Stránka 10 z 11

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2022 15:27
od apollo
:D :lol:

Re: Elektrifikácia Bánovce nad Ondavou - Humenné

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2022 18:53
od lolo
jarino napísal:Predkladanie ponúk sa posunulo o dva dni na nový termín: 27.10.2022

Nový termín 4.11.2022

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2022 03:19
od apollo
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: mame tu dalsieho slávika? :lol:

Elektrifikácia Bánovce nad Ondavou - Humenné

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2023 19:20
od jarino
Úspešným uchádzačom je Eltra.
Poradie ponúk:
1) Eltra -> 216 mil. eur bez DPH
2) Združenie ELBA. Členovia: AŽD Praha, Eurovia CS, OHLA ŽS -> 239 mil. eur bez DPH
Vyzerá to na nasledových subdodávateľov: Valbek, Siemens Mobility, Elektrifikace Železnic Praha, Swietelsky Slovakia

Odhadované náklady: 170,6 mil. eur bez DPH

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2023 05:33
od EmBe
Elektrifikácia Moldava k 01.05.23:
https://youtu.be/hdg7ho1G8Vo

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2023 14:53
od frontier
skoda ze sa nevyuzil potencial defacto absolutnej roviny a uz to rovno nezdvojkolajnili a tie 2-3 mensie obluky nezrovnali na 160-200 z eu fondov to mali uz jednozncne riesit takto kedze to je sucast havnej juznej trasy.. takto to spravia neskor a na 2x co uz

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2023 14:59
od Kvík
No nič už, pretože je jasné, že sa toho nikto z nás nedožije. Ale trať 160 by sa na nikdy nemala šancu zaplatiť ani na 160 km/h, nie že 200.

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2023 15:40
od frontier
Ale dozije bude to z ďalšieho balíka čo EÚ vrámci zelenej dopravy dotácie poskytne o tom som presvedčený ze EU bude tento typ dopravy podporovat financne dlhodobo najma chudobnejsie staty druheho bloku vramci EU ktore si taketo a pod projekty samostatne financovat nikdy nedokazu.. príde progresívne Slovensko a dajú to do parady, spravia projekty presadia v Bruseli a zrealizuju sa a konečne sa zbavime týchto neschopakov! Rovinatý juh jednoznačne na 200
Možno bude na juhu aj 350 rychlovlak ;) ak budú sikovni a to v Bruseli presadia, preco nie .. Vid susedné Poľsko Maďarsko, príp aj Česko keď sa chce tak sa dá.. Kde je vôľa tam je cesta..len tu nemie byt zlodejska ani mafianska vlada prip banda neschopakov, kde nevie lava ruka co robi prava..

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2023 20:32
od lolo
Nejaké nové info ohľadne elektrifikacie do Humenneho? Prečo ešte nieje podpísaná zmluva ?

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2023 13:01
od aquila
zrovna dnes podpisali ZSR zmluvu

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2023 16:42
od frontier
aleljua! oslavujme obycajnu udrzbovu vymenu kolaji a napichanie stlpov do zeme.. defacto to iste co Ke-moldava hnus.. jednoznacne modernizaciu treba Ke-Mi-He na 160 ako pokracovanie hlavneho koridoru ke-zilina ,sama rovina ,zrezanim oblukov sa to velmi krasne a aj pomerne lacno da, takmer ziadne kopce na trase idealne podmienky pre modernizaciu

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2023 17:48
od devil
Toto fakt oslavujme, regionalna trat so 100 resp. 120 km/h je velmi slusna trat. Hanba bola ze tolko rokov chybalo tych 33km. Ale mna by skor zaujimalo ako je na tom tato trat kapacitne kedze je len jedna kolaj aspon z vacsej casti Pise sa o zahusteni vlakov na dvojnasobok....

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2023 18:02
od EmBe
Video k podpisu zmluvy Bánovce - HE:
https://www.youtube.com/watch?v=D_cpfoHPLrk

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2023 18:03
od frontier
podla mna nie je co oslavovat, toto sa malo robit, uz tak cca 15-20 r dozadu ked ne viac,.. toto je skor hanba a ostuda realizovat taketo nieco v r2023 najma ked je to defacto pokracovanie hlavneho tahu ke-zilina ,samozrejme zdvojkolajnit to bude treba tiez vramci kvalitnejsej modernizacie

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2023 18:49
od pa3ck
frontier napísal:jednoznacne modernizaciu treba Ke-Mi-He na 160 ako pokracovanie hlavneho koridoru ke-zilina ,sama rovina ,zrezanim oblukov sa to velmi krasne a aj pomerne lacno da, takmer ziadne kopce na trase idealne podmienky pre modernizaciu

Áno, Trebišov - Strážske (dá sa povedať, že až po Humenné) je totálna rovina, ale predtým je potrebné prekonať Slánske vrchy...

