Stránka 2 z 2

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2007 17:36
od Honda
doprastavak napísal:
Honda napísal:
doprastavak napísal:Myslíš tie trhliny???


Ano, myslím tie trhliny, najprv ide niečo jako senzor a potom ide druhá časť súpravy a tá to perfektne opravuje. Len sa to predtým muselo stavať s takýmto špeciálnym strojom (mohlo sa aj s inou značkou, ale musí to byť robené strojom). :wink:
Neni na to žiadny stroj, tie trhliny sú viditeľné voľným okom, opravujú sa ručne pomocou silikónovacej pištole, podobne sa opravujú trhliny aj na odvodňovacom žľabe GOMACO. Tmelom Sikaflex sa zatierajú aj dilatačné škáry na týchto zvodidlách, je takej šedej farby.


Ano, trhliny je vidieť volným okom. Ibaže ten senzor zistí presný stav toho, kam tá trhlina siaha, čo treba presne spraviť a to aj potom presne tá mašinka robí. Raz darmo, tak jako sa ti dá na miestne perfektne postaviť, tak sa to dá aj perfektne opraviť. A nemusí sa človek hrať zo žiadnou pištolou a tmelom .. a potom ono to je vyše metra vysoké, má to svoj tvar, takže ručne sa to robí ťažšie jako zo strojom. :wink:

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2007 17:38
od konstrukt
Honda napísal:
doprastavak napísal:
Honda napísal:
doprastavak napísal:Myslíš tie trhliny???


Ano, myslím tie trhliny, najprv ide niečo jako senzor a potom ide druhá časť súpravy a tá to perfektne opravuje. Len sa to predtým muselo stavať s takýmto špeciálnym strojom (mohlo sa aj s inou značkou, ale musí to byť robené strojom). :wink:
Neni na to žiadny stroj, tie trhliny sú viditeľné voľným okom, opravujú sa ručne pomocou silikónovacej pištole, podobne sa opravujú trhliny aj na odvodňovacom žľabe GOMACO. Tmelom Sikaflex sa zatierajú aj dilatačné škáry na týchto zvodidlách, je takej šedej farby.


Ano, trhliny je vidieť volným okom. Ibaže ten senzor zistí presný stav toho, kam tá trhlina siaha, čo treba presne spraviť a to aj potom presne tá mašinka robí. Raz darmo, tak jako sa ti dá na miestne perfektne postaviť, tak sa to dá aj perfektne opraviť. A nemusí sa človek hrať zo žiadnou pištolou a tmelom .. a potom ono to je vyše metra vysoké, má to svoj tvar, takže ručne sa to robí ťažšie jako zo strojom. :wink:
Bohužiaľ, na Slovensku sa to opravuje tak.

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2007 21:08
od Dialniciar
Na Slovensku sa to zatiaľ opravuje tak. Mám informácie o tom, že Francúzi nebudú mať problém tento stroj sem transportovať, posunie sa sem starší typ schopný toto opravovať, až sa viac rozšíria betónové zvodidlá.

Do budúcnosti chcem požiadať, aby sa tu nerobila reklama na konkrétne tmely a iné značky stavebných výrobkov. Ďakujem.

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2008 00:02
od Dialniciar
GOMACO v Doprastave na budovaní betónových zvodidiel:

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5621
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5622
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5623

Je to z diaľnice D1.

Technické predpisy SSC:

Betónové zvodidlo tvaru New Jersey
http://www.ssc.sk/files/documents/techn ... odidlo.pdf

Zvodidlá na pozemných komunikáciách, projektovanie individuálnych zvodidiel
http://www.ssc.sk/files/documents/techn ... 1_2005.pdf

Skúšanie a schvaľovanie zvodidiel
http://www.ssc.sk/files/documents/techn ... 2_2005.pdf

Tlmiče nárazov
http://www.ssc.sk/files/documents/techn ... 3_2005.pdf

Re: Záchytné bezpečnostné zariadenia

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2016 17:38
od ANDi
Rozne typy zvodidiel...

Steel Barrier Systems vs. Concrete Walls [10:45 "Roadside Safety"]
https://www.youtube.com/watch?v=6hpNVfk6fWI

Concrete Bridge Railings [13:40 "The Crittenden Automotive Library"]
https://www.youtube.com/watch?v=CBrPVmuGp2U

The Modified Thrie Beam Guardrail
[9:15 "PublicResourceOrg"]
https://www.youtube.com/watch?v=qmNJaBGIETk