Stránka 3 z 3

OdoslaťOdoslané: 27. Mar 2009 14:27
od Thomas
Obávámn se, že nebud souhlasit - takových silnic 1. třídy je dost i jinde, kromě R35 bych mohl jmenovat taky R43 od Brna po Černou Horu (pokud jde o takřka tragickou intenzitu) a dál k I/35, (pokud jde o katastrofální parametry). Jde mi skutečně jen o proirity a ty nevidím u R 4, R6, u R7 od Loun (paradoxně se staví hlavně nikoli od Slaného po Louny, ale od Postoloprt k Chomutovu, kde je intenzita výrazně nižší), naopak tragédie je I/33 HK - Jaroměř, I/35 HK - SY a D3.

OdoslaťOdoslané: 27. Mar 2009 15:02
od Jarda
To je problém přípravy staveb, která u potřebnějších úseků vázne, a tak se staví tam, kde jde příprava hladce, i když jde o stavby z dopravního hlediska méně významné.

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2009 11:09
od Dialniciar
Posledný úsek R6 sa začína stavať: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=87230#87230 .

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2009 12:08
od sergej
No posledný úsek R6 to rozhodne nie je ;)

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2009 12:45
od Dialniciar
No, chcel som to skrátiť. :-)

Re: R6 Praha - Karlovy Vary - Cheb - Německo

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2010 15:16
od Dialniciar
Ředitelství silnic a dálnic ČR pokračuje s výstavbou rychlostní silnice R6 vedoucí z Prahy do Karlových Varů a dále do Chebu a na hranice s Německem. Aktuálně začala výstavba úseku z Lubence do Bošova v Ústeckém kraji.

Informace o stavbě
R6 Lubenec - Bošov

Místo stavby: Ústecký kraj, Karlovarský kraj
Cena stavby: 1 647 780 583 Kč
Délka: 4120 metrů
Datum zahájení: 05/2010
Datum zprovoznění: 04/2013

Re: R6 Praha - Karlovy Vary - Cheb - Německo

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2010 23:04
od ELZ
To co je za usek, ked 4km sa budu stavat 3 roky? Je tam tunel? Alebo je to uz ako u nas na SK?

Re: R6 Praha - Karlovy Vary - Cheb - Německo

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2010 13:51
od Dialniciar
Je treba si uvedomiť, že existujúca cesta I/6 sa prebuduje na rýchlostnú komunikáciu, t.j. dostavia sa akoby druhý polprofil a potom sa bude musieť zase prestavať súčasná komunikácia, t.j. nie je to stavba na zelenej lúke, ale stavba za plnej premávky.

Myslím, že prekládať fakty nemusím ...

Hlavní trasu stavby tvoří 4120 metrů dlouhý úsek přeložky silnice I/6, směrově rozdělená rychlostní komunikace se středním dělicím pásem šířky 3 metry a návrhovou rychlostí 100 kilometrů za hodinu. Současně s hlavní trasou bude vybudováno i několik přeložek komunikací II. a III. třídy, místních komunikací a polních cest.


Začátek hlavní trasy je situován přibližně 1000 metrů západně od obce Libkovice s provizorním napojením na stávající silnici I/6. Ve výhledu zde bude napojena na připravovanou stavbu R6 Lubenec – obchvat. Dále pokračuje ve stopě stávající silnice I/6, jižně míjí obec Libkovice a stoupá údolím směrem k obci Bošov, kterou míjí rovněž jižně. V oblasti obce Bošov trasu mimoúrovňově kříží přeložka silnice II/194 Nová Teplice–Bošov–Vrbice. V tomto prostoru je navržena mimoúrovňová křižovatka Bošov. Přibližně 250 metrů západně od obce Bošov hlavní trasa končí a napojuje se provizorním sjezdem na stávající silnici I/6. Nová komunikace prochází ve své trase přes dva mostní objekty – v km 80,700 most přes místní komunikaci Libkovice a v km 81,250 most přes polní cestu a vodoteč. Pod třetím mostem trasa podchází, a to v km 82,970 v prostoru mimoúrovňové křižovatky se silnicí II/194.


No a samozrejme, český štátny rozpočet je mimoriadne napnutý a škrtá sa (aktuálne vypadlo 5 mld. Kč z výstavby D/I. tr.), takže aj toto má určitý vplyv, že to potrvá tak dlho, ale max. 1 rok. (môj názor)

Re: R6 Praha - Karlovy Vary - Cheb - Německo

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2010 12:39
od Jarda
Stavba Lubenec-Bošov bez obchvatu Lubence stejně nebude mít valný dopravní význam, jestli se výstavba teď kvůli nedostatku financí zastaví a obě stavby se postaví současně, nic moc se tím podle mého nepokazí.

