Prečítal som to PDF-ko. Je to také všeobecné
píár mesta Ostrihomu na spôsob istých
aktivít pred komunálnymi voľbami.
(
Esztergom Város Önkormányzat Képviselő-testület/Samospráva mesta Ostrihom)
Napríklad strana č. 41:
3.2. Vasúti közlekedés/3.2. Železničná doprava
3.2.1. A tervezett új Duna-híd kialakítása közös közúti vasúti hídként/3.2.1. Návrh (plánovaný) nového Dunajského mosta ako spoločný cestno-železničný most:
Sami pripúšťajú bizarnosť tejto myšlienky (vlakom k Bazilike) —
A közlekedésfejlesztési koncepció ún. „vonattal a Bazilikához” ötlete Esztergom vonatkozásában meglehetősen bizarrnak tűnika týmto sa má vyriešiť desaťročia trvajúce želanie o železničnom prepojení so Štúrovom.
Stále sa "hovorí" o R11. (Str. 34: R11 má končiť na úpätí Kis-Strázsa-hegy (vrch Malá Stráž) - tam sa má napojiť na M10 (asi preklep M100) a tá má viesť k "budúcemu mostu" a jestvujúcemu nákladnému prievozu do Štúrova (
A z „M100 autóút tovább vezetése az új esztergomi Duna-hídhoz és a meglévő Esztergom-Stúrovo (Párkány) teherkomphoz”).
Pozri stranu č. 33:
Megoldandó közlekedési kérdések/Riešenie dopravných otázok (problémov)
Sorszám Megoldandó közlekedési kérdésekPoradové číslo ich riešení
Közúti közlekedés/Cestná doprava
1.
Esztergom elérése (rávezető úthálózat – útirány jelzés)/Dostupnosť mesta Ostrihom (napojenie na cestnú sieť - dopravné značenie);
2.
R11 gyorsút Esztergom térségi szakasza és az új Duna-híd/Úsek rýchlostnej cesty R11 v okolí Ostrihomu a nový most ponad Dunaja;
•••
Vasúti közlekedés/Železničná doprava
15.
A tervezett új Duna-híd kialakítása közös közúti vasúti hídként (vasútvonal rávezetése a hídra)/Návrh nového dunajského mosta ako spoločný cestno-železničný most (navedenie železničnej trate na most);... [čítaj vyššie]