Stránka 1 z 2

DOPRAVOPROJEKT, a.s., Bratislava

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2005 22:46
od Diaľničiar
Dopravoprojekt, a.s. je súkromná akciová spoločnosť, ktorá poskytuje multidisciplinárne inžiniersko-konzultačné služby a projektové práce, so zameraním najmä na dopravu a dopravnú infraštruktúru, pozemné, ekologické a vodohospodárske stavby.

Viac o tejto firme vám povie táto stránka:

www.dopravoprojekt.sk


Obrázok

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2005 17:56
od Alexander Velky
Túto firmu už ovláda jedna z finančných skupín na Slovensku, ak sa nemýlim, tak Istrokapitál. :lol:

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2005 17:18
od Adaios
Ako napisal Alexander, tak prave kupa tejto firmy financnou skupinou stazilo postavenie tejto firmy vo svete, pretoze v pozadi stoja ine skupiny.

Na slovenskom trhu je to vsak hlavna projektantnska spolocnost v oblasti takmer vsetkych stavieb pri dialnicnej vystavbe a ma aj prepojenia na stavebne spolocnosti, politikov, ... :wink:

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2005 19:37
od Lenny
Tato společnost projektovala drtivou většinu dálničních staveb na Slovensku. 8)

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2005 19:43
od Adaios
Lenny napísal:Tato společnost projektovala drtivou většinu dálničních staveb na Slovensku. 8)


To je pravda, ale pomaly sa to meni a prichadzaju dalsie subjekty ako napriklad Geoconsult podla mojich info. :wink:

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2006 15:25
od Adaios
Dopravoprojekt bude vypracovavat technicku studiu pre stavbu I/74 Snina - Kolonica. Tento cestny tah je dnes cestou I. triedy alebo je to cesta II. triedy :?:

Inak hodnota je 750.000 SKK. Najmensia ponuka bola cca. 603.000 SKK a najvacsia cca. 1.000.000 SKK.

Viac info - http://www.ssc.sk/user/view_page.php?pa ... &preview=1

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2006 23:15
od Dialniciar
Hospodárenie Dopravoprojektu:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3733

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2006 19:32
od mapman
Neviem či som to pochytil správne ale mám pocit že novým vlastníkom Dopravoprojektu sa stala česká projektová firma SUDOP PRAHA a.s.

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2006 19:39
od Dialniciar
mapman napísal:Neviem či som to pochytil správne ale mám pocit že novým vlastníkom Dopravoprojektu sa stala česká projektová firma SUDOP PRAHA a.s.


Si si istý, že slovenskú firmu (lebo existujú aj Dopravoprojekt Ostrava a Dopravoprojekt Brno) :?:

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2006 19:43
od mapman
Áno, som si istý že v tej informácii išlo o Dopravoprojekt Bratislava... Ale je to z druhej info z druhej ruky...

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2006 20:06
od Dialniciar
mapman napísal:Áno, som si istý že v tej informácii išlo o Dopravoprojekt Bratislava... Ale je to z druhej info z druhej ruky...


Je to možné, pozriem sa na to. Nakoniec mne osobne je to jedno. :lol:

Novy majitel

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2006 09:10
od B;
Projektovanie dopravných stavieb na Slovensku koncentruje vo svojich rukách silná česká projektová spoločnosť Sudop Group. Tá získala vplyv nad najväčšou slovenskou projektovou firmou, špecializujúcou sa na dopravné stavby – bratislavským Dopravoprojektom. Akcie od spoločnosti Tedak získala cez cyperskú schránkovú spoločnosť Green Catcher.


cely clanok :

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5497

OdoslaťOdoslané: 21. Nov 2006 13:11
od Dialniciar
Už by bolo dobré niečo robiť s monopolom na projektovanie diaľnic. :idea: :idea:

OdoslaťOdoslané: 21. Nov 2006 20:50
od Lenny
Dy napísal:Už by bolo dobré niečo robiť s monopolom na projektovanie diaľnic. :idea: :idea:


A odvadí dobrou práci :?:

OdoslaťOdoslané: 21. Nov 2006 21:23
od Majkl
Dy napísal:Už by bolo dobré niečo robiť s monopolom na projektovanie diaľnic. :idea: :idea:


Ak má dobré a hlboko zapustené korene,tak malý vetríik s ním len tak nezamáva, ak už niečo, to musí byť len riadna víchrica, najlepšie valiaca sa od severo-západu. :lol:

... moje informácie ...

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2006 11:35
od Dialniciar
Treba, aby štát začal viac dohliadať na to, čo sa vlastne projektuje.

