Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod DrX » 04. Jan 2023 22:46

Železnice SR budú pokračovať v elektrifikácii trate Moldava nad Bodvou – Haniska
https://kosicednes.sk/spravy/zeleznice- ... u-haniska/
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod renoir99 » 26. Máj 2023 00:21

smiech cez slzy.. tento zeleznicny paskvil.. vyhodene eurofondy doslova.. to muselo byt max trapne aj Popradskej Okruznej robit na tohto mackopsa video.. dufajme ze ten spominany rok vo videu 2038 bol len zly vtip a ze vlady to nakopnu daleko skor.. https://www.youtube.com/watch?v=IkniWD2RvY4
renoir99
návštevník
 
Príspevky: 29
Založený: 24. Máj 2023 19:42

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod EmBe » 27. Máj 2023 18:35

Predstaničný priestor - Prestupný uzol a záchytné parkovisko v Lučenci
https://www.lucenec.sk/oznamy-harmonogr ... _ci=446401
Foto: https://www.facebook.com/www.lucenec.sk ... 0261467532
Obrázok používateľa
EmBe
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2312
Založený: 24. Jan 2010 20:33
Bydlisko: ZA/ZV/ZM

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod devil » 26. Dec 2024 12:56

viewtopic.php?p=263194#p263194

fajn video. vacsina trate slusna rychlost. oprava dvojkolajneho useku vyh. vinohrady-vyh. lucna, tj. kde sa minaju rychliky.

katastrofa holisa-filakovo 50 km/h - 5 minut strata. vjazdy slatinka, LC, lovinobana, jesenske, plesivec iba 40 km/h, dalej niekolko POTR, stozok 30 km/h, za pokrivanom 2x 50 km/h, pri dvornikoch, pred aj za drienovcom 50 km/h. haniska 40 km/h, barca 30 km/h. v plane oprav su useky ktore su v tychto castiach, tak snad to opravia. nevedno ktore dvojkolajne useky na gemeri su funkcne (3x od tornale po RV), najviac potrebnheje dlhsi usek od tunela po dvorniky kde sa tiez minaju rychliky. najhorsie vyzera turna-drienovec.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod DrX » 26. Dec 2024 13:21

Hlavne ked clovek vidi tie totalne rovne useky, kde by kludne mohla byt 300-vka, je to riadny vysmech.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod devil » 26. Dec 2024 14:11

300 na Sk asi nema zmysel, 160 mozno. vezmime do uvahy ze pri tratiach so 160 km/h chodia vlaky priemerne okolo 120+ a potom su zastavenia co je v nasom pripade aspon 30 min. dokopy. 230 km je 115 +30 min cize asi 2:25 hod. sucasny gvd je 3:10 smer ZV a 3:20 smer KE. cize bavime sa o 3/4 hodine az hodine ak by sme vyhodili niektore stanice. otazka je za kolko, muselo byt to stat mozno polovicu toho co na severe...realne ale kazdopadne treba opravit vsetko co sa da, necheje 90-100 vsade kde to teleso dovoluje. urcite by sa dalo este par minut usetrit aj okrem filakova.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod shiro » 26. Dec 2024 15:42

chce to minimalne modernizaciu na 160-200 na to mame aj vagony ci rusne, a ako spominal drx je tam zvacsa rovina , az 300 netreba ale 200 by bola v pohode aspon na niektorych rovnych usekoch aby to bola konkurencia dialniciam a RC ,kazdopadne juheje viacmenej rovina, je tam obrovsky a nevyuzity potencial, z tohto pohladu je fakt skoda penazi na taketo opravy ci sanacie je to hodne spiatocnicke.. resp to sa malo takto sanovat niekedy este v 90 rokoch nie dnes.. ale zrejme uz akutne trebalo odstranit havarijny stav kvoli velkym obmedzeniam na viacerych usekoch ,kedze dlhe roky na juhu bol stav zakonzervovany a hlboko zanedbany, takze to tak trochu aj chapem ale z dlhodobejsieho hladiska to riesenie nie je.. je potrebne spravit vacsi modernizacny projekt juznej trasy
shiro
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 22. Dec 2024 01:57

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod luboslavko » 26. Dec 2024 21:43

