Stránka 13 z 22

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2017 23:22
od jarino
bobris napísal:jarino neviem odkial mas info ale vsetky 4 zarodky su rovnake t.z. ze aj jednotlice zabery vahadiel 13m+2x3m+2x4m+2x5m, spojovacia lamela 4m a koncove dobetonavky 18m. Teda aspon dufam ze staviame podla spravnych vykresov :-)

Moja chyba. Na výkrese nosnej konštrukcie ja som bral čísla z pozdĺžneho rezu. Nižšie nakreslený pôdorys má rovnaké kóty ako píšeš ty.
Ja som si nevšimol, že zárodok je rozdelený v pozdĺžnom reze na časť A a časť B. Tých 7 metrov teda znamená, že to je "zárodok časť A" a potom máme "zárodok časť B" s dĺžkou 3 metre, t.j. 3+7+3=13 metrov.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2017 22:17
od jarino
UČS 44 Traťový úsek Púchov – Považská Bystrica
Železničný spodok
V úseku trate 159,230 – 161,060 sa buduje násyp železničného telesa, kde je potreba násypového materiálu cca 600 000 m3. Zakladanie telesa násypu je realizované dynamickým hutnením.

Hlavné mostné objekty:
nový železničný most nad nosickým kanálom, nový železničný most nad Váhom a nový železničný most nad nosickou priehradou.
Na uvedených objektoch prebiehajú nasledovné práce:
- vŕtanie a injektáž mikropilót, pilót základu pilierov
- armovanie a betonáž základov a pilierov

UČS 45 Železničná stanica (Žst.) Považská Bystrica
Na danom úseku prebiehajú práce od 2.5.2017, trvať budú do 9.9.2017.
Realizujú sa práce na týchto hlavných stavebných objektoch:
železničný zvršok, spodok, nástupište, oporný múr novej komunikácie, podchod pre cestujúcich , ako aj na jednotlivých preložkách inžinierskych sietí.

UČS 46 Traťový úsek Považská Bystrica – Považská Teplá
Práce prebiehajú mimo výluk na železničnej trati:
Realizuje sa:
Železničný spodok,kde práce prebiehajú na odkope ornice a príprave terénu na dynamické hutnenie na novo budovanom železničnom telese

Nový priepust v sžkm 172,999
Odkop pre založenie základu priepustu a pokládka prefabrikátov, výkop pre prahy na vtoku a výtoku.

Nový železničný most v sžkm 171,784
Výkop pre základy pod oporu a armovanie debnenie a betonáž úložného prahu opory oddebnenie opory, zásyp za základom opory čistenie koryta kladenie dlažby pri opore armovanie krídiel opory.

Nový cestný most v sžkm 171,783
Armovanie úložného prahu opory a krídiel, debnenie a betonáž rímsy krídiel opory, oddebnenie rímsy krídiel opory, osadenie ložísk, výkop koryta a kladenie dlažby z lomového kameňa v mieste mosta.

UČS 47 Žst. Považská Teplá
Práce prebiehajú mimo výluk na železničnej trati na týchto objektoch:
Železničný spodok
Budovanie násypu nového železničného telesa.

Nový priepust v sžkm 174,219
Montáž oceľových profilov na stavidle na vtokovom čele, pokládka kamennej dlažby do vtokového objektu priepustu

Komunikácia cestného nadjazdu v sžkm174,762
Sypanie násypu komunikácie, úprava pláne a hutnenie.

Tunel DIEL
Ražba tunela je realizovaná zo západného portálu.
Prebiehajú práce na budovaní zárodku tunela, montáž priehradovej výstuže primárneho ostenia. Razenie tunela Diel, montáž priehradovej výstuže a kari sietí primárneho ostenia-2. rám, striekanie primárneho ostenia.
Doteraz zrealizované cca 30 m tunela.

Tunel Milochov
Ražba tunela je naplánovaná z východného portálu
Prebiehajú terénne úpravy – vybudovanie prístupovej komunikácie na 1. etáž a jej spevnenie štrkodrovou. Výkop a nivelácie etáží 1. až 7. pre vŕtanie zápor. Vŕtanie, osádzanie a betonáž predlžených zápor a svahovanie terénu.

Zdroj: ŽSR

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 17:25
od pronto12345

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2017 10:21
od rempo
niečo o zakladaní mostu cez Nosicku priehradu https://www.asb.sk/inzinierske-stavby/m ... priehradou

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2017 18:45
od holbra

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 16. Aug 2017 14:18
od jarino
V Hornom Hričove je problém s rozbitými cestami, ktoré železnice nechcú opraviť pre nedostatok peňazí. Taktiež evidujú niekoľko nedostatkov. Okrem toho obec odmieta prebrať do svojho vlastníctva vstupy do podchodu a nadchod.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2017 15:52
od Lorenc
NIMNICA. Práce na modernizácii železničnej trate na rýchlosť 160 kilometrov za hodinu v úseku Púchov - Považská Teplá pokračujú podľa harmonogramu.
+foto
https://ekonomika.sme.sk/c/20641986/nim ... ref=njctse

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2017 16:31
od michaelse
https://www.youtube.com/watch?v=tPflEt-AFG4
od 10:15 stavba mosta cez priehradu...neviem si spomenut ktoru :D ale ved si to uz zaradite kam treba :D

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2017 21:39
od penjo
Nosickú ;)

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 19:37
od holbra
Tady další video ze stavby. Hutnění podloží násypu u Púchova
https://www.youtube.com/watch?v=hN-ACCzUeV0

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2017 14:40
od holbra
Vlog z vrtání na Nosické přehradě
https://www.youtube.com/watch?v=W3GXl-Tht_g

