Moderátor: Moderátori
fh napísal:Na to že sú Vajnory dedina je tam extrémny traffic. Nakoniec sú súčasťou Bratislavy a skôr by sa tam zišla električka smerom na Zlaté piesky ale aj do Rače,
pohodak napísal:fh napísal:Na to že sú Vajnory dedina je tam extrémny traffic. Nakoniec sú súčasťou Bratislavy a skôr by sa tam zišla električka smerom na Zlaté piesky ale aj do Rače,
doprava tam je preto, ze tadial chodi tretina pezinskeho okresu do prace, ked si zoberiem co by stali iba pozemky pod tuto novu zeleznicu tak nemusim byt zrovna ekonom aby som videl ze to nema vyznam, kapacita trate BA-TT sa da spatne zvysit za zlomkovu cenu prebudovanim stanic v juri a bahoni, mne sa napr. vcelku paci aj ta takmer dokoncena studia uzla bratislava, uvidime co z toho bude
inak ano, elektrickova spojnica raca-zlate piesky by spolu so zachytnymi parkoviskami na zlatych a hlavne v raci poriesila hrozne vela, ale o tom mozme opat raz iba snivat
Vlados napísal: určite lacnejšie je pridanie tretej koľaje.
pohodak napísal:- myslim zeleznicnu estakadu medzi pezinkom a senkvicami, tam tretiu kolaj nestrcis takze budes musiet vedla nej postavit paralelne dalsiu spolu s tym 10m vysokym nasypom ktory za nou nasleduje
- nie som si uplne isty ci mosty na zeleznici sa daju "len rozsirit", dost by som sa cudoval keby sa budovali s takou statickou rezervou
- tych 4.5m je co za cislo? sirka/vyska/dlzka? a ako sa pridanim jednej kolaje toto cislo zmensi o pol metra?
- keby si viedol trat mimo senkvice neviem co presne by si tym dosiahol, trat by sa skratila odhadom tak o kilometer keby sla medzi senkvicami a blatnym, lenze tam je pred bahonom "jama", ktoru by si inak ako estakadou neprekonal a ako bonus by si odrezal od zeleznice najvytazenejsiu stanicu medzi BA a TT takze polovica pezinskeho okresu by sa ti naramne podakovala
aquila napísal:praradoxne tu estakadu uz kratko po dostavanim navrhoali zburat, lebo ju postavili svojim sposobom zle. navyse umoznuje len do Vmax 200kmh, takze jej poloha sa pri zvyseni tratovej rychlosti na 230kmh sa musi kompletne zmenit. stanica v senkviciach sa moze ozeliet. to je problem nasich trati, ze sa zachovavaju aj zbytocne zastavky. v rakusku nemaju problem urobit P&R zastavku aj viac menej v poli, ale s patricnym vybavennim, ked robia prelozky trati a ludia to aj tak vyuzivaju.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.