devil napísal:ibaze M10 (ci M21) nie je RC.
to je mozne, ale uz maju 8 variantov dialnicnych mostov cez Dunaj pri Sturove: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=295
Moderátor: Moderátori
devil napísal:ibaze M10 (ci M21) nie je RC.
rastislav5: to je mozne, ale uz maju 8 variantov dialnicnych mostov cez Dunaj pri Sturove: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=295
rastislav5: Znamena to, ze Madari budu v roku 2012 od nasich rychlostnych ciest na strednom Slovensku vzdialeni 87 km od Hronskeho Benadika (11 km od hranice pri Sturove) a 119 km od Zvolena (50 km od hranice pri Sahach).
Vyzera ze Madari asi skor dosiahnu hranicu v Sturove. Uvidime ako zareaguje Slovensko, ked useky na Slovensku su rovnako dlhe (Sturovo - Hronsky Benadik a Sahy - Zvolen). Madarom by logicky asi viac vyhovovalo Sturovo, kedze je blizsie pri Budapesti.
mirkobb napísal:rastislav5: to je mozne, ale uz maju 8 variantov dialnicnych mostov cez Dunaj pri Sturove: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=295
Dúfam, že Ti nie je potrebné vysvetľovať čo je štúdia..?
Ďalej, ako Ti už devil napísal, M10 od Pilisvörösváru nebude cesta diaľničného typu, iba obdoba našej cesty I. triedy v usporiadaní 1x2, tak načo by im tam boli potom dialničné mosty 2+2..?rastislav5: Znamena to, ze Madari budu v roku 2012 od nasich rychlostnych ciest na strednom Slovensku vzdialeni 87 km od Hronskeho Benadika (11 km od hranice pri Sturove) a 119 km od Zvolena (50 km od hranice pri Sahach).
Vyzera ze Madari asi skor dosiahnu hranicu v Sturove. Uvidime ako zareaguje Slovensko, ked useky na Slovensku su rovnako dlhe (Sturovo - Hronsky Benadik a Sahy - Zvolen). Madarom by logicky asi viac vyhovovalo Sturovo, kedze je blizsie pri Budapesti.
Odkiaľ si zobral tých iba 11 km od Štúrova v roku 2012?
Ďalej, od Vácu po Šahy je zhruba 36 km, od Bp po Ostrihom/Štúrovo tiez okolo 37 km, ktoré budú musieť ešte vybudovať, tak je to na rovnako, len s tým rozdielom ako som už uviedol(aj devil), M10 na rozdiel od M2 nebude rýchlostná cesta!
Na Slovensku už máme R3 zadefinovanú v trase od Šiah až po Zvolen, vrátane posudzovania EIA http://eia.enviroportal.sk/detail.php?a ... ahy-zvolen To sa ale o nejakej "imaginárnej" trase od Štúrova po Hronský Beňadik povedať nedá, tá je zatiaľ len v polohe úvah v určitých "kruhoch" a regionálnych politikov, zatiaľ nebola ešte ani len nejaká konkrétna trasa predstavená, na rozdiel od úseku R3 Šahy-ZV, ktorý je už v hodne pokročilom štádiu prípravy, nemyslíš?
rastislav5: Od Vacu po Sahy je podla ViaMichelin 50 km, ako som uviedol a nie Tvojich 37, ale to len na okraj.
mirkobb napísal:Neviem ako funguje Tvoja verzia ViaMichelinu, ale mne ukázal zrovna ViaMichelin niečo iné..
Thomas napísal:Takže Maďarsko na sever nespěchá, přitom na Košice a na sever od Budapešti bych čekal větší aktivitu.
eucitizen napísal:Zaujmave ze sa postavila dialnica na plny profil M5 od Szegedu az po hranice so Srbskom. Tam intenzity su este mensie nez na M15.
Thomas napísal:eucitizen napísal:Zaujmave ze sa postavila dialnica na plny profil M5 od Szegedu az po hranice so Srbskom. Tam intenzity su este mensie nez na M15.
