Stránka 2 z 2

Re: OEBB, ŽSR - modernizácia Viedeň - Marchegg - Bratislava

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2023 15:17
od aquila
to je vidno aka obrovska chyba a malost slovernska je v tom, ze sa tu mal robit rovno projekt zdvojkolajenia, ked sa mala postavit druha kolaj AJ s elektrifikaciou, t.j. nova cast mostu a povodna trat sa mala potom zrekonstruovat. nemusela tu byt skoro rocna vyluka ..

Re: OEBB, ŽSR - modernizácia Viedeň - Marchegg - Bratislava

OdoslaťOdoslané: 16. Apr 2024 05:34
od EmBe

Re: OEBB, ŽSR - modernizácia Viedeň - Marchegg - Bratislava

OdoslaťOdoslané: 16. Apr 2024 10:55
od Peterman
aquila napísal:to je vidno aka obrovska chyba a malost slovernska je v tom, ze sa tu mal robit rovno projekt zdvojkolajenia, ked sa mala postavit druha kolaj AJ s elektrifikaciou, t.j. nova cast mostu a povodna trat sa mala potom zrekonstruovat. nemusela tu byt skoro rocna vyluka ..


Presne, žiadna koncepcia a myslenie na desaťročia dopredu. Pri zdvojkolajneni tohto krátkeho úseku sa mohla postaviť najprv druhá koľaj aj s novým mostom. A potom rekonštruovať pôvodná. Tak by výluka bola naozaj minimalna

Re: OEBB, ŽSR - modernizácia Viedeň - Marchegg - Bratislava

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2024 09:53
od asdf
No ja sa bojím, že by to znamenalo hlavne toľko, že by ešte roky nebolo ani jedno z toho.