Čím viac mostov, estakád a tunelov, tým drahší projekt, tým väčší zisk a tým viac práce. Ale aj tým drahšie samotné diaľnice. Prakticky na každom 10 km úseku D1 alebo 14 km úseku R1 je tu navýšenie pri výstavbe o 1 mld. SKK voči stavu, že by sa stavali dlhšie násypy a napr. prídavný tretí jazdný pruh do stúpania tam, kde by to bolo potrebné.

Štát by si mal na to dohliadnuť, len by to chcelo upustiť trochu od parametrov pri výstavbe, lebo tie má SR (normy) jedny z najprísnejších v krajinách EÚ.

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2006 11:54
od B;
Ako by som pocul JG 8)

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2006 12:04
od Dialniciar
B; napísal:Ako by som pocul JG 8)


No vidíš, ibaže on z toho vinil stavebné firmy.

Re: ... moje informácie ...

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2006 23:48
od bystrik
Dialniciar napísal:Treba, aby štát začal viac dohliadať na to, čo sa vlastne projektuje.

Čím viac mostov, estakád a tunelov, tým drahší projekt, tým väčší zisk a tým viac práce. Ale aj tým drahšie samotné diaľnice. Prakticky na každom 10 km úseku D1 alebo 14 km úseku R1 je tu navýšenie pri výstavbe o 1 mld. SKK voči stavu, že by sa stavali dlhšie násypy a napr. prídavný tretí jazdný pruh do stúpania tam, kde by to bolo potrebné.

Štát by si mal na to dohliadnuť, len by to chcelo upustiť trochu od parametrov pri výstavbe, lebo tie má SR (normy) jedny z najprísnejších v krajinách EÚ.


radsej nech sa postavia dialnice vo velkorysych parametroch, ako keby sa mali za 20 rokov prestavovat. ja si neviem predstavit, ze by napr. v Brennerskom priesmyku setrili a estakadu stavali alebo rozsirovali dodatocne.

Re: ... moje informácie ...

OdoslaťOdoslané: 13. Dec 2006 09:56
od Dialniciar
bystrik napísal:radsej nech sa postavia dialnice vo velkorysych parametroch, ako keby sa mali za 20 rokov prestavovat. ja si neviem predstavit, ze by napr. v Brennerskom priesmyku setrili a estakadu stavali alebo rozsirovali dodatocne.


Tak to potom chorvátska A1 je na tom veľmi zle podľa tohto tvojho kritéria. A ešte k tomu je to tranzitná diaľnica.

Nemáš pravdu Bystrík a len tak mimochodom, niektoré úseky tu ani nestoja 20 rokov a už sa opravujú alebo sa rozpadávajú.

A naviac to sú veľkorysé parametre, keď existuje 3. jazdný pruh v jednom smere.

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2008 22:25
od konstrukt
Dopravoprojekt,a.s. získal zákazku na úsek D 1 okolo Prešova :arrow: http://www.dialnice.info/viewtopic.php? ... highlight=

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2008 16:16
od Dialniciar
PROJEKT TEN-T JE ZAPRACOVANÝ DO ÚZEMNÉHO PLÁNU MESTA BRATISLAVA A MOŽNOSŤ JEHO REALIZÁCIE SA TAK STÁVA SKUTOČNOSŤOU

(Bratislava, 15. decembra 2008) – Poslanci mestského zastupiteľstva schválili v pondelok zmeny a doplnky územného plánu mesta Bratislava, ktoré premietajú projekt Železničného prepojenia koridorov TEN-T s letiskom a železničnou sieťou do plánu mesta. Projekt je tak životaschopný a možnosť jeho realizácie sa stáva skutočnosťou!

Projektant TEN-T, spoločnosť DOPRAVOPROJEKT, a.s., tak môže začať spracovávať ďalšie stupne projektovej dokumentácie, ktoré opäť posunú projekt bližšie k jeho realizácii.

„Sme nesmierne spokojní s rozhodnutím mestského zastupiteľstva a so schválením zmien a doplnkov územného plánu, na ktoré sme čakali. Teraz môžeme začať spracovávať a prerokovávať podklady pre územné rozhodnutie, ktoré budú smerovať k jeho vydaniu a neskôr k vydaniu stavebného povolenia. Podľa časového harmonogramu prípravy projektu sa počíta s realizáciou diela v období rokov 2010 – 2015,“ povedal generálny riaditeľ DOPRAVOPROJEKTu, a.s. Ing. arch. Gabriel Koczkáš. Ako dodal, obyvatelia Slovenska a Bratislavy sa môžu tešiť na kvalitnejšie spojenie s Európou s integrovanou mestskou dopravou a riešením pre MHD.

