Moderátor: Moderátori
Dy napísal:http://dialnice.info/viewtopic.php?t=4560
Ježišmáriá, to je katastrofa, socialisti škrtajú![]()
Škrtať v doprave je veľká chyba.
Andrej napísal:Dy napísal:http://dialnice.info/viewtopic.php?t=4560
Ježišmáriá, to je katastrofa, socialisti škrtajú![]()
Škrtať v doprave je veľká chyba.
Este k tomu vo vlakovej doprave, na to ani nemam slovzase ubudnu pasazieri, pride k dalsiemu znizovaniu kvality cestovania a mozno dokonca spomalia modernizaciu koridorov... nuz, co sme si zvolili, to mame
Dy napísal:Nie, že by Prokopovič neškrtal v železniciach.
Andrej napísal:Dy napísal:Nie, že by Prokopovič neškrtal v železniciach.
Ale skrtal na inych miestach, nie na modernizacii koridorov alebo na zvyseni cestovneho. Tam boli horsie ine chyby.
Akurat toto skrtanie nie je chyba ministra Vazneho, je to prikaz od min.financii
Andrej napísal:Dy napísal:Nie, že by Prokopovič neškrtal v železniciach.
Ale skrtal na inych miestach, nie na modernizacii koridorov alebo na zvyseni cestovneho. Tam boli horsie ine chyby.
Akurat toto skrtanie nie je chyba ministra Vazneho, je to prikaz od min.financii
Dy napísal:Už len fakt, že mám ten príspevok presunutý do tejto témy je manipulácia. Ja som totiž narážal hlavne na cestnú dopravu, vziať 250 mil. SKK na výstavbu ciest I. triedy, to je jasné, že príde nakoniec k predraženiu. Jednoducho výstavba sa práveže nemá odkladať a teda ani modernizácia koridoru, to sa teda veľmi ale veľmi mýliš. Prokopovič len tak mimochodom toleroval brata pána premiéra na železnici, už to je dosť. Mimochodom, modernizácia koridorov, to je hlavne EÚ a tam sa škrať nebude.
Ja som však všeobecne narážal na cesty a nie na železnice.
Dy napísal:Zaslepenosť a nenávisť voči víťazným stranám vo voľbách v tebe vyvoláva totálny hnev, ale už nesleduješ, čo píšeš.![]()
Andrej napísal:Dy napísal:Už len fakt, že mám ten príspevok presunutý do tejto témy je manipulácia. Ja som totiž narážal hlavne na cestnú dopravu, vziať 250 mil. SKK na výstavbu ciest I. triedy, to je jasné, že príde nakoniec k predraženiu. Jednoducho výstavba sa práveže nemá odkladať a teda ani modernizácia koridoru, to sa teda veľmi ale veľmi mýliš. Prokopovič len tak mimochodom toleroval brata pána premiéra na železnici, už to je dosť. Mimochodom, modernizácia koridorov, to je hlavne EÚ a tam sa škrať nebude.
Ja som však všeobecne narážal na cesty a nie na železnice.
Ja som ti ten prispevok nepresuval. Ale nechapem, v com sa mylim? Nikde som nenapisal, zeby sa to malo odkladat, prave naopak, zeby bola velka chyba, ak by sa peniaze skrtli prave pri modernizacii (hoci aj dofinancovanie k EU)
Andrej napísal:Ale nechapem, v com sa mylim?
Andrej napísal:Ale skrtal na inych miestach, nie na modernizacii koridorov ...
"My sme predložili iba návrh, finálna verzia môže obsahovať niekoľko zmien," ... Peniaze sa dajú nájsť v zdražovaní cestovného, obmedzení prevádzky vlakov či v ich modernizácii.
Andrej napísal:Dy napísal:Zaslepenosť a nenávisť voči víťazným stranám vo voľbách v tebe vyvoláva totálny hnev, ale už nesleduješ, čo píšeš.![]()
Tak si na mna utoc aj nadalej, uplne ma zhod, a kludne si obhajuj svoju nacionalisticku SNS, ty mas zase nenavist voci vsetkym volicom pravice
Andrej napísal:Dy napísal:Zaslepenosť a nenávisť voči víťazným stranám vo voľbách v tebe vyvoláva totálny hnev, ale už nesleduješ, čo píšeš.![]()
Tak si na mna utoc aj nadalej, uplne ma zhod, a kludne si obhajuj svoju nacionalisticku SNS, ty mas zase nenavist voci vsetkym volicom pravice
JoHnZ napísal:Nie som ekonóm, viacmenej ani stavbár, tak si nedokážem predstaviť ako takéto "plytvanie" môže vyzerať ...
Jediné, čo mi nejak ide do hlavy sú tie dokumentácie, to by som ešte bral, lebo na to som už počul nejedno slovo, že SUDOP a DOPRAVOPROJEKT sú nejakí až mooc drahí. A tie multimilónové sumy za projekty sa veru nepozdávajú ani mne ...
Ale to ako niekto naplánoval pri zemných prácach 1300 normohodín pre bagre (za X Sk) a niekto prišiel na to, že na to muselo stačiť 1000 normohodín (za X-Y Sk, kde Y je to nadhodnotenie)? Alebo naplánoval na jednu normohodinu bagra X Sk, pričom komisia zrátala, že nafta+vozidlo+bagrista+réžia+nejaký ten zisk výjde zasa X-Y Sk?
Alebo pri zriaďovaní staveniska niekto navrhol oplotiť stavenisko dĺžkou X metrov plotu, pričom podľa komisie stačilo len Y metrov?
A čo sa mohlo prešafáriť na drátovaní južného ťahu, keď sa tam nespravil ani *****?
Ako sa vlastne takáto inšpekcia robí? Keď to prerátam na inšpekcie u nás, vyjde mi: Dôjdu "fundovaní" odborníci MDP&T, pokukajú dokumentáciu (na stavenisko sa radšej pozrieť ani nejdú), potom sa pokukajú do nejakých múdrych knižiek nedajbože dajú čosi prežuvať PC, potom z toho čosi vypotia a idú vymeriavať pokuty?
Nemohol by mi to tu niekto nejako ozrejmiť? Celý príspevok berte ako môj názor, skreslený mojím názorom na rôzne "komisie" a železničným prostredím a neprikladajte mu žiadnu vážnosť ...
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 13 hostí.