Rýchlosť by nemusela byť problém... problém je to, že chceme zastavovať rýchlikmi najvhej kategórie pri každej vŕbe... potom rýchlosť nemá zmysel... Ja som za to, aby aspoň niektoré rýchliky a aspoň na hlavnej trase (možno aj na iných) nezastavovali všade. Fakt si viem predstaviť, že BA - KE sa dá aspoň v dvoch pároch vlakov denne obslúžiť len zástavkami BA-ZA-PP-KE. Chcelo by to veľkú úpravu grafikonu a zladenie s prípojmi, aby dostupnosť dopravy s prestupmi k dopravným uzlom mali hlavu a pätu, ale stálo by to zato... "Odborníci" na jednej strane ukazujú že sme neschopní a nevieme postaviť trať ani na 200 km a vo svete jazdia bežne vlaky 300 a viac, ale zároveň tí istí "odborníci" presadzujú zástavky rýchlikov v "dedinách" (aj keď sú to oprávnene historicky dané dopravné uzly). Som presvedčený, že železnice majú dostatok dát, aby vedeli z vyťaženosti spojov vyskladať najlepšie spojenia, ale to by im nesmeli do toho kecať politici (ani štátni a ani regionálni).
luboslavko
diskutujúci
 
Príspevky: 175
Obrázky: 1
Založený: 25. Okt 2013 06:56

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod asdf » 30. Dec 2024 01:24

luboslavko: Keď pominieme, že tu sme na južnom ťahu, tak sme si istí, že na to tam ľudia sú? Bratislava je cieľ jasný, ale na častejšiu dochádzku max. od Martina. Prečo by mal niekto z Popradu cestovať niekam do Žilinheje tam nejaká infraštruktúra, ktorá nie je v KE/PO alebo priamo v PP? Čo naopak, bude niekto cestovať zo ZA alebo KE do PP vlakom? Asi nejaká turistika, ale koľko takých ľudí bude? Čo KE-BA? Má zmysel jazdiť na otočku KE-BA-KE? Alebo KE-ZA-KE? Prečo? Pokiaľ by na to IC ešte išiel odniekiaľ od HE alebo TV náväzným vlakom, malo by to iný zmysel ako týždenná dochádzka? Čo Prešov?

Spomnime na dobu, keď bol ten segment vystavený "trhu" dvoch dopravcov. Prvé čo sa urobilo bolo pridanie zastávok za Žilinou. Pretože je tam zlom hustoty obyvateľstva, zlom mobility atď. Kým po ZA dokáže fungovať príťažlivosť Bratislavy, ďalej už nefunguje a je to na zvyklostiach obyvateľstva vidieť. Buďto vygenerovať v ZA alebo PP príležitosti tak, aby PP narástol aspoň o 100k obyvateľov, alebo to proste fungovať nebude. Alebo možno postaviť k BA-ZA paralelnú VRT na 350km/hejm by sme príťažlivosť BA dokázali vytiahnuť niekam do Mikuláša,

Mňa by inak vpravde zaujímalo ako vyťažená bude ZDO letecká linka BA-KE...
Obrázok používateľa
asdf
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 306
Založený: 22. Jan 2018 18:58

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod EmBe » 03. Jan 2025 20:52

Nové video k elektrifikácii Zvolen - Fiľakovo:
https://youtu.be/WtmiY1I7lak?si=G8pw1yPDVjnd2eAo
Obrázok používateľa
EmBe
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2312
Založený: 24. Jan 2010 20:33
Bydlisko: ZA/ZV/ZM

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod Mark » 07. Feb 2025 09:12

Moldava n, Bodvou - Haniska, január 2025
https://youtu.be/NS46yksvOKY
Mark
diskutujúci
 
Príspevky: 83
Založený: 08. Júl 2019 04:47

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod Pajdoom » 07. Feb 2025 12:53

Furt mi nejako mata hlavou že načo bol dobrý terminál Moldava ked je mimo hlavnej trate ...
Pajdoom
diskutujúci
 
Príspevky: 144
Obrázky: 29
Založený: 06. Mar 2020 07:36

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod DrX » 07. Feb 2025 15:50

No, ako primestska doprava do Kosic je to OK. A 200m zachadzka nemoze nikomu vadit.

Teraz je dolezite, aby pokracovali po Roznavu.

