Stránka 4 z 11

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2005 22:30
od Caesar
Modernizácia úseku BA-TT prebieha bez problémov, horšie je že teda meškajú vlaky, lebo SR nemá nejaký vedľajší významný koridor, ale stojí to za to teraz cestovať dlhšie, pretože potom sa bude cestovať rýchlejšie a trvalo. 8)

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2005 22:21
od Adaios
Caesar napísal:Modernizácia úseku BA-TT prebieha bez problémov, horšie je že teda meškajú vlaky, lebo SR nemá nejaký vedľajší významný koridor, ale stojí to za to teraz cestovať dlhšie, pretože potom sa bude cestovať rýchlejšie a trvalo. 8)


Caesar,

kazdy kto kritizuje ze vlaky meskaju, tak kazdy z takychto ludi nema absolutne zmysel pre logickost a odbornost:

SR modernizuje hlavny zeleznicny koridor a modernizacia sposobuje, ze vlaky musia ist inokadial alebo idu pomalsie nez predtym. To je normalne. Normalne by to nebolo, keby mala SR paralelne druhy uz zmodernizovany zeleznicny koridor.

A ked modernizacia skonci, tak budu vlaky premavat na tomto useku rychlejsie. To je podobne ako cesty - pretazena cesta sa rozsiri o 2 pruhy. Tiez su problemy, lebo po povodnej ceste mozu premavat nejake stroje naviac atd., ale po otvoreni 2 novych pruhov sa situacia zlepsi - nemusi ist teda len o dialnicu, ale aj o "len" 4-pruhovu cestu. :wink:

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2005 12:49
od Lenny
Při modernizaci je vždy vyloučena jedna traťová kolej a z bezpečnostních důvodů je rychlost na takovém to úseku snížena na 50 km/h. Vlaky čekají na projíždějící vlak. Je to všude., Např ČD s tím počítají už ve vydání jízdního řádu, kde doma je prodloužena, tak aby vlak dojel bez zpožedění.

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2005 19:02
od Adaios
Lenny napísal:Při modernizaci je vždy vyloučena jedna traťová kolej a z bezpečnostních důvodů je rychlost na takovém to úseku snížena na 50 km/h. Vlaky čekají na projíždějící vlak. Je to všude., Např ČD s tím počítají už ve vydání jízdního řádu, kde doma je prodloužena, tak aby vlak dojel bez zpožedění.


Velmi zalezi aj od toho ake prace sa prave deju - ak sa robi nejaka uprava na kanalizaci alebo na peronoch atd., tak doprava nie je obmedzena ani v rychlosti, ak to nie je treba ani na 2. kolaji.

Najvacsi problem SR a CR atd. je to, ze mate len 1 hlavny tah kazdym smerom a kazdy jeden treba modernizovat - ... to sposobuje problemy, ale len pocas modernizacnych prac a je naivny ten, kto prezentuje nazor, ze by sa to dalo aj inak ... ine vsak je, ak modernizacia prebieha dlhsie nez sa planovalo. :wink:

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2006 14:04
od Lenny
Kdy má být dokončena modernizace tohoto úseku?

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2006 14:26
od jano.z
Oficiálne sa to aj s úsekom TT-Nové Mesto píše do roku 2007, na tneto úsek je predpoklad ukončenia ešte v tomto roku (zostávajúce stavby sú pokiaľ sa pamätám: rekonštrukcia celých Žst Cífer a Šenkvice, dostavba 1 mimoúrovňového kríženia /Báhoň/, zrušenie Žst. Svätý Jur a jej nahradenie zastávkou a dokončenie prác v Žst. Trnava a Pezinok)

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2006 19:39
od Andrej
JoHnZ napísal:Oficiálne sa to aj s úsekom TT-Nové Mesto píše do roku 2007, na tneto úsek je predpoklad ukončenia ešte v tomto roku (zostávajúce stavby sú pokiaľ sa pamätám: rekonštrukcia celých Žst Cífer a Šenkvice, dostavba 1 mimoúrovňového kríženia /Báhoň/, zrušenie Žst. Svätý Jur a jej nahradenie zastávkou a dokončenie prác v Žst. Trnava a Pezinok)


Este si zabudol dalsie mimourovnove krizenie pri PK-zastavke.

