Moderátor: Moderátori
Lenny napísal:Proti této stavbě prostesutjí občanské a ekologická sdružení. Požadují aby se místo R52 využila D2 a vybudovala odbočka z Břeclavy do Rakouska. Jenže tato odbočka je nerealizovatelná z hlediska ochrany přírody, důvody jsou:
1. CHKO Palava
2. Lužní lesy okolo Dyje
3. Ptačí oblast Natura 2000
4. Kvarter řeky Moravy
Tyto čtyři důvody jsou absolutně neprůstřelné z hlediska trasování.
Jaroslav Štemberk napísal:Tak, tak.
A to jsi ještě nevzpomenul Lednicko-Valtický areál, jeden z největších a nejkrásnějších umělých parků v Evropě, který je národní kulturní památkou.
Lenny napísal:Jaroslav Štemberk napísal:Tak, tak.
A to jsi ještě nevzpomenul Lednicko-Valtický areál, jeden z největších a nejkrásnějších umělých parků v Evropě, který je národní kulturní památkou.
Problém byl vůbec projít připravovaným obchvatem Břeclavy.
Chtěl jsem poukázat na nelogičnost ekologů.
aquila napísal:A5 sa nestavia a kedze nevyslo PPP a nepojde to cez eurofondy, tak sa zatial odklada na neurcito. skor sa forciruje prepojenie linz - CB (tusim S10).
a svojim sposobom aj S8 na marchegg sa zvysila priorita
Honda napísal:aquila napísal:A5 sa nestavia a kedze nevyslo PPP a nepojde to cez eurofondy, tak sa zatial odklada na neurcito. skor sa forciruje prepojenie linz - CB (tusim S10).
a svojim sposobom aj S8 na marchegg sa zvysila priorita
Z českého hladiska sa D3 može dostavať ovela neskôr jako ťah Brno-Viedeň.
Honda napísal:Aj tak si ale myslím, že súvislá R52 po hranice s Rakúskom bude ovela skor jako súvislá D3 (+R3).
Jarda napísal:Honda napísal:Aj tak si ale myslím, že súvislá R52 po hranice s Rakúskom bude ovela skor jako súvislá D3 (+R3).
Opak si nemyslí asi nikdo, kdo alespoň trochu sleduje výstavbu české dálniční sítě.
Na R52 zbývá postavit cca 25 km, přičemž jedinou náročnou stavbou bude most přes Věstonickou přehradu (pravděpodobně se ale bude stavět jen dvoupruhový a opačný směr povede po hrázi Mušovské přehrady - současná I/52).
D3 určitě nebude celá dokončena před r. 2015, spíše to bude o pár let později.
Jarda napísal:Neuvažoval jsem přeložku Rajhrad Troubsko, která má také být součástí R52, ta zřejmě bude později, ale zmíněná jižní část se podle mého začne stavět nejpozději hned po dokončení Ostravské dálnice (D47), protože pak budou volné stavební kapacity i více finančních prostředků a protože je to spojení hlavních měst zemí EU (Praha - Vídeň), jde o stavbu s vyšší prioritou a snadnější možností získání příspěvku z EU.
Honda napísal:Jarda napísal:Neuvažoval jsem přeložku Rajhrad Troubsko, která má také být součástí R52, ta zřejmě bude později, ale zmíněná jižní část se podle mého začne stavět nejpozději hned po dokončení Ostravské dálnice (D47), protože pak budou volné stavební kapacity i více finančních prostředků a protože je to spojení hlavních měst zemí EU (Praha - Vídeň), jde o stavbu s vyšší prioritou a snadnější možností získání příspěvku z EU.
Podla mňa po dostavaní D47 sa začne výrazne stavať D3 - väčší stavebný potenciál.
jkjk napísal:Honda napísal:
Podla mňa po dostavaní D47 sa začne výrazne stavať D3 - väčší stavebný potenciál.
Podle rozpoctu SFDI to 2008 - 2009 vypada spis na presun na zbytek D1 (+R49 ku Zlinu) a Prazsky okruh.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.