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 25. Dec 2017 18:59
od jarino
Fotky zo začiatku novembra: https://vlaky.net/zeleznice/spravy/6719 ... oridoru-3/
Zopár aktuálnejších fotiek je aj v diskusii pod článkom.
Foto z tunela Diel má aj TUBAU na svojej stránke. Asi už vyrazili 100m: https://www.tubau.sk/wp-content/uploads ... diel-6.jpg

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 26. Dec 2017 15:19
od daphne
ten prvy link nefunguje, stale vypisuje

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'

Connection failure

/servis/sprava_include.asp, line 17

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 26. Dec 2017 15:37
od daphne
uz to facha... asi len kratkodoby vypadok servera

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2018 14:50
od jarino
Tunel Diel - termin prerazenia tunela je 8/2018, termín spustenia železničnej dopravy – 12/2020.
Tunel Milochov – termín prerazenia tunela je 12/2019, termín spustenia železničnej dopravy 12/2020.
Estakáda – termín spustenia železničnej dopravy na koľaji č. 2 – 12/2019, termín spojazdnenia oboch železničných kolaji 12/2020.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2018 15:00
od ullsus
Myslite si ze tunel diel je sanca stihnut do 8/2018? Su niekde aktualne info a foto zo stavby?

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 16. Jan 2018 22:02
od LubosG

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2018 00:52
od jarino
Dňa 12.1.2018 začalo razenie tunela Milochov od západného portálu.
Predpokladané prerazenie je zatiaľ stanovené na 12/2019.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2018 13:03
od mino
jarino napísal:Tunel Diel - termin prerazenia tunela je 8/2018, termín spustenia železničnej dopravy – 12/2020.
Tunel Milochov – termín prerazenia tunela je 12/2019, termín spustenia železničnej dopravy 12/2020.
Estakáda – termín spustenia železničnej dopravy na koľaji č. 2 – 12/2019, termín spojazdnenia oboch železničných kolaji 12/2020.


to znamena ze sa bude rok jazdit len po jednej kolaji, alebo jedna pojde estakadou a druha v povodnej trase kym to nedokoncia?

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 28. Feb 2018 02:40
od daphne
takze usek Povazska Tepla-Zilina oficialne slavnostne ukonceny a pripraveny na prevadzku na 160km/h (s upravou a moznostou do 200) https://www.zsr.sk/pre-media/vyjadrenie ... m-hod.html ..ak mate niekto fotky ci videa z prejdeneho noveho useku, tak sem s nimi.. :wink:

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 28. Feb 2018 12:17
od jarino
mino napísal:to znamena ze sa bude rok jazdit len po jednej kolaji, alebo jedna pojde estakadou a druha v povodnej trase kym to nedokoncia?

Videl som, ako to vyzerá od Púchova po PB a silno o tom pochybujem. Tunel Milochov sa už zrejme zo západu razí. Na estakáde už stoja niektoré piliere a na tých pri trati sú položené časti budúcej oceľovej konštrukcie.
Ale na tom ostrove som nevidel žiadne práce. A bez toho to sprevádzkovať koncom 2019 nie je možné.

Medzi PB a Považskou Teplou sú navozené násypy a ukotvené trakčné stĺpy. Vyzerá to tak, že trať na tomto úseku preložia tento rok, čo by aj sedelo, keďže majú na to 24 mesiacov, čo vychádza asi na leto 2018.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 28. Feb 2018 20:01
od pohodak
hej milochov sa uz razi, v piatok som isiel okolo

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2018 23:10
od daphne
tak aspon nejaka reportaz z prave dokonceneho useku, nech sa paci aj s jeho excelenciami panmi generalnymi riaditelmi ZSR/ZSSK a MD A.Ersekom: https://www.youtube.com/watch?v=S6UBLE9JLRQ a kratke zostrihane video z kabiny vectronu https://www.youtube.com/watch?v=utEWL4w-oB4 ..samozrejme ak by mal niekto video z celeho useku, sem s nim, prip dajte ho na youtube..najlepsie by bolo priamo z kabiny rusna ;-)
inak v tej reportazi tam spominal vraj su k dispozicii financne prostriedky vramci EU z CEFu neviete nahodou o co sa jedna? Arpi tam spominal ze tieto EU fondy chcu naplno vyuzivat vramci dalsej modernizacie smerom na vychod..

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 04. Mar 2018 11:51
od jarino
Tu to máš podobné, len to neťahá Vectron ale loko 362:
http://vovlaku.teraz.sk/trat-zsr-120-bratislava-zilina/
Ten úsek bol už dávnejšie hotový, robili sa úpravy okolia atď.
Teraz je problém, že isté objekty nemá kto zobrať do správy. Samosprávy žiadali kadečo a ŽSR to v správe mať nechcú. A teraz ani samosprávy.

To najskôr myslel už známe projekty Poprad - Lučivná a Žilina - Varín. A momentálne to vyzerá tak, že najviac z CEF-u pôjde na trať DNV - Kúty - hranica SR/ČR.
Teraz prebieha ďalšia výzva CEF na predkladanie projektov do cca polovice apríla 2018, kde ide o 450 miliónov eur z Bruselu do koridorov. Financované môžu byť výstavba ciest, železníc, vodných ciest. O 450 miliónov sa uchádzajú všetci, pričom spolufinancovanie je v prípade železnice cca 20%. Mohlo by niečo kvapnúť, ale ŽSR majú tak pripravené akurát Čadca - hranica SR/ČR.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2018 20:55
od jarino
Podľa ŽSR k 7.2.2018 bolo vyrazených:
Tunel Diel - 341,13 m
Tunel Milochov - 22,5 m

A k CEFu, keď to už tu spomíname. Správcovia železníc v EÚ žiadajú navýšenie financií v tomto fonde po roku 2020.