2x (ako sa to aj na Slovensku robí), je to len 20 mil. Sk a už je to úspora. Náklady ušetrené na údržbu a malé opravy sú na CB kryte ročne nižšie oprpti AB krytu asi 0,2 mil. Sk, lebo s CB krytom netreba robiť skutočne nič. Po 25 rokoch treba zásadnejšie investovať, pretože narozdiel od AB krytu je CB kryt po dobe životnosti veľmi hlučný, značne popraská a stáva sa nebezpečným. Ale potom znovu vydrží a čo je hlavné, tak životnosť podloží je 40-47 rokov, takže stačí 2x za 50 rokov vymeniť povrch a to robí na 1 km úsporu asi 14 mil. Sk.
Odoslané:
15. Sep 2008 11:20
od joe1024
Fuh, tak to su take doby, ze to ziadnu vladu nemoze zaujimat taketo dlhe vyhladove obdobie. Uz je mi jasne, preco sa to nerobi vsade. Maloktora vlada riesi vobec 2 obdobia, nieze 10
návrh hlasování
Odoslané:
22. Sep 2008 19:42
od kraken
Navrhuji, aby se uspořádalo hlasování o smazání této témy. Protože D47 je pouze stavební projekt - na značkách a v autoatlasech najdete D1. Tato dálnice totiž byla začleněna do D1.
Odoslané:
31. Okt 2008 20:42
od mcmillan
Neví někdo kdy se úsek Lipník-Bělotín otevře? Materiál ŘSD uvádí 25. říjen, což byl překlep nebo se to nestihlo. Jel jsem kolem zrovna dnes, na začátku úseku byly vidět zanedbatelné hromádky zeminy u nového betonového povrchu, těžko soudit jak to na úseku vypadá dál.
Odoslané:
01. Nov 2008 00:55
od eucitizen
Bol to preklep, malo by to byt 25.11
4705 a 4706
Odoslané:
18. Nov 2008 22:57
od Country
Nevíte někdo, na kdy se plánuje zprovoznění úseků 4705 a 4706 ? Na Lennyho stránkách je jen neurčité vyjádření ( ... realizace do prosince 2010) a peněz je taky přiděleno poskrovnu ( 250 a 226 miliónů) takže to vypadá, že slibované zprovoznění koncem roku 2009 nebude. Koneckonců, Šimonovský se už po trase prošel, takže o nic nejde, i kdyby zprovoznění sklouzlo a 5 let, že ?