Re: R6 Praha - Karlovy Vary - Cheb - Německo

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2015 13:28
od Majkl
Ředitelství silnic a dálnic zprovozňuje v úterý 10. listopadu za účastí generálního ředitele ŘSD Jana Kroupy silnici R6 Lubenec - Bošov. Hlavní náplní stavby bylo zkapacitnění a úprava stávající dvoupruhové silnice I/6 v úseku západně od Lubence mezi obcemi Lubenec a Bošov.
viewtopic.php?f=31&t=20955

Re: D6 Praha - Karlovy Vary - Cheb - Německo

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 20:45
od Jarda
12. prosince 2017 byla slavnostně zahájena výstavba dvou úseků dálnice D6 Nové Strašecí – Řevničov a Řevničov, obchvat.

D6 Nové Strašecí - Řevničov
délka: 5,550 km
kategorie: R 25,5/100
plocha vozovek: 141 525 m2
počet stavebních objektů: 62
Zhotovitel: BERGER BOHEMIA a.s., ALPINE Bau CZ a.s., HABAU CZ s.r.o.
Cena stavby dle smlouvy: 745 mil. Kč
Termín výstavby: 12/17 – 10/20

D6 Řevničov, obchvat
délka: 4,200 km
kategorie: R 25,5/100
plocha vozovek: 107 145 m2
počet všech stav. objektů: 65
Zhotovitel: Metrostav a.s., EUROVIA CS, a.s., SWIETELSKY stavební s.r.o.
Cena stavby dle smlouvy: 1 074 mil. Kč
Termín výstavby: 12/17 – 10/20

Stavby budou spolufinancovány z OPD.

Re: D6 Praha - Karlovy Vary - Cheb - Německo

OdoslaťOdoslané: 02. Dec 2020 00:57
od metelesku.blesku
30.11.2020 otvorili dva nové úseky diaľnice D6 Nové Strašecí – Řevničov a Řevničov, obchvat.

Nové Strašecí - Řevničov: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/95/infoletak_d6-nove-straseci-revnicov.pdf
Řevničov obchvat: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/94/infoletak_d6-revnicov-obchvat.pdf
Prejazd celým 10km dvojúsekom: https://youtu.be/UfM94c0DOaM

26.11.2020 vypísali tender na nadväzujúci úsek D6, preložka Krupá o dĺžke 6,45 km (teda sekajú tie úseky fakt na krátko).

Na tejto diaľnici je ešte od 02/2018 rozostavaný 5km obchvat Lubence. Predpokladaný termín ukončenia je 06/2021.

Re: D6 Praha - Karlovy Vary - Cheb - Německo

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2022 17:04
od metelesku.blesku
Čo majú, to stavajú. Tam, kde im ide príprava bez obštrukcií v príprave (EIA, ÚR, aktivisti,...) sekajú tie úseky ako Baťa cvičky.

August 2021: odovzdaný do užívania obchvat Lubence v dĺžke cca. 5km.

1. december 2021: Po nezvyčajne dlhom tendri, v ktorom museli riešiť odvolania neúspešných uchádzačov, t.j AŽ PO 13 mesiacoch od vypísania verejného obstarávania sa rozhodlo o zhotoviteľovi pokračovania D6, úseku okolo obce Krupá v dĺžke 6,5km. Aký to rozdiel oproti našim tendrom, kde po roku sa začína len zisťovať, či súťažiaci s najnižšou ponukou vôbec spĺňa podmienky na účasť v súťaži. Stavať tento úsek sa začína hneď na jar 2022. https://zdopravy.cz/hotovo-obchvat-krupe-na-d6-postavi-metrostav-infrastructure-za-15-miliardy-98026/

9.12.2021 vyhlásili VO na zhotoviteľa obchvatu Hořesedel v dĺžke 5km https://zdopravy.cz/dalsi-stavba-na-d6-silnicari-vypsali-tendr-na-dvoumiliardovy-obchvat-horovicek-98688/

27.12.2021 vyhlásili VO na zhotoviteľa obchvatu Hořoviček v dĺžke 9,2km. Pri tomto úseku majú vykúpených len nejakých 80% pozemkov, ale nový líniový zákon im upožňuje požiadať o stavebné povolenie a zároveň s ním podať na stavebný úrad aj žiadosť o odňatie alebo obmedzenie vlastníckych práv na dotknutých pozemkoch za znalcom určenú cenu. To je legislatíva k urýchleniu výstavby, o ktorej sa u nás stále len kecá a kecá a skutek-utek. https://zdopravy.cz/rsd-vypsalo-soutez-na-posledni-usek-stredoceske-casti-d6-100137/

Na tendre väčšinou stačí cca. pol až 3/4 roka, takže predstava ŘSD, že v roku 2022 rozostavajú celý cca. 21km úsek medzi Krušovicami a križovatkou s cestou I/27 nie je vôbec nereálna.