ŽSR - elektrifikácia tratí

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod lolo » 23. Apr 2021 11:54

Áno opätovne vyhodnotenie opäť ovládol pôvodný zhotoviteľ ale odvtedy (február 2021) sa očividne nič nedeje a čas beží keďže stavba je financovaná z eú fonfov
lolo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 277
Založený: 29. Mar 2018 18:39

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod lolo » 01. Júl 2021 05:42

Zmluva na eletrifikaciu úseku Košice -Moldava nad Bodvou podpísaná, cena cca 58 000 000. Eur
lolo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 277
Založený: 29. Mar 2018 18:39

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod corrado » 06. Júl 2021 03:58

co ohladom trate Banovce-Humenne stale nic?
corrado
návštevník
 
Príspevky: 18
Založený: 06. Júl 2021 03:55

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod RudoLM » 14. Júl 2021 06:11

tu je zamknutý článok, môžete ho niekto dať celý do monitoringu tlače?

https://e.dennikn.sk/2466764/vyznamnu-t ... ent=101660
RudoLM
diskutujúci
 
Príspevky: 53
Obrázky: 32
Založený: 09. Máj 2016 07:35

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod mirecko255 » 14. Júl 2021 06:27

mirecko255
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 346
Založený: 02. Dec 2015 07:38

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod RudoLM » 14. Júl 2021 06:56

diky a

Analytický útvar zriadený pri ministerstve financií, ÚHP aj Jiří Kubáček ďalej hovoria, že vlaky by na trati mohli chodiť aj rýchlejšie ako navrhovaných 120 kilometrov za hodinu. Trať, na ktorej sa dnes jazdí maximálne stovkou, je dostatočne rovná, aby tam súpravy mohli jazdiť aj 140-kilometrovou rýchlosťou.

ŽSR podľa hovorkyne Rie Feik Achbergerovej zvyšovať rýchlosť na trati neplánujú a nemajú na také opatrenie ani potrebné povolenia hodnotiace vplyv zvýšenej rýchlosti na životné prostredie.
RudoLM
diskutujúci
 
Príspevky: 53
Obrázky: 32
Založený: 09. Máj 2016 07:35

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod crossroad » 14. Júl 2021 15:05

kludne by mohla byt aj 160ka na celej trase od Kosic po Humenne je to pomerne frekventovana trasa a skoro sama rovina ,takze maju pravdu na MF aj Kubacek.. skor problem je sibenicny termin 2026 pre fond obnovy, update na 160 by tak musel ist uz z pripadnych eurofondov alebo inych zdrojov ..a peronizaciu a podchody pre velke mesta Michalovce a Humenne plne schvalujem a som za.hoci by stacili aj dve nastupistia, v Kosiciach som aspon za 4
crossroad
diskutujúci
 
Príspevky: 61
Založený: 10. Júl 2021 00:00

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod crossroad » 25. Aug 2021 18:46

crossroad
diskutujúci
 
Príspevky: 61
Založený: 10. Júl 2021 00:00

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod EmBe » 13. Okt 2021 22:26

Zmena na 25 kV / 50 Hz na nových stavbách:

BA - Púchov - už je prevádzkovaný 25 kV
Púchov - Lúky pod Makytou, KR TV - rekonštruuje sa na 25 kV, súčasťou projektu je prepnutie na túto sústavu
Púchov - už je prevádzkovaný 25 kV
Púchov - PB - pripravené na 25 kV, prepnutie je súčasťou modernizácie uzla Žilina
PB - Žilina - pripravené na 25 kV, prepnutie je súčasťou modernizácie uzla Žilina
Modernizácia uzla Žilina - súčasťou projektu je prepnutie na 25 kV - styk sústav medzi Varínom a Strečnom
Žilina - Krásno - pripravené na 25 kV, prepnutie je súčasťou modernizácie uzla Žilina
Krásno - Čadca - ?
Modernizácia Čadca - hranica ČR - zmodernizuje sa na 25 kV, je prepnutie súčasťou projektu?
Čadca - hranica PL - ?

Modernizácia Lučivná - Poprad - modernizuje sa na 3 kV, bude nachystané na 25 kV

Modernizácia DNV – hranica ČR - je 25 kV aj sa na 25 kV modernizuje

Elektrifikácia trate Haniska - Moldava nad Bodvou mesto - elektrifikácia na 3 kV, bude pripravené na 25 kV?
Elektrifikácia Bánovce nad Ondavou - Humenné - elektrifikácia na 3 kV, bude pripravené na 25 kV?
Elektrifikácia a optimalizácia trate Leopoldov – Nitra – Šurany -

Optimalizácia trate Prievidza – Jelšovce – Štúdia uskutočniteľnosti neráta ani v jednom variante s elektrifikáciou



Toľko čo viem k aktuálnym stavbám, prípadne doplňte ďalšie stavby alebo doplňte červeno vyznačené informácie.
Staršia mapka:
Obrázok
Obrázok používateľa
EmBe
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1539
Založený: 24. Jan 2010 20:33
Bydlisko: ZA/ZV/ZM

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod aquila » 14. Okt 2021 08:28

Krásno - Čadca - ?

tu je obrovska skoda, ze tak nadstrelili tunelovy variant a Oscadnica trvala na tej starej trati. uz to mohlo byt davno vo vystavbe a tiez priprava na 25kV
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 516
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

Odoslaťod EmBe » 14. Okt 2021 11:34

Zabudol som na:

Zvolen-Lučenec-Fiľakovo - vypracovaná štúdia, 25 kV ako logické pokračovanie južného ťahu
Fiľakovo -Moldava nad Bodvou - tu som nevidel ešte žiaden materiál
---

Aquila, kľudne tieto dve môžeš doplniť, prosím, do predchádzajúceho príspevku za Leopoldov-Šurany a tento príspevok vymazať. Dík. Potom tam už budú pokope asi všetky známe elektrifikačné projekty keď nerátam modernizáciu severného ťahu a s tým spojenú zmenu sústavy
Obrázok používateľa
EmBe
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1539
Založený: 24. Jan 2010 20:33
Bydlisko: ZA/ZV/ZM

Predchádzajúca

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.

cron