Moderátor: Moderátori
Ružomberok-Bratislava je 260km 2h38minut IC po dostavbe PB a ZA-Varín to bude temer rovnake
Viedeň-Salzburg 252km čas 2h22minut Railjet
Cisto hypoteticky keby bola v horizonte 10 rokov VRT v smere BA-NR-ZV-KE-PO listok by stal cca 80Eur KE-BA, kolko ludi by cestovalo na tejto trase ?
- 200km/h na BA-RK cez BBtebe tu s tymi donovalmi uz vazne sibe
a vysmarit take peniaze kvoli najkratsiemu spojeniu miest ako krakow a budapest, to uz je ozaj riadne odtrhnute od reality (a stale neviem ako sa chces dostat z RK do krakowa po trati na 120km/h)
200km/h na LM-KE je ekonomicka samovrazda, aj 160 je tam vela, uz sa to tu rozoberalo x krat, nerozumiem preco zas mas potrebu mlatit prazdnu slamu
(lebo Miskolc+Kosice je aspon 2x viac nez Debrecin a Nyregyhaza).
DrX napísal:Najrozumnejsie riesenie by bolo stavat novu VRT BA-NR-ZV-KE-PO (s odbockami na BB, PO, Trnavu, Trencin) spolu so sirokorozchodnou UA-KE-BA. Tak by sa dali usetrit znacne prostriedky, kedze by sa stavali dve veci naraz. No a na tie 4 zastavky by sa priamo spojilo cca 1milion ludi poriadnou rychlostou, co rozdrobene povazske mestecka nikdy neumoznia.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.