Cieľom projektu TEN-T je zvýšiť interoperabilitu železničnej siete a integrovať Bratislavu do európskej železničnej siete. Projekt je súčasťou budúcej európskej magistrály č. 17 Paríž – Štrasburg – Štutgart – Viedeň – Bratislava a zahŕňa prepojenie staníc Bratislava Predmestie – Bratislava Petržalka, tunelovým vedením v dĺžke 6,43 km pod centrom mesta a popod koryto rieky Dunaj, ako aj napojenie letiska M.R. Štefánika na železničnú štruktúru mesta. Prepojenie staníc bude plniť okrem funkcie tranzitného prepojenia železničných koridorov aj funkcie vnútromestskej dopravy, čím sa zároveň zrealizuje aj v minulosti pripravovaná, no zatiaľ nerealizovaná stavba Nosného systému mestskej hromadnej dopravy (NS MHD). Z tohto dôvodu budú na trase prepojenia vybudované štyri stanice, dve hĺbené a dve razené.

2008-12-05; Tlačová správa, http://www.dopravoprojekt.sk/getpage.ph ... vyhlas.htm

OdoslaťOdoslané: 04. Feb 2009 21:50
od Dialniciar
Dopravoprojekt pripravil 80 % úsekov diaľnic pre PPP :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11479

Dopravoprojekt dosiahol v roku 2008 podľa predbežných údajov tržby za vyše 600 mil. Sk, čo je mierne viac ako za rok 2007. Očakávaný zisk pred zdanením za minulý rok by mal byť na úrovni roku 2007, približne 120 až 130 mil. Sk.

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2009 11:56
od Dialniciar
DOPRAVOPROJEKT, a.s. sa stal generálnym partnerom valného zhromaždenia iniciatívy „Magistrála pre Európu“

Bratislava, 21. januára 2009 – Spoločnosť DOPRAVOPROJEKT, a.s. sa stala generálnym partnerom v poradí tretieho medzinárodného valného zhromaždenia iniciatívy „Magistrála pre Európu“, ktorá sa koná 21. a 22. januára 2009 v Bratislave a vo Viedni.

Iniciatíva „Magistrála pre Európu“ presadzuje rýchle prebudovanie celej železničnej osi „Paríž – Bratislava/Budapešť“ na vysokovýkonnú trať pre osobnú a nákladnú dopravu. Valné zhromaždenie bude účastníkov informovať o prioritnom projekte TEN 17 priamo na Slovensku a v Rakúsku, pričom osobitnú pozornosť bude venovať cezhraničnému koľajovému spojeniu medzi Rakúskom a Slovenskom a konkrétnym projektom na posilnenie uzla TEN – Bratislava a Viedeň.

„DOPRAVOPROJEKT, a.s. je projektantom železničného prepojenia staníc Bratislava Predmestie – Bratislava Petržalka v rámci TEN-T tunelovým vedením v dĺžke 6,43 km pod centrom mesta a popod koryto rieky Dunaj, ako aj projektantom napojenia letiska M.R. Štefánika na železničnú štruktúru mesta na území Bratislavy. V decembri minulého roka schválili poslanci mestského zastupiteľstva zmeny a doplnky územného plánu mesta Bratislava, ktoré premietajú projekt Železničného prepojenia koridorov TEN-T s letiskom a železničnou sieťou do plánu mesta. Projekt TEN-T sa tak na území Bratislavy stal životaschopným a spoločnosť DOPRAVOPROJEKT, a.s. mohla začať spracovávať a prerokovávať podklady pre územné rozhodnutie, ktoré budú smerovať k jeho vydaniu a neskôr k vydaniu stavebného povolenia,“ povedal generálny riaditeľ DOPRAVOPROJEKTu, a.s. Ing. arch. Gabriel Koczkáš. Ako dodal, podľa časového harmonogramu prípravy projektu sa počíta s realizáciou diela v období rokov 2010 – 2015, takže obyvatelia Slovenska a Bratislavy sa môžu tešiť na kvalitnejšie spojenie s Európou s integrovanou mestskou dopravou a riešením pre MHD.

Magistrála pre Európu je železničný koridor z Paríža cez Štrasburg – Mníchov – Viedeň do Bratislavy, nachádza sa medzi Severným a Stredozemným morom a je hlavnou osou z východu na západ Európy. Iniciatíva Magistrála pre Európu bola založená v roku 1990 mestami, regiónmi a obchodnými komorami pozdĺž železničnej osi Paríž – Budapešť s cieľom rýchlej modernizácie tohto spojenia. Modernizácia trate je nevyhnutnou podmienkou pre rýchlu ekonomickú, politickú a kultúrnu integráciu východnej a západnej Európy. Bratislava je členom tejto iniciatívy od roku 2007.

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2009 14:24
od Dialniciar
Dialniciar napísal:Dopravoprojekt pripravil 80 % úsekov diaľnic pre PPP :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11479


Je to 8 z 13 úsekov v rámci PPP. :arrow: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=86215#86215