A na tom videu je hlavne dobre vidiet, ze na tej uplnej rovine by mohli vlakhejazdit 300-vkou uz po existujucej trati :-).

Celkovo, este stale by teoretickhejedina zmysluplna a ufinancovatelna rychlostna trat mala byt BA-NZ s vetvou od niekial z okolia NZ/Sturova pozdlz Ipla na LC/RV/KE/PO a druhou vetvou na BP. Tri najvacsie mesta na SK by takto boli poriesene za 2-3 hod po rovine a aj celhejuho+vychod SK by bol poriadne napojeny na BP (ciste hypoteticky :-) ). a na severe by mohli saskovat s miliardovymi tunelmi na 160ku a MEGAUZLOM ZILINA ...
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod DrX » 07. Feb 2025 16:50

PS: Dobre si vsimam, ze h _ êèêêj ŠĽo ............. vácka cenzura uz dosla tak daleko, ze "umela" inteligencia prepisuje normalne texty na nezmysly? Napr z tohto mojho a par nedavnych prispevkov v tomto vlakne "vlakhejazdit", "potrebnheje", "necheje", "juheje" :-) :-) :-)
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod casperix » 08. Feb 2025 00:45

hej aj ja som si to vsimol ze defacto totalne rovna trat , jeden obluk vo videu zhruba cca 9ta minuta, ten by trebalo akurat viac zrovnat inac trat rovna ako prdel, sama rovina len polia.. 160ka absolutne bez problemov ,skor kludne aj 200-250 , staci len spravit MUK (vela krizeni s tratou tam nie je, resp skoro takmer ziadne) ,dorobit ETCS a vybavene.. inac tam je aj dalej prakticky cista rovina uplne defacto az po tunel ,aj dalej za tunelom po roznavu ,otazne kedy budu elektrifikovat dalej po roznavu ..dokonca aj dvojkolajka elektrifikovana tam je medzi cecejovcami a cesticami (aj za stanicou este zo 2-3km pokracuje druha kolaj ktora bude zakladom pre pokracovanie zdvojkolajnenia useku v buducnosti)
akurat je skoda ze stanicu haniska neprerobili nastupistia perony ,mohli to zahrnut do stavby tiez, skoda..
casperix
návštevník
 
Príspevky: 42
Založený: 01. Feb 2025 19:13

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod Kvík » 08. Feb 2025 10:54

Samozrejme, 250 km/h medzi KE a RV... a jazdiť tade bude akože kto a kam?
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Kvík
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 335
Obrázky: 4
Založený: 20. Sep 2017 18:16
Bydlisko: BA

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod devil » 08. Feb 2025 11:42

PS: Dobre si vsimam, ze h _ êèêêj ŠĽo ............. vácka cenzura uz dosla tak daleko, ze "umela" inteligencia prepisuje normalne texty na nezmysly? Napr z tohto mojho a par nedavnych prispevkov v tomto vlakne "vlakhejazdit", "potrebnheje", "necheje", "juheje" :-) :-) :-)
to je technicky problem, dost to vidim v poslednom case v kazdej teme.

Celkovo, este stale by teoretickhejedina zmysluplna a ufinancovatelna rychlostna trat mala byt BA-NZ s vetvou od niekial z okolia NZ/Sturova pozdlz Ipla na LC/RV/KE/PO a druhou vetvou na BP. Tri najvacsie mesta na SK by takto boli poriesene za 2-3 hod po rovine a aj celhejuho+vychod SK by bol poriadne napojeny na BP (ciste hypoteticky :-) ). a na severe by mohli saskovat s miliardovymi tunelmi na 160ku a MEGAUZLOM ZILINA ...
za NZ mas same kopce, pri sahach to nemas kam vopchat.

ked uz tak cez pohronie a potom dalej klasicky ZV-KE. uz mam hotovy rozsireny zoznam realnych rychlosti na tratiach na SK v CZ aj HU. podla novych cestovnych poriadkov, prakticky vsetky dolezitejsie vnutrostatne trate a nielen koridory a odpocitane realne casy v staniciach po trase. pre zaujimavost od KE po jesenske gemerany realne jazdia s priemerkou okolo 95 km/h co je lepsi standart elektrifikovanych trati mimo koridorov aj v cesku.

