Stránka 17 z 22

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2019 14:29
od asdf
magnus: Čo už. Ja sa im ani nedivím, keď za tie roky dokázali slušnú železnicu dotiahnuť s biedou po Žilinu a zvyšok siete sa im pritom rozpadá pod rukami. V okamihu, keď sa údržba rieši štýlom, že sa miesto srdcovky navarí kus koľajnice (a výhybka prestane byť výhybkou), pretože na tú srdcovku proste neni, je nejaké snívanie o nových tratiach asi naozaj nonsens...

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2019 15:37
od frostbite
je to len a len o vedeni zeleznic a schopnosti ich aj statu ci ministra dopravy spravit tim ktory bude vediet spravit schopny projekt na modernizaciu koridorov na 200 a schopnu vladu ktora bude vediet a hlavne vedenie zsr a vlada ktora tu nebude tunelovat a rozkradat tuto krajinu ale treba nam progresivnu vladu, ministra dopravy a hlavne schopne vedenie zeleznic je to len a len o tom.. eurofondy su ale treba schopny tim a ludi ktori ich dokazu pre modernizaciu aj vybavit a nie len stat so zazolenymi rukami usmievat sa, brat a tunelovat.. vravim neschopakov tunelarov sme tu mali doteraz vo vedeni statu aj zeleznic viac nez dost, treba ich vetkych uz raz a navzdy bez milosti poslat za dunaj. pokial sa toto tu u nas nespravi nasurovo zo dna na den nikdy sa nic nezmeni.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2019 21:07
od asdf
frostbite: Blahoslavení chudobní na duchu...

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2019 15:25
od dusans
Ono to môže na viacerých úsekov dopadnúť ako u rekonštrukcie úseku trate Žilina - Krásno n. Kysucou. Tiež tam mal byť veľkolepejší projekt a nakoniec z toho bolo to, čo máme teraz - jedine že sa okrem výmeny zvršku, podvalov menilo aj trakčné vedenie a zrekonštruovali nástupišťa. A spravila sa iba jedna malá preložka medzi Ochodnicou a Dunajovom. Pripomínalo mi to rekonštrukciu tratí v susedných Čechách, aspoň od úseku z Mostov u Jablunkova.
Uvidíme, ako to bude s uzlom Žilina. Môže sa ešte okresať aj počas samotnej rekonštrukcie/výstavby?

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2019 00:53
od frostbite
Boh ochraňuj aby to takto dopadlo to fakt radšej nech nerobia potom tí neschopaci nič a prenechaju to schopnejším, mladým, kreatívnym ľuďom keď nevedia spraviť poriadny projekt modernizácie a zohnať na to EÚ fondy tak nech dajú ruky od toho preč, nikto z nás nechce nedorobok, dobabranu kvázi "modernizáciu", sme plnohodnotný člen EÚ máme ďaleko na viac ako len obyčajnú výmenu koľajníc..

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2019 21:31
od jarino
Také budovateľské nálady boli, keď ešte ŽSR okolo roku 2000 rátali, že iba zo štátneho rozpočtu pôjde na modernizáciu 3,5 miliardy korún ročne. To by cca za 20 rokov bol koridor komplet. Len v ŽSR sa prerátali a trať doteraz nie je ani po Žilinu.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2019 21:39
od Vlados
chybu skôr vidím na strane štátu. so zlepšovaním trate súvisií aj zvyšovanie cien no my nechcene zvyšovať cestovné, vlastne sme istej skupine sme ho dalo zadarmo, tak sa nemôžeme diviť ako viac a viac spomalujeme.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2019 21:17
od Tomas PO
magnus nevidis svetlo na konci tunela ani pri postupnom presadzovani rezidencneho parkovania (trencin, ba, tt, nr, po, ke?) zeleznica a celkovo verejna hromadna doprava vyzera, ze moze naberat opatovne na sile

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2019 21:32
od Vlados
rezidenčné parkovanie v Bratislave má byť postavené, že v mieste bydliska sa bude parkovať za paušál, miesto tam nebude najako garantované, a kdekoľvek inde bude spoplatnené. ak by aj všetci prestali chodiť po meste autami tak to nijako železnici nepomôže.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2019 21:36
od Tomas PO
a cezpolni? nebude priorita na to, aby vychod nechal auta doma a presadol do zssk?

