Moderátor: Moderátori
Andrej napísal:Uz bolo nacase, nedalo sa donekonecna len modernizovat stare vozne. Inac dost by ma potesilo, keby modernizovane vozne rozdelovali rovnomernejsie do vsetkych rychlikov.
Dufam, ze onedlho pridu na rad aj nove supravy pre regionalnu dopravu
Tomas PO napísal:Ja si skor myslim, ze je lepsie mat supravy v celku, t.j. bud je cely rychlik stary alebo novy.
Andrej napísal:Lenze tu je problem, ze tie rychliky, co maju dlhe trasy (zvycajne BA-KE (C.n.Tisou)), su velmi roznorode, taky Liptov alebo Ruzin maju zväcsa stare kozenkove vozne kym Dargov alebo Spisan maju takmer kompletne modernizovane. Cena aj dlzka jazdy su pritom rovnake. Bol by som skor za to, aby kazdy rychlik na trase BA-KE mal aspon 2-3 modernizovane vozne 2. triedy s tym, ze to budu miestenkove vozne.
Andrej napísal:Ked sme uz pri tej infokampani, mohli by nejak spropagovat novy grafikon od decembra 2007 na trati 120 hlavne medzi TT a BA, kedze vlaky budu chodit podstatne rychlejsie a zaroven castejsie. Ziskali by tym spät plno zakaznikov, ktori im odisli pocas rekonstrukcie koridoru v tomto useku (a ktori si stale myslia, ze to bude trvat este dalsich 10 rokov )
aquila napísal:pocas rekonstrukcie, nebol ten cas nikdy dodrzany, tak sa 30 minutove meskanie na trase BA-TT s rychlikom ani nepovazovalo za meskanie.. bezne tam boli 30-90 minutove meskania ...
Andrej napísal:Nema zmysel ratat cas na celej trati BA-KE, ked zrekonstruovany je iba usek BA-Piestany (+Poprad )
Rychlikom ktory stoji na tomto useku v 3 staniciach bude trvat cesta cca 55 minut.
Planovany GVD najdes tu http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1981
stare GVD by som si aj ja rad pozrel
Tomas PO napísal:Andrej napísal:Nema zmysel ratat cas na celej trati BA-KE, ked zrekonstruovany je iba usek BA-Piestany (+Poprad )
Rychlikom ktory stoji na tomto useku v 3 staniciach bude trvat cesta cca 55 minut.
Planovany GVD najdes tu http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1981
stare GVD by som si aj ja rad pozrel
Mna zaujima prave jazdna doba KE-BA .
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.