Moderátor: Moderátori
Die Autobahn napísal:Osobně považuji tuto silnici za skoro zbytečnou.
Momentálně máme v republice mnoho jiných, výrazně důležitějších regionů, které potřebují rychlostní komunikaci výrazně více!
Die Autobahn napísal:Možná je to tím, že jsem z Čech.
Podle mě k těm jmenovaným silnicím ještě jednoznačně patří R4, R6 (ta hlavně, cesta PHA-KV je snad nejhorší v republice), R7, D11......
Die Autobahn napísal:Na začátek chci podotknout, že jsem absolutní laik.
Přesto - v republice máme 14 krajů a z toho plynoucích 13 krajských měst.
Napojení na dálniční síť mají následující krajská města: Praha, Plzeň, Liberec, Jihlava, Brno, Olomouc.
Koncem letošního roku se k nim přidá Ústí nad Labem, Pardubice a Hradec Králové.
Zůstávají tedy pouze čtyři krajská města bez napojení - Ostrava, Zlín, České Budějovice a Karlovy Vary. Dálnice do Ostravy se již staví a její dokončení je v plánu v blízké budoucnosti (nevím to z hlavy). Dálnice D1 se již blíží ke Kroměříži a tím pádem do blízkosti Zlína.
Všichni víme, že dálnice do Českých Budějovic se v blízké době nedočkáme, obzvláště když podle některých plánů se má v okolí Prahy začít stavět okolo roku 2010 (nepochybuji o tom, že se toto datum ještě o nějaký ten rok posune).
Cesta z Prahy do Českých Budějovic je příšerná. Silnice již dávno nestíhá pojmout objem dopravy. V létě je tato silnice neustále přetížená, není žádnou vyjímkou, že se cesta na jih o několik hodin protáhne. V zimě je pak zase cesta často špatně sjízdná kvůli sněhu a ledu v oblasti České Sibiře. A to prosím mluvím o hlavní spojnici mezi hlavním městem státu a jedním z nejdůležitějších měst!
I z tohoto důvodu považuji za prioritní co nejrychlejší dostavbu R4 z Příbrami na Novou Hospodu. Tato silnice by mohla výrazně ulehčit silnici do Českých Budějovic. K tomu z vlasní zkušenosti vím, že je silnice číslo 4 obzvláště o víkendech absolutně přetížená, pojíždění v kolonách od Písku až po začátek R4 u Příbrami je na denním pořádku.
K silnici R6. Karlovarský kraj je nejmenším krajem v zemi. Bohužel nemá tolik lobistů, jako Ostravský region a je to znát. Rozvoj toho kraje je bez kvalitní infrastruktury absolutně nemyslitelný. Bohužel jsem se dočetl, že výstavba celé R6 není plánována v celém, ale jen v polovičním profilu. Kdo někdy po této cestě jel, tak toto rozhodnutí těžko pochopí. Silnice je v katastrofálním stavu, zničená tisíci kamionů. Cesta po ní je utrpením jak pro řidiče, tak i pro auto. Osobně se nebojím tuto cestu ohledně nebezpečnosti srovnat i s silnicí číslo 11 od Poděbrad směr Hradec Králové.
Proto se mi také moc nelíbí, že je naplánována rychlostní komunikace z Olomouce do Břeclavi, obzvláště když je tuto cestu již nyní možno absolvovat po dálnicích a rychlostních silnicích, i když s menší objížďkou přes Brno. Bohužel jsou ale regiony, které pomalu ani neví, co to dálnice je a přitom je jejich urychlená výstavba pro mě jako ekonoma věcí nejvyšší priority, z toho důvodu můj předchozí nesouhlasný příspěvěk.