Samozrejme, 250 km/h medzi KE a RV... a jazdiť tade bude akože kto a kam?
samozrejme 250 je prehnane a nerealne, 160ka alebo kedze su papezskejsie normy s povinnymi nadjazdami tak aspon 140ka mohla byt realna a hlavne financovatelna. vlaky z vychodu na zapad by proste chodili juhom.

je super mat nejaky modernizovany koridor ako vykladnu skrinu ale ked polovica ostatnych hlavnych trati nevie konkurovat ani cestam I. tr. tak to je znak realnej zaostalosti zeleznic. koridor s casom 5:26 nema sancu konkurovat dialnici za 4 hod. gemeran s 3 hod. dokaze konkurovat R2/I16 ZV-KE.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod DrX » 08. Feb 2025 12:48

Kvík napísal:Samozrejme, 250 km/h medzi KE a RV... a jazdiť tade bude akože kto a kam?


BA - KE+PO, spojenie vychod-zapad a troch najvacsich miest. Nikde inde rychlostna zeleznica nedava zmysel, zvlast nie tam, kde su pozdlz trate 10tis mestecka a kazde jedno chce byt zastavkou IC. A poriadne prepojenie na BP este ako bonus.

Devil, co sa tyka trasovania, tak staci si pozriet topograficku mapu SK https://sk.wikipedia.org/wiki/Slovensko ... _blank.jpg . Jedina trasa, ktora by bola cca suvislo po zelenej (cize v nizine), je prave ta. A chyba z nej prakticky len LC-Sturovo/NZ, co by sa urcite s par tunelmi/zarezmi spravit dalo, a vyuzilo by sa to, ze sa rychlotrat do BP bude stavat tak ako tak.

Trepat to pohronim je tak isto nerealne ako cez zilinu. Proste privelmi hornaty teren.

No a praveze, ak by vychod bol napojeny takto, potom vsetky vlaky na ZV by mohli smerovat dalej na BB / Brezno atd.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod devil » 08. Feb 2025 13:05

aj teraz mas kusok trasu ktoru spominas. surany-levice 70-80 km/h, kopec pri besi kde bola 50 teraz je 70. dalej tiez same kopce. ono udolie pohronia je daleko rovnejsie ako toto. pri sahachejednoznacne potrebny tunel a dalej su dalsie uzke miesta. cely kus od pohronskych kopcov cez ipelsku pahorkatinu a krupinsku planinu po LC asi 100 km cleniteho terenu. vlaky nemaju radi ani 100 metrove prevysenia....

mas veeelmi vseobecnu mapu, skus radsej mapy.cz, freemap, google
https://www.google.sk/maps/@48.0775991, ... FQAw%3D%3D

Trepat to pohronim je tak isto nerealne ako cez zilinu. Proste privelmi hornaty teren.
v tomto stave rozpoctu, ubytku eurofondov si myslim ze je to nerealne hociakou trasou.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod Kvík » 08. Feb 2025 18:44

Problémom nie sú nadmorské výšky a teda zelená alebo hnedá, ale rýchlosť zmeny, teda sklon. Snáď najhoršie je neustále kopec-dolinka, ako je to medzi Tornaľou a LC. V tomto smere je na tom sever celkom dobre -- Považím by sa dalo ísť bez veľkých nákladov aj omnoho rýchlejšie než 160, ďalej viac-menej stačia dva dlhé tunely cez Veľkú a Malú Fatru a potom zrejme vrcholový cez Štrbu. Skutočný problém je až medzi SN a KE.

Ale ak by sme chceli skutočne európske riešenie, rýchlovlak BA-KE by šiel cez Budapešť a potom po rovine cez Miskolc na Košice. Ale to je pri obmedzenosti stredoeurópskych voličov asi také reálne, ako rýchlotrať cez Šahy...
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Kvík
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 335
Obrázky: 4
Založený: 20. Sep 2017 18:16
Bydlisko: BA

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod pa3ck » 10. Feb 2025 13:00

Pri VRT je pozdĺžny sklon menší problém ako pri konvenčnej trati s nákladnou dopravou
pa3ck
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 18
Založený: 30. Máj 2018 09:34
Bydlisko: VT/BA

