nedá sa upraviť
A treba sa na to pozrieť inak než očami motoristu zo SK. Štát si vie odsledovať cez rafinérku a dodávateľa na jednotlivé pumpy doterajšie predané objemy. Vie tak presne definovať toľko litrov dostaneš na týždeň, mesiac a nie viac. Takže bude v tvojom záujme si to sledovať, aby na teba potom neboli domáce sťažnosti, že nikdy nemáš dosť paliva. Určite hlavne prihraničné bude ich štát viac sledovať a kontrolovať, tomu ver, že ano. Aby sa nediala aj iná vec a síce, že tak ja som SK Maďar z DS (nič proti), viem maďarsky a ponúknem maďarsky hovoriacej obsluhe niečo navyše za natankovanie. Ľudia sú vynaliezavé tvory, ale to aj tí, čo toto kontrolujú a odhaľujú.
A ak to nebude účinnejšie, tak to začnú obmedzovať na TP na týždenný limit, tu máš 40 alebo 50 litrov. Ale asi sa nevrátime do socialistických razítok do knižky.
Bude e- forma, dnes ide všetko. A zase sa presne eviduje počet áut v krajine, nastaví sa režim, aby to vyšlo, prípadne to štát proste zníži na 35 litrov. Alebo spraví zóny pre napríklad väčšie mestá a vidiek. To a dá nastaviť na 8-9 základných modelov podľa toho v akom až rozsahu do toho štát zahrnie prepravcov ľudí. Orbán teraz robí 2 ...
Celé je to len o výsledku čo musí doplatiť kasa. Alebo o čo prichádza tým, že ten cenový rozdiel je obrovský a využíva to o moc viac ľudí, než si mysleli, že tomu bude. A ten pôvodný plán bol aj pre Maďarov z okolitých krajín, aby cítili že Budapešť pomáha. Tak už tú pomoc osekli.