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2019 21:45
od Vlados
pokiaľ budú miesta/ulice kde nevzniknú zóny, tresnem v Devínskej Novej Vsi, tak tam zaparkujú auto a v rámci mesta budú používať MHD.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2019 03:12
od frostbite
Vratte sa k téme modernizácie Púchov- Žilina, príp pokračovanie na východ, toto patrí do celkom iného vlákna o poschodie vedľa..

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 15. Máj 2019 15:44
od bobris
neoficialne prerazenie tunela Diel 17.5
tunel Milochov zatial 393m

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2019 12:31
od lolo
tunel Diel bol dnes prerazený

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2019 12:53
od frostbite
hura, mame jeden milnik tohto useku za sebou! prerazenie Milochovu sa kedy ocakava? bude este tento rok? ved tam tiez nemaju nejak vela, su to pomerne kratke tunely a uz by ani s geologiou problemy nemali byt

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2019 13:20
od Lorenc
tunel diel razili slimacim tempom a milochov o nic rychlejsie je dlhsí a iba z jednej strany.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2019 14:42
od pohodak
frostbite napísal:hura, mame jeden milnik tohto useku za sebou! prerazenie Milochovu sa kedy ocakava? bude este tento rok? ved tam tiez nemaju nejak vela, su to pomerne kratke tunely a uz by ani s geologiou problemy nemali byt


v tuneli milochov vyrazili za rok asi 280 metrov, do prerazenia im chyba 1500, aktualny oficialny termin prerazenia je Q2 2020 cize si sam zrataj ako realny je tento termin, zvlast ked sa opat razi iba z jednej strany :roll:

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2019 14:57
od Bager3
Ak si dobre pamatam Tunel Diel sa uz dlho nerazil cakalo sa na vychodny portal.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2019 18:12
od frostbite
pohodak napísal:
frostbite napísal:hura, mame jeden milnik tohto useku za sebou! prerazenie Milochovu sa kedy ocakava? bude este tento rok? ved tam tiez nemaju nejak vela, su to pomerne kratke tunely a uz by ani s geologiou problemy nemali byt


v tuneli milochov vyrazili za rok asi 280 metrov, do prerazenia im chyba 1500, aktualny oficialny termin prerazenia je Q2 2020 cize si sam zrataj ako realny je tento termin, zvlast ked sa opat razi iba z jednej strany :roll:

preco to potom neodpaluju nalozami vo velkom a nerazi sa z oboch stran? co sa deje ake su tam zase problemy, preco sa tam len takto hrabkaju v zemi po centimetrikoch? ved ste tu pred nedavnom pisali ze su uz v stabilnom pasme a je po problemoch tak by mali razit vo velkom uz..

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 19. Máj 2019 22:36
od asdf
pohodak: Milochov sa vždy mal raziť len z jednej strany. Od Milochovského portálu po tej cestičke, čo tam je, nie je možné zabezpečiť logistiku, ledaže by to po Váhu vozili alebo rovno do priehrady sypali.

frostbite: Ten tunel má veľmi malé nadložie. Vo veľkom robili na Jablunkovskom tuneli (a to ho len rozširovali) a dvakrát ich tam zavalilo. To nie je dobrý postup.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 20. Máj 2019 07:07
od pohodak
hej mal, lenze kvoli neskutocnemu meskaniu sa otvorila aj druha celba, ktora sa ale aj zase zavrela kvoli protestom obyvatelov...preto vravim ze terminu Q2 2020 neverim ani za mak

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 20. Máj 2019 23:50
od frostbite
Tak nech použijú na milochov rakúsku tunelovaciu metódu a raziaci stroj na to určený nech to ide rýchlejšie aspoň kus veď už keď sú v stabilnom pásme už to razenie musí ísť rýchlejšie predsa alebo pouzivaju metódu TBM? Vŕtanie strojovou vrtaciou súpravou s raziacim štítom?

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 21. Máj 2019 07:12
od pohodak
nespletaj piate cez deviate, NRTM a TBM (raziaci stroj) su 2 rozdielne a nekomplementarne veci...milochov sa razi NRTM, teraz tam spekulovat s TBM je nezmysel

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 21. Máj 2019 07:31
od jarino
Asi sa mu zdá preraziť tunel v 2020 príliš skoro :lol:

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 21. Máj 2019 07:56
od paldo
frostbite by to asi najradšej razil atomovkou .....