Stránka 2 z 3

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2006 18:43
od mapman
Inak sme docela off-topic (skús to Lenny niekam presunúť, možno nová téma v D a RK obecne - križovatky a ich tvary).

Ale vrátim sa k tomu, trubkovitých križovatiek sa na slovensku začína dosť používať... Keď zoberiem D1 tak počítajme: Trenčín, Beluša, PB-centrum, Vrtižer, Bytča, Martin, Poprad-letisko, Spišský Štvrtok, Jablonov, Behárovce, Široké, Svinia, Prešov-západ - to je 13 len na jendom ťahu ;) ... A určite som nejakú ešte zabudol ;)

Re: Plánovaná křižovatka R43 a D1

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2006 13:55
od Marty
Zdravím všechny experty na tvary křižovatek ! Abych pravdu napsal, tvar křižovatky D1 a R43 mne až tak nezajímá, jako to, jak budou vypadat MÚK a přivaděče R43. (jestli bude napojen směr na Střelice) Viz. můj dřívější příspěvek...
Marty napísal:...Hlavně mě zajímá, jestli a jak bude řešen přivaděč ze směru Střelice. Wow, to by ušetřilo času ! ...

Předem díky !

Marty

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2007 23:00
od Dialniciar
Brno - Odpůrci výstavby rychlostní silnice R43 přes jedno z velkých brněnských sídlišť v Bystrci mají trumf proti její stavbě v plánované trase. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6708

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2007 20:20
od Lenny
Dialniciar napísal:Brno - Odpůrci výstavby rychlostní silnice R43 přes jedno z velkých brněnských sídlišť v Bystrci mají trumf proti její stavbě v plánované trase. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6708


Tady se da ocekavat jeste moc zajimavy vyvoj

OdoslaťOdoslané: 08. Apr 2007 16:15
od Dialniciar
Lenny napísal:
Dialniciar napísal:Brno - Odpůrci výstavby rychlostní silnice R43 přes jedno z velkých brněnských sídlišť v Bystrci mají trumf proti její stavbě v plánované trase. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6708


Tady se da ocekavat jeste moc zajimavy vyvoj


No tak v prípade zmeny trasovania, sa rok dostavby posunie o 3-5 rokov. To bude škoda len pre Brno.

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2007 10:26
od mapman
Investor tejto cesty má v prípade Brna tú nevýhodu, že toto mesto nie je tak rozosiate po krajine ako napr Ostrava, kde si nik nevšimne, že nejaká rýchlostná cesta prechádza takmer centrom mesta. V tomto prípade sa všetci bijú do hrudníku, pričom neviem o čo tu ide. Bystrc nie je príkladom zrovna krásneho sídliska a to čo sa tam chystá by mu naopak malo pomocť získať niečo ako centrálnu zónu s veľkým parkom. Celá trasa cez sídlisko má byť v tuneli a nad ním zóna kultúry a oddychu. Teraz je tam tak či tak nebezpečná štvorprúdovka deliaca sídlisko na dve časti. Naozaj mi nie je jasné prečo toľko ľudí protestuje, možno kvoli priehrade?!? Argumenty poznám, len z komplexného hľadiska mi prídu krátkozraké... Navyše, táto trasa je tu pripravená užtakmer 60 rokov...

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2007 07:50
od Jurislav
mapman napísal:Od Lennyho som kedysi videl niekde tabulku s roznymi typmi kružovatiek a ich popisom, ale nemožem si spomenúť kde to bolo, možno skor on...


No tak o toto mam neskutocny zaujem, mate nekdo link alebo hocico.

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2007 15:23
od mapman

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2007 18:58
od Jurislav
Vdaka, este by si mi mohol povedat, kde tu: http://www.fce.vutbr.cz/PKO/0M3/predn9/KauLeh.htm su tie obrazky, ked sa o nich v zatvorkach hovori, lebo ja ich tam nemam.

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2007 20:18
od mapman
uuuh... no ja ich tam mám ;) ak nie tak je kiks nikde u teba ;) a mali by byť aspoň na tom druhom odkaze...

