JoHnZ,
tak potom si treba stanovit priority. Je priorita zlepsovat stav zeleznic alebo nie
Mne je jasne ze aj trate vydrzia bez vacsich nakladov 50 rokov, podobne aj rusne/vagony, 50 rokov. Mozno aj viac. Mozno aj 60 rokov, ... jasne ze vydrzia aj ovela viac ale za akych podmienok
Hnacie jednotky ... tiez nedostatky.
Takze tu priority nie su. Keby boli, tak tych verejnych obstaravani je ovela viac. To ze sledujem dost na to aby som videl kde je realita.
A priorita ani nie je vystavba novych trati.
Takze inak - priority su v modernizacnych pracach v ramci koridorov pre zvysenie rychlosti. Priorita = najst peniaze na dofinancovanie projektov z EU.
Inak je tu potom samozrejme hlavne financna podporna priorita = dotacie od statu pre studentov, dochodcov, pravidelnych cestujucich atd. a okrem toho je tu aj snaha riesit stare financne problemy - dlhy.
Nic ine nie je priorita. Znizit dlhy na zelezniciach je mozne jedine predajom zeleznic. Zeleznice su podobna oblast ako banky v pripade SR a nie len SR. Predaj v tychto oblastiach riesi nasledne aj tak len riesenie starych zavazkov a nie je to prave najlepsi vyhlad do buducnosti.
Osobnu dopravu zabezpecuje 5 000 pracovnikov. Je to malo - to viem aj sam. Ale na viac nie je dost penazi.