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod vladik67 » 11. Feb 2025 08:04

pa3ck » 10. Feb 2025 14:00
Pri VRT je pozdĺžny sklon menší problém ako pri konvenčnej trati s nákladnou dopravou

Opýtam sa ako amatér, hoci viem, že takmer na nič od roku 1993 niet peňazí, najmä juh a treba len drankať (pomníček Sorožka). Ak by bola chcelosť a peniaze, vedela by sa trať pre nákladnú dopravu zachovať a pre osobnú dopravu vybudovať v kritériach ako vydá, hoci aj 200 km/h prípadne rovinaté úseky zdojkolajniť ak ešte neexistujú?
vladik67
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 111
Založený: 02. Jan 2011 10:34

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod DrX » 11. Feb 2025 11:57

Kvík napísal:Problémom nie sú nadmorské výšky a teda zelená alebo hnedá, ale rýchlosť zmeny, teda sklon. Snáď najhoršie je neustále kopec-dolinka, ako je to medzi Tornaľou a LC. V tomto smere je na tom sever celkom dobre -- Považím by sa dalo ísť bez veľkých nákladov aj omnoho rýchlejšie než 160, ďalej viac-menej stačia dva dlhé tunely cez Veľkú a Malú Fatru a potom zrejme vrcholový cez Štrbu. Skutočný problém je až medzi SN a KE.

Ale ak by sme chceli skutočne európske riešenie, rýchlovlak BA-KE by šiel cez Budapešť a potom po rovine cez Miskolc na Košice. Ale to je pri obmedzenosti stredoeurópskych voličov asi také reálne, ako rýchlotrať cez Šahy...


Kvik, si teda riadne mimo - asi si nikdy vlakom od Tornale do LC nesiel vlakom, len po ceste, ktora ide hore-dole cez pahorky. Vlaky idu od Tornale po Jesenske po totalnej rovine, a pahorky obchadzaju potom len na kusku po Filakovo https://maps.app.goo.gl/NUtoVo8uZmUBqerc6 . (mimochodom, tu, ak by sa nieco chcelo riesit pre lokalne potreby, tak treba 160 presmerovat od Jesenskeho cez RS do LC, predsalen je RC ovela vacsie mesto nez Filakovo).

No a co sa tyka rychlovlaku BA-KE cez BP, tato alternativa tu tiez uz bola preberana. To by sa ale zas H _ êèêêj ŠĽo ............. vácko muselo zaujimat aj o nieco ine ako oblast BA-ZA a zabojovat za to, aby sa VRT BP - Ukrajina viedlo cez Kosice, nie cez Debrecen, ako je to navrhnute teraz. V tom pripade by to bolo celkom realne. Ale v aktualnej situacii nie.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod devil » 11. Feb 2025 12:32

teda RS-LC by islo podobnym terenom ako je filakovo-jesenske. tam 70ka konci uz pri blhovciach a dalej na jesenske je mozno este nejaka zakruta ale inac sa ide tiez 100. jedine realne ako vyrazne zlepsit tuto trat je okrem reko havarijneho stavu pri filakove ten projekt zvolen-filakovo. minister hovoril o nejakych 10 minutach uspor. snad to znamena aj vyrovnanie oblukov pri viglasi co je tiez rovina a pod.

ani na BA-ZA nepojde VRT. to si cesko nepusti. oni maju pomaly kus trate medzi brnom a olomoucom smer ostrava a polsko. tam je ambicia zapojit aj brno do S-J koridoru co ide teraz popri rieke morava.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Trať Košice - Rožňava - Lučenec - Zvolen (160)

Odoslaťod casperix » 11. Feb 2025 17:27

:) no ako inak.. opat nas raz ozbijaju okoliti susedia ked vidia ako sme nemozni a neschopni nieco pokrokovejsie spravit.. jasne ze nam vsetko vyfuknu ked my nedokazeme dnes ani len obycajnu bazalnu 160ku presadit na hlavnych tratiach bez ohladu na to ci sa jedna sever ci juh.. ta 160ka dnes by mala byt dnes pre hlavne trate absolutny totalny zaklad ,my nedavame ani len to.. tak co bluznime o VRT.. 250+ alebo nebodaj 350+
casperix
návštevník
 
Príspevky: 42
Založený: 01. Feb 2025 19:13

Ďalšia

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.