Inak koridor formálne pokračuje smerom na Čiernu nad Tisou, nie na Humenné. Aj keď osobne si viem predstaviť do budúcna potiahnuť diaľkové vlaky z Košíc ďalej na východ (len je tu riziko spoľahlivosti pri jednokoľajke)

devil napísal:Ale mna by skor zaujimalo ako je na tom tato trat kapacitne kedze je len jedna kolaj aspon z vacsej casti Pise sa o zahusteni vlakov na dvojnasobok....

Neviem síce, ako to tam aktuálne vyzerá s nákladnou dopravou, ale nemyslím si, že by sa na jednokoľajke nedal vyjazdiť hodinový takt. Akurát úsek Strážske - Humenné môže byť problém, keďže tu jazdia aj vlaky z trate 193 (myslím, že v jednom z variantov projektu bolo aj zdvojkoľajnenie tohto úseku).

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2023 18:52
od devil
Da sa jazdit hodinovy takt ale to musi byt trat v slusnom stave bez vselijakych potr a pokazenych vyhybiek. Hlavne ked chcu skratit casy o par minut

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2023 20:47
od frontier
pa3ck: preto zdvojkolajnit trat je zaklad az po Humenne aby sa vlaky nemuseli obiehat v kazdej stanici uz teraz je tam dost prehustena premavka ak by sa natiahli rychliky z BA az po HE, dvojkolajka bude uz nevyhnutnostou tak ci tak, zaroven zarovnat existujuce obluky na trati na 160 aby plynule trat pokracovala na 160 az po HE ,na Ciernu aj ked je povazovana za pokracovanie hlavneho koridoru tam nie je potrebna taka investicia kedze ta prepravnost osob je ovela nizsia tam postaci aj koridor do 140 resp mierna uprava sucasneho stavu si myslim bez mimourovnoveho krizenia
a ano Slanske vrchy tam sice su, prekonava ich trat ale je to len jedno uzsie miesto dolina kde by trat ostala je tam dost miesta aj pre 2 kolaje v pohode ,nemusel by sa staviat teda ziaden tunel.. co je dalsie obrovske plus

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2023 21:22
od pa3ck
Nepomýlil si si teraz Slánske vrchy s Brekovskou bránou?

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2023 22:04
od frontier
ved tam chodim casto tak asi viem kadial trat ide, je to kratsia dolinka medzi zastavkami Ruskov a Slanec a tam trat predsa prechadza resp pretina Slanske vrchy a nevsimol som si zeby tam trebalo tunel alebo zeby udolie sirkou nevyhovovalo kludne aj na 2 kolaje.. je tam hoodne velka rezerva na jednu stranu
a myslim ze prave tym usekom aj viacere kolaje vedu (vratane sirokorozchodnej z ukrajiny)

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2023 08:54
od pa3ck
Práve tým pridávaním koľají si ma zmiatol, keďže celá trať KE-ČnT je dvojkoľajná a na trať na HE odbočuje až na východnom svahu pri Slivníku. Ospravedlňujem sa teda.

Ja som ale narážal na možné zvýšenie rýchlosti medzi KE a TV (spomínal si, že si predstavuješ 160 km/h na celej linke KE-HE) a tu mám pochybnosti, či by to bez tunelov bolo možné. Pohľad do mapy na tú zatočenú trať si síce vyslovene žiada priamy tunel zhruba medzi Bohdanovcami a Slancom, ale nevidím reálne, žeby to niekto zafinancoval (keď neprešli napr. tunely pri Štrbe na dôležitejšej trati).

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2023 09:53
od devil
teraz pozeram ze 2 kolaje su az poza TV.

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2023 09:59
od pa3ck
Medzi Bohdanovcami a Trebišovom vedie ŠRT v súbehu s normalnorozchodnou traťou, preto vzniká ilúzia, že Bohdanovce - Slivník sú tri koľaje a Slivník - Trebišov 2.

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2023 10:02
od devil

Re: ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2023 10:16
od pa3ck
Na Tvojom linku je ŠRT tá koľaj vľavo (keď sa otočíš o 180 stupňov, vidíš, že nie je napojená na výhybňu na NRT)

Na trebišovskej stanici vedie ŠRT medzi budovou a koľajiskom NRT, preto je potrebné chodiť na všetky vlaky podchodom https://www.vlaky.net/upload/galeria/000789/299517.jpg
A na západ od mesta je vidno mimoúrovňové križovanie NRT a ŠRT https://www.google.com/maps/@48.6181409 ... authuser=0 (ďalšie takéto miesta sú pri Nižnej Myšli a Valalikoch)

ŽSR - elektrifikácia tratí

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2023 11:09
od KN.SK
Elektrifikácia tratí ČSD - žiaľ nedokončené video. 1878