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2007 21:18
od aquila
na tom prvom ich nemam ani ja... ale na druhom hej ;)

OdoslaťOdoslané: 01. Máj 2007 13:22
od Dialniciar
Mf Dnes, Brno: ODS chce, aby o silnici R43 rozhodli lidé... :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6941

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2007 12:43
od Jarda
Viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7180
S tvrzením senátora Zlatušky: "Obchvat města Boskovickou brázdou nepřinese z hlediska tranzitní kamionové dopravy ostatním městským částem menší úlevu, než pošleme-li tyto kamiony přes Bystrc." nelze souhlasit.
Varianta Boskovickou brázdou by byla výhodnější jedině pro směr od Prahy (D1) a neutrální pro směr od Vídně (R52), z ostatních směrů (D1 od Vyškova, D2, I/50) by bylo pro tranzit podstatnou zkratkou jet přes VMO a na R43 najet u Kuřimi. Při variantě Bystrcké zkratka přes město po VMO nebude výrazná a tranzitu se nevyplatí.

R43 - stavět se začne v roce 2009 u Kuřimi

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2007 15:29
od Marty

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2007 17:40
od Jarda
Takže bychom se za dva roky mohli dočkat pokračování stavby, která byla přerušena před 65 lety.

Zastupitelé: R43 možná nepovede přes Bystrc

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2007 07:06
od Marty
Zastupitelé: R43 možná nepovede přes Bystrc

viz:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=47082#47082

Studie: R43 přes Bystrc je lepší

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2007 08:07
od Marty
Studie: R43 přes Bystrc je lepší

viz.:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=48089#48089

Nádraží za R43 ???!!!

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2007 09:02
od Marty
Tož toť toto je teda síla ...

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=51512#51512

A nešlo by to naopak ??? R43 zářezem přes Bystrc za neodsunuté nádraží ? :-)

Stejně Brno podle mě potřebuje nutněji severojižní tramvajový diametr ( http://www.brno.cz/index.php?nav01=88&n ... nav03=1509 ) než masivně investovat do přesunu nádraží. Možná je i důležitější dokočit sever a východ MO více než R43 z Kuřimi k D1 ... Ale to je jen můj názor na priority dopravních staveb...

Marty

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2007 09:55
od Jarda
Problém je v tom, že v centru Brna překáží kolejiště, ne budova nádraží. Železnice s nádražím tam byla vybudována v 19 stol. hned za městskými hradbami, takže v případě odsunu nádraží by bylo možno rozšířit městské centrum.
Bystrcká varianta R43 by z centra Brna odvedla o cca 10 tis. vozidel denně víc, než varianta Boskovickou brázdou (tam by ani nemělo cenu stavět čtyřpruh).
Problém Brna je v tom, že kvůli CHKO Moravský kras nelze uvažovat o severovýchodním obchvatu.

Situace nahrává odpůrcům R43 přes Bystrc

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2007 15:20
od Marty
Situace teď zase nahrává odpůrcům R43 přes Bystrc:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=51771#51771

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2007 16:10
od Jarda
Osobně předpokládám, že dojde dojde k odložení realizace, ale R43 nakonec stejně povede přes Bystrc, protože jediná reálná trasa (s tím, že se prosadí dražší, ale enviroimentálně šetrnější varianta s hloubeným tunelem proti povrchové).

Doprava na severu Brna: Krokem, nebo vlakem?

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2007 09:16
od Marty
Rychlostní komunikace určitě nevznikne před rokem 2013

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8063

Zastánci R43 přes Bystrc nechávají o sobě vědět

OdoslaťOdoslané: 03. Okt 2007 07:07
od Marty
Zastánci R43 přes Bystrc nechávají o sobě vědět:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=53203#53203

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2007 11:15
od Jarda
Viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=53383#53383
Jenomže na variantu Boskovickou brázdou, kterou prosazují odpůrci bystrcké varianty, by EU také určitě žádné peníze nedala, protože podle zpracovaných studií by tam byla nízká intenzita dopravy při nikoli nízké ceně za kilometr, takže by bylo vyšlo velmi špatně IRR.

čerstvé shrnutí stavu R43

OdoslaťOdoslané: 01. Nov 2007 08:12
od Marty