Re: ŽSR Modernizácia trate Liptovský Mikuláš - Košice
Odoslané: 13. Feb 2019 13:57
Presne Vlados, 20 rokov sa pozeram ako sa peniaze leju do zeleznice, dokoncene tak nejako po Zilinu, uzitok z toho absolutne ziaden. Po Kosice sa to este za mojho zivota nespravi nikdy (mam 41). Okrem toho, ze tych dalsich 20 minut ktore sa usetria rekonstrukciou po Kosice nezmenia znova nic. Zaroven budu na trati 15+ rokov obmedzenia ktore zneguju este aj prinos rekonstrukcia BA-ZA. Vsetky tie miliardy co sa leju do zeleznic su momentalne zbytocne. Tu sa musi nieco zmenit od zakladu. Najst ine riesenie ktore bude aj fungovat.
Pozri sa tuto:
https://www.nbmcw.com/tech-articles/bri ... ridge.html
Na zemi sa stavaju len piliere, minimalny dopad na prostredie. Cela konstrukcia je robena zo vzduchu, so zasobovanim po uz postavenej trati. Absolutne minimalny dopad na prostredie oproti dialniciam.
https://i.ytimg.com/vi/z30U8SFUFL0/maxresdefault.jpg
Takto to vyzera v Cine. Preco cinania nerekonstruovali tu staru trat vlavo ako to planuju u nas? Postavili uplne novu, rovnu, mimourovnovo, vedla. Pozemky pod nou su stale pouzitelne na polnohospodarstvo... Nie je potrebne vykupovat pozemky, len sa dohodnut na kompenzacii a tarche.
https://www.telegraph.co.uk/content/dam ... width=1240
vsetko pod tratou v meste funguje prakticky ako predtym.
http://www.bjreview.com/e-mail/2009-05/ ... 8320_2.htm
http://www.bjreview.com/e-mail/attachem ... 222078.jpg
Toto stoji za precitanie. Kolajnice ukladaju priamo na beton bez balastu (strk), na vrstvu asfaltu co zarucuje stabilitu. Jednotlive piliere maju nastavovatelnu vysku ulozenia cim dokazu kompenzovat pripadne sadanie pilierov.
Pozri sa tuto:
https://www.nbmcw.com/tech-articles/bri ... ridge.html
Na zemi sa stavaju len piliere, minimalny dopad na prostredie. Cela konstrukcia je robena zo vzduchu, so zasobovanim po uz postavenej trati. Absolutne minimalny dopad na prostredie oproti dialniciam.
https://i.ytimg.com/vi/z30U8SFUFL0/maxresdefault.jpg
Takto to vyzera v Cine. Preco cinania nerekonstruovali tu staru trat vlavo ako to planuju u nas? Postavili uplne novu, rovnu, mimourovnovo, vedla. Pozemky pod nou su stale pouzitelne na polnohospodarstvo... Nie je potrebne vykupovat pozemky, len sa dohodnut na kompenzacii a tarche.
https://www.telegraph.co.uk/content/dam ... width=1240
vsetko pod tratou v meste funguje prakticky ako predtym.
http://www.bjreview.com/e-mail/2009-05/ ... 8320_2.htm
http://www.bjreview.com/e-mail/attachem ... 222078.jpg
Toto stoji za precitanie. Kolajnice ukladaju priamo na beton bez balastu (strk), na vrstvu asfaltu co zarucuje stabilitu. Jednotlive piliere maju nastavovatelnu vysku ulozenia cim dokazu kompenzovat pripadne sadanie pilierov.