A v Senkviciach ostane krizenie s cestou urovnove?

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2006 19:50
od jano.z
PK ... ak mas na mysli ten nadjazd tak ten uz je 4 mesiace hotovy
Senkvice ... no to nevim ... musel by som sa pozret ...

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2006 19:59
od Andrej
JoHnZ napísal:PK ... ak mas na mysli ten nadjazd tak ten uz je 4 mesiace hotovy
Senkvice ... no to nevim ... musel by som sa pozret ...


PK-zastavka - je to v miestnej casti Grinava - smerom na BA. Na ceste Grinava - Slovensky Grob sa stavia nadjazd (zhruba od oktobra) a este nie je polozena ani cela mostovka. Nie je stavany s pomocou EU, stat si ho musi financovat sam. :x
Ty si asi myslel nadjazd smerom do Senkvic, alebo do Glejovky.

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2006 21:29
od jano.z
No mas pravdu, kukam do tabuliek tratovych pomerov a je tam este vypisany jeden rozostavany nadjazd v km 16,652. V Senkviciach je to priecestie bezprostredne pri stanici, podla toho co tu vidim sa s nim nic zatial nerobilo takze asi sa bude riesit ako podjazd pri rekonstrukcii Senkvic ...

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2006 11:14
od wazari
JoHnZ napísal:Oficiálne sa to aj s úsekom TT-Nové Mesto píše do roku 2007, na tneto úsek je predpoklad ukončenia ešte v tomto roku (zostávajúce stavby sú pokiaľ sa pamätám: rekonštrukcia celých Žst Cífer a Šenkvice, dostavba 1 mimoúrovňového kríženia /Báhoň/, zrušenie Žst. Svätý Jur a jej nahradenie zastávkou a dokončenie prác v Žst. Trnava a Pezinok)


samotna trat Bahon - Cifer - nezda sa mi, ze by uz bola hotova, ale mozno sa mylim.

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2006 16:25
od jano.z
Hmm ... dalsia vec ktoru som zabudol ... takto: na trati Cifer - Bahon je podla tabuliek tratovych pomerov opravena jedna tratova kolaj, durha este dla vseho nie je ... naposledy som tade isiel vlakom v auguste ... tak fakt nevim, musim sa tam niekedy prejst aby som si doplnil vedomosti ...

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2006 17:06
od Jonathan
JoHnZ napísal:Hmm ... dalsia vec ktoru som zabudol ... takto: na trati Cifer - Bahon je podla tabuliek tratovych pomerov opravena jedna tratova kolaj, durha este dla vseho nie je ... naposledy som tade isiel vlakom v auguste ... tak fakt nevim, musim sa tam niekedy prejst aby som si doplnil vedomosti ...


Chodim tade pavidelne a opravene su obidve kolaje Senkvice - Vrsok (Bahon). Od Bahona po Cifer zacali "pripravne" prace ako hlbenie a betonovanie patiek pod trakcne stlpy a v pondelok som videl vrcharov robit na vedeni v stanici Cifer. Ale bola tam ta suprava, ktora sa pouzivala pri natahovani noveho vedenia, takze predpokladam, ze islo o prace v suvislosti s modernizaciou a nie o udrzbu. Kazdopadne medzi Bahonom a Ciferom su stale stare kolaje.

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2006 18:17
od jano.z
Zeby sme mali chybu v TTP (nebola by prva a asi ani posledna ...) ale pri tom useku su jasne dve hviezdicky (mimoriadne prekrocenie rychlosti na suhlas ZSR povolene) a to by sa na starej trati asi nedalo ...

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2006 19:22
od Adaios
Tento usek bude zmodernizovany v r. 2007 :?:

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2006 20:28
od aquila
podla stranok ZSR by tomu tak malo byt

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2006 23:20
od wazari
Adoas napísal:Tento usek bude zmodernizovany v r. 2007 :?:


ako uz vyplyva z diskusie povyse, uz tam vela nechyba dorobit, takze by sa to malo stihnut :wink:

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2006 23:24
od Adaios
wazari napísal:
Adoas napísal:Tento usek bude zmodernizovany v r. 2007 :?:


ako uz vyplyva z diskusie povyse, uz tam vela nechyba dorobit, takze by sa to malo stihnut :wink:


