Stránka 32 z 32

Re: ŽSR Uzol Bratislava

OdoslaťOdoslané: 17. Apr 2019 15:13
od aquila
myslel som novu strecku co by mala byt zrejme 300+ kmh, to si chcu nemci viest po svojom uzemi

Re: ŽSR Uzol Bratislava

OdoslaťOdoslané: 21. Apr 2019 15:40
od lostrail
pa3ck: Vidim to v mapke, tak myslim, ze ano. Ale ak uz je studia vonku, mozno by ju mohli aj zverejnit, nech tieto dohady doriesime.

Re: ŽSR Uzol Bratislava

OdoslaťOdoslané: 22. Apr 2019 16:19
od bukvar
nemci predsa uz jazdia z berlina do viedne mimo CR, potom co dokoncili projekt VD8 tusim sa to vola.. v cechach je uz teraz pretazeny hlavny koridor praha smer pardubice a problem maju uz aj nakladny dopravcovia.. oni ale aspon riesia VRT..

Re: ŽSR Uzol Bratislava

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2019 09:55
od jarino
Dávam do pozornosti:
https://www.zsr.sk/modernizacia-trati/s ... slava.html
Super, že ŽSR sa rozhodli zverejniť túto CBA.

Re: ŽSR Uzol Bratislava

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2019 10:30
od Yoggy52
Stale mi to pride, ze sme sa nic nove nedozvedeli... :roll:

Re: ŽSR Uzol Bratislava

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2019 15:23
od aquila
uz som to napisal, ale toto mi nepride ako strategicky dokument, ale zakladna CBA, aby mali pokoj od EU a mohli cerpat eurofondy. nic strategicke tam nie je. nie je tam spomeny ani len tunel spajajuce vychodne so zahorim, ktory je dokonca aj v uzemnom plane kraja aj mesta.

je tam zopar spojek. casovy harmonogram do 2025 predpoklada vlastne len normalnu udrzbu. do 2030 zopar zakladnych veci a veci ktore sa mali robit uz teraz dava az po roku 2030 ..

Re: ŽSR Uzol Bratislava

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2019 15:48
od Yoggy52
V najlepsej ekonomickej kondicii budeme robit udrzbu a potom pocas recesie nespravime nic, lebo zla ekonomicka situacia... (aj ked velke statne projekty su v recesii prinosom, ale viete ako to na slovensku funguje)

Takze v najblizsej dobe sa nepocita s alternativou voci pristavnemu mostu a ani rekonstrukcia?

Re: ŽSR Uzol Bratislava

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2019 10:10
od jarino
Hodnota za peniaze nesúhlasí s CBA a s vyradením najlacnejšiehop variantu s hlavnou stanicou pre všetky vlaky.
CBA odporúčila variant s Filiálkou alebo ostatné už existujúce stanice pre regionálne vlaky.
Podľa HzP na západe dávajú miliardy, aby vytvorili jednu hlavnú stanicu. Kapacitný problém sa dá podľa nich riešiť.

https://dennikn.sk/1524358/zeleznice-ma ... -filialku/

Re: ŽSR Uzol Bratislava

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2019 15:32
od doktorandfei
Citujem, vyjadrenie gen. riaditeľa z júla 2019:

"ŽSR pred časom zverejnili štúdiu realizovateľnosti Uzol Bratislava, ktorá zásadným spôsobom mení dopravnú
mapu Bratislavy a okolia. Spolu so svojím tímom razím filozofiu, že zmeny sa môžu udiať iba v spolupráci
s ministerstvom dopravy a partnermi z miestnej a regionálnej samosprávy. Rokovania napredujú a rád
by som ocenil prístup vedenia hlavného mesta SR Bratislava, ktoré k téme pristupuje naozaj odborne,
korektne a ústretovo. V spolupráci s mestom Bratislava chceme do konca roku 2019 pripraviť architektonicko-urbanistickú
súťaž návrhov na revitalizáciu hlavnej stanice a predstaničného námestia. Zároveň v súlade
so závermi štúdie pripravujeme realizáciu tzv. invariantných riešení spoločných pre všetky alternatívy riešenia
železničného uzla Bratislava, medzi ktoré patrí, okrem iného, aj výstavba zastávok, ako sú napríklad Bory,
Železná Studienka, Ružinov či Vrakuňa. Čaká nás veľa práce, ale som presvedčený, že ŽSR pod mojím vedením
urobia všetko pre to, aby boli riešenia v Bratislave na úrovni tretieho tisícročia. "

zdroj : https://www.zsr.sk/files/pre-cestujucich/zsemafor-casopis/2019/zsemafor07_2019.pdf

ŽSR Uzol Bratislava

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2019 13:49
od KN.SK
Stanica Bratislava-Nové Mesto; výmena alebo niekde len úprava štrkového lôžka (5. október 2019):
42984 • • • 42988 • • • 42993
1140