OEBB, ŽSR - modernizácia Viedeň - Marchegg - Bratislava

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Re: OEBB, ŽSR - modernizácia Viedeň - Marchegg - Bratislava

Odoslaťod aquila » 30. Nov 2023 15:17

to je vidno aka obrovska chyba a malost slovernska je v tom, ze sa tu mal robit rovno projekt zdvojkolajenia, ked sa mala postavit druha kolaj AJ s elektrifikaciou, t.j. nova cast mostu a povodna trat sa mala potom zrekonstruovat. nemusela tu byt skoro rocna vyluka ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: OEBB, ŽSR - modernizácia Viedeň - Marchegg - Bratislava

Odoslaťod EmBe » 16. Apr 2024 05:34

Obrázok používateľa
EmBe
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2260
Založený: 24. Jan 2010 20:33
Bydlisko: ZA/ZV/ZM

Re: OEBB, ŽSR - modernizácia Viedeň - Marchegg - Bratislava

Odoslaťod Peterman » 16. Apr 2024 10:55

aquila napísal:to je vidno aka obrovska chyba a malost slovernska je v tom, ze sa tu mal robit rovno projekt zdvojkolajenia, ked sa mala postavit druha kolaj AJ s elektrifikaciou, t.j. nova cast mostu a povodna trat sa mala potom zrekonstruovat. nemusela tu byt skoro rocna vyluka ..


Presne, žiadna koncepcia a myslenie na desaťročia dopredu. Pri zdvojkolajneni tohto krátkeho úseku sa mohla postaviť najprv druhá koľaj aj s novým mostom. A potom rekonštruovať pôvodná. Tak by výluka bola naozaj minimalna
Peterman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 503
Obrázky: 17
Založený: 02. Okt 2013 20:38

Re: OEBB, ŽSR - modernizácia Viedeň - Marchegg - Bratislava

Odoslaťod asdf » 19. Apr 2024 09:53

No ja sa bojím, že by to znamenalo hlavne toľko, že by ešte roky nebolo ani jedno z toho.
Obrázok používateľa
asdf
diskutujúci
 
Príspevky: 240
Založený: 22. Jan 2018 18:58

Predchádzajúca

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 50 hostí.