Je to součást nejvýznamějšího mezinárodního tahu na Balkán se stř. Evropy.
mirkobb napísal:Takže aby sme predišli akýmkoľvek zbytočným dohadom o súčasných intenzitách a plánovaných ďiaľničných úsekoch v Maďarsku na najbližšie roky:
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3752
mirkobb napísal:http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3753
MH napísal: Takže z môjho pohľadu prihliadnuc k výhľadovému stavu medzinárodných napojení, obslužnosti územia a ťažkosti terénu sa mi javí lepšie pre SK R3 viesť v trase Štúrovo - Levice - Hronský Beňadik a na terajšej I/66 v trase Šahy - Krupina - Zvolen urobiť rekonštrukciu s obchvatmi a sanáciu čiernych bodov.
MH napísal:Ďalšie mapy s koridorom V/c cez Štúrovo
http://roads.extra.hu/road_plans/m10_m1 ... _meghejpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m100_e ... bicske.jpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m10_esztergom.jpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m10_es ... gifoto.jpg
Neviem...ale Maďari to asi s tým mostom a diaľnicou cez Dunaj v oblasit Esztergom/Štúrovo vážne
MH: Táto mapka nie je aktuálna, niektoré čísla a trasy nesedia. M2 v usporiadaní 2+2 má končiť vo Váci a na hranice do Šiah bude urobená rekonštrukcia terajšej cesty č. 2. S rýchlostnou cestou na Šahy sa neuvažuje.
Naopak uvažuje sa s vonkajším západným okruhom Budapešti (označenie M11 alebo M100) v trase koridoru V/c. Koridor V/c spája Ploče - Mostar - Sarajevo - Osijek - Dunaujvaros - Budapest a má viesť ďalej na sever cez SK na Krakow až do Warszawy.
http://roads.extra.hu/road_plans/mo_gyf ... omterv.jpg
oranžové = diaľnice
zelené = rýchlostné cesty
modré = štátne cesty
MH: M2 v usporiadaní 2+2 má končiť vo Váci a na hranice do Šiah bude urobená rekonštrukcia terajšej cesty č. 2.
rastislav5 napísal:No to by pre Bansku Bystricu a stredne Slovensko nebola dobra sprava. Navrhujem Bystricanom, aby urychlene lobovali za tunel pod Skalkou medzi BB a ZA, v com ich Zilincania urcite podporia a asi aj Vazny, rodak zo ZA byvajuci v BB a nesnivali o tuneli popod Donovaly. Takto budu mat aspon vrabca v hrsti. V opacnom pripade im Donovalsky holub odleti a R3 bude smerovana na Raztocno a z BB zostane slepe crevo.
mirkobb napísal:Ten link na mapku, čo si sem momentálne vložil Ty, už sem dával mapman 13 okt. 2007 v tomto vlákne, stačí zalistovať dozadu a aj prečítať následnú diskusiu k tomu, nech sa nemusím opakovať. Ale ešte dodám, že http://roads.extra.hu/road_plans/mo_gyf ... omterv.jpg je fakt nejaký sci-fi výhľadový stav k roku 2034!
mirkobb napísal:Ale my sme sa tu posledne bavili o výhľade do roku 2015 v kontexte s tabuľkou http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1341
čo som ju sem vložil.
mirkobb napísal:No, ale keďže si už ten link na tú "sci-fi" mapku sem znovu vložil, tak sa chytím nejakých faktov z nej. Tak ty tvrdíš, že rýchlostná cesta bude iba do Vácu a ďalej po Šahy už iba rekonštrukcia súčasnej cesty v usporiadaní 1x2. Viď tu:MH: M2 v usporiadaní 2+2 má končiť vo Váci a na hranice do Šiah bude urobená rekonštrukcia terajšej cesty č. 2.
Takže podľa Tebou odporúčanej mapky je tam jasne zakreslená zelenou farbou rýchlostná cesta až po križovatku pri Rétságu! A odtiaľ ide vľavo cesta I. triedy č. 2 na Šahy v usporiadaní 2+2(podľa legendy k mape modrou farbou), takže Ti odporúčam Tebou spomenutú mapu preštudovať znovu a potom sa na nu odvolávať.
i15 napísal:pre nas by bolo horsie viest R3 cez Sturovo, lebo by bolo potrebne postvavit viac km a skor rozsirit usek v peazi s R1... ale v konecnom dosledku to moze dopadnut podobne, ako na Donovaloch - postavia sa obchvaty na E77 a R3 cez Sturovo sa postavi az neskor
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.