Lebo podla mna to bol len tak diplomaticky nastaveny rok, bude to zrejme dokoncene aj skor - aj ked realne neskor. :wink:

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2006 15:31
od Lenny
Adoas napísal:
wazari napísal:
Adoas napísal:Tento usek bude zmodernizovany v r. 2007 :?:


ako uz vyplyva z diskusie povyse, uz tam vela nechyba dorobit, takze by sa to malo stihnut :wink:


Lebo podla mna to bol len tak diplomaticky nastaveny rok, bude to zrejme dokoncene aj skor - aj ked realne neskor. :wink:


Většinou koridor bývá dokončen dříve než je oficiální datum. 8)

Kopiu som zmazal B;

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2006 15:35
od Adaios
Lenny napísal:
Adoas napísal:
wazari napísal:
Adoas napísal:Tento usek bude zmodernizovany v r. 2007 :?:


ako uz vyplyva z diskusie povyse, uz tam vela nechyba dorobit, takze by sa to malo stihnut :wink:


Lebo podla mna to bol len tak diplomaticky nastaveny rok, bude to zrejme dokoncene aj skor - aj ked realne neskor. :wink:


Většinou koridor bývá dokončen dříve než je oficiální datum. 8)


Ano ale v tomto pripade uz to meska a pokial viem tak sa posuval aj rok a posunul sa diplomaticky tak, ze modernizacia bude dokoncena skor - ale realne neskor. :wink:

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2006 15:40
od Andrej
Posledné dni sa na žel. stanici v Rači začala znášať 1 koľaj na okraji stanice, a sú tam nachystané aj nové stĺpy pre trakčné vedenie. Súvisí toto s modernizáciou trate Rača-Trnava?
Inak neexistuje niekde približný harmonogram dokončenia prác na jednotlivých objektoch tohoto úseku?

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2006 17:29
od jano.z
Andrej: existuje, ale podla neho mal byt Pezinok davno hotovy ... pozeram do POVP (plan organizacie vylukovych prac) a je tam napisana nepretrzita vyluka jednej skupiny do 22.3. (?? - to nemozu stihnut) ... co bude potom musel by som zistit ... holt je to az za Novym Mestom ...

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2006 17:39
od Andrej
JoHnZ napísal:Andrej: existuje, ale podla neho mal byt Pezinok davno hotovy ... pozeram do POVP (plan organizacie vylukovych prac) a je tam napisana nepretrzita vyluka jednej skupiny do 22.3. (?? - to nemozu stihnut) ... co bude potom musel by som zistit ... holt je to az za Novym Mestom ...


Hm, tak dalo by sa aspon zosumarizovat, co vsetko sa uz spravilo, co sa prave robi a co sa este planuje spravit?
Co ja viem, tak hotove useky su Raca-Sväty Jur, Sväty Jur-PK, PK-Senkvice a Cifer-TT.
V rekonstrukcii pokracuju stanice PK, Senkvice, Bahon, TT (alebo useky okolo stanic) a usek Senkvice-Bahon.
Este sa ani nezacalo v stanici Sväty Jur (ta ma byt tusim prebudovana len na zastavku), ani Bahon-Cifer :?: (to neviem presne, davnejsie som tadial nesiel :roll: ).

Co sa tyka priamo stanice v PK, tu rekonstruuju od juna 2004 doteraz a zdrzanie nastalo hlavne kvoli prelozkam inzinierskych sieti (ktore ako tradicne boli zle zaznacene). Chyba este dokoncit hlavnu budovu stanice a podchod. Pritom to malo byt hotove tusim v 12/2005 :roll:

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2006 22:01
od Lenny
JoHnZ napísal:Andrej: existuje, ale podla neho mal byt Pezinok davno hotovy ... pozeram do POVP (plan organizacie vylukovych prac) a je tam napisana nepretrzita vyluka jednej skupiny do 22.3. (?? - to nemozu stihnut) ... co bude potom musel by som zistit ... holt je to az za Novym Mestom ...


JoHnZ, můžeš tady ten plan organizacie vylukovych prac zveřejnit?

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2006 22:58
od jano.z
Nemám ho po ruke, až sa k nemu dostanem, tak ho tu určite obesím