To jsem se zase rozepsal, kdo to dočetl až sem, děkuji za pozornost
Die Autobahn napísal:Proto se mi také moc nelíbí, že je naplánována rychlostní komunikace z Olomouce do Břeclavi, obzvláště když je tuto cestu již nyní možno absolvovat po dálnicích a rychlostních silnicích, i když s menší objížďkou přes Brno. Bohužel jsou ale regiony, které pomalu ani neví, co to dálnice je a přitom je jejich urychlená výstavba pro mě jako ekonoma věcí nejvyšší priority, z toho důvodu můj předchozí nesouhlasný příspěvěk.
Lenny napísal:Die Autobahn napísal:Proto se mi také moc nelíbí, že je naplánována rychlostní komunikace z Olomouce do Břeclavi, obzvláště když je tuto cestu již nyní možno absolvovat po dálnicích a rychlostních silnicích, i když s menší objížďkou přes Brno. Bohužel jsou ale regiony, které pomalu ani neví, co to dálnice je a přitom je jejich urychlená výstavba pro mě jako ekonoma věcí nejvyšší priority, z toho důvodu můj předchozí nesouhlasný příspěvěk.
R55 se nestaví jako spojnice dvou měst Olomouce a Břeclavy, ale proto, aby napojila na dálniční síť Zlínskou aglomeraci, Uherské Hradiště na dániční síť. V těchto místech je velmi silně I/55 zatížená, navíc vede přes obce. Rozhodně v úseku Ol-Pr a Hulín - Staré město je velmi potřebná, dál stačí jen poloviční profil.
Pro všechny: Nehodnoťte to, co neznáte.
Jaroslav Štemberk napísal:Podle mého názoru je ten 1/2 profil Staré Město - Rohatec potřebnější než plný profil Olomouc - Přerov. Současná I/55 tam vede téměř souvisle obcemi s omezením na 50 km/h.
Lenny napísal:Jaroslav Štemberk napísal:Podle mého názoru je ten 1/2 profil Staré Město - Rohatec potřebnější než plný profil Olomouc - Přerov. Současná I/55 tam vede téměř souvisle obcemi s omezením na 50 km/h.
Staré Město - Rohatec jen tak brzy nebude připraven k výstavbě, bo jsou problémy s vedením přes Bzeneckou Dobravu - Strážnické Pomoraví, kde je ptačí oblast. Dříve bude připraven úsek Napajedla - Staré Město.
Jaroslav Štemberk napísal:Pokud by nešel průchod přes ptačí oblast, bylo by možné trasování R55 kolem Kyjova?
Lenny napísal:Probíhá soutěž na výkon zeměměřických činností objednatele na stavbě 5503 Skalka - Hulín s termínem realizace 01.09.2006 - 31.12.2012. Tato stavba je zase o kousek blíže realizaci.
Lermik napísal:2012 není to trochu pozdě? A 6 let stavby se mi zdá taky nějak moc
Ale aspoň, že se pokročilo. Každá stavba prospěje ať už je kdekoliv...
Lenny napísal:Aktualní stav ze stavby obchvatu Otrokovic:
Přivaděč Otrokovice byl kompletně dokončen. Všechny mosty byly dokončeny s vyjímkou rampy v MÚK se silnicí I/49 rampa pro napojení Zlín - Břeclav (není nutná pro zprovoznění) a most v křižovatce, kde cybí dokončení časti řims. V skoro celé délce chybí položit poslední vrstva AB. Probíhá montáž svodidel.
Zajímavostí je, že tato stavba bude od smaého počátku označena značkou silnice pro motorová vozidla bez poplatku, ikdyž měří jen 3 km. Fotky dodám později.
bobikboobika napísal:Stavba století dnes byla skutečně zprovozněna - nejkratší rychlostní silnice v ČR
Lenny napísal:bobikboobika napísal:Stavba století dnes byla skutečně zprovozněna - nejkratší rychlostní silnice v ČR
nějak se začít musí nebo ne?
V příštím roce by měla být zahájena stavba Hulín - Skalka, která navazuje na obchvat Otrokovic
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.