Moderátor: Moderátori
Tarčin - Bradina sa otvorilo do užívania, ja to sledujem na ceskedalnice.cz http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 73#p260573 a to z rovnakých dôvodov, že to bude rozumné prebehnúť aj cez HU - HR - BIH, keď sa ide na juh, teda od stredu s východom SR. Balkán má na susedných ČD oveľa podrobnejšie informácie, než tu čo sa týka stavieb. Užívateľsko-cestovateľské rady sú skôr inde, okrem Chorvátska, ktoré je tam rozpísané tiež detailne. Na tie rady je dobrý aj tento odkaz https://forum.ihvar.cz/list.php?4svaco napísal:Vyzerá, že pribudli nejaké úseky aspon na OSM to je už zakreslené a síce úsek Tarčin - Bradina smerom na juh, na sever od Zenice je rozostavany usek takmer až po Žepče.
Ďalej an sever vyzerá, že sa začal stavať obchvat Doboja. Ak by to od Doboja cele spojili až za Žepče (cca 44km ostáva) a Maďari s Chorvátmi prepojili M6 s A5 už by sa aj dalo uvažovať o ceste z východu SK do HR všetko od Makarskej až dole na juh by bolo výhodnejšie nie cez Chorvátsko ale cez Bosnu (taký Pelješac ideál). Navyše cesta iste zaujímavejšia. Kilometricky by to bolo určite menej a časovo by to už zrejme bolo minimálne rovnaké. No vzhľadom na zápchy v HR si myslím, že by to malo byť minimálne o hodinu až 2 kratšie, pretože premávka tam bude podstatne redšia. I keď asi málokto vie ako to chodí v Bosne na cestách a ako je to v lete.
NA Pelješac to klasicky cez HR vychádza na 1191km a cez Bosnu po terajších cestách na 1024km, pričom toto číslo sa bude postupne jednotlivými obchvatmi v Bosne, HU a HR znižovať. Dôležité ako som písal bude kompletné spojenie M6 s A5 v HU a HR. Momentálne je to časovo stále kratšie cez HR asi o 50 min.
Naspäť na Diaľnice a RK vo svete
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.