Stránka 14 z 20

OdoslaťOdoslané: 31. Máj 2009 17:32
od eucitizen
Tak logicky by aj mali. Ak si pozries ich hranicne priechody so starymi clenmi Schengenu, tak vsetko odstranili. chcel som sa pozriet live ako to tam vyzera, na stranke asfinagu, ale uz odstranili tu kameru z ktorej sa videl hranicny priechod.

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2009 21:22
od aquila
tak ostrovceky uz odstrane, vyrezane a zaliate betonom.. teraz odstranuju aj v druhej polke dokonca aj piliere.. no vyzera to, ze to bude normalne prejazdne ..

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2009 21:47
od Branco
Som tiež zvedavý na nový rýchlostný limit, dúfam, že odstránia značku s tridsiatkou...

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2009 19:53
od Dialniciar
Dobrý článok aj s fotkami o Tauernskom tuneli :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12018

OdoslaťOdoslané: 10. Jún 2009 18:17
od Branco
Eucitizen včera postol na youtube zábery z prechodu Kittsee. Sú tam pekne vidieť už odstránené ostrovčeky, rozobraná strecha, na našej strane sa ale zatiaľ nič nedeje. :cry:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Bf_v7Z0ztX8&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Bf_v7Z0ztX8&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

OdoslaťOdoslané: 10. Jún 2009 18:22
od zoom
Branco napísal:Eucitizen včera postol na youtube zábery z prechodu Kittsee. Sú tam pekne vidieť už odstránené ostrovčeky, rozobraná strecha, na našej strane sa ale zatiaľ nič nedeje. :cry:

Brutalne to trasie s tou kamerou na tom CB kryte. Ak to teda je CB kryt :D :roll: Až som myslel, že to je niekolko sekundové zemetrasenie. :roll:

OdoslaťOdoslané: 10. Jún 2009 18:25
od eucitizen
Je aj pravda ze som tu kameru drzal v ruke, ale fakt ten pvrch je v horsom stave nez bol :( Preto sa to aj tak triaslo.

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2009 10:27
od Tomas PO
A nie je dobre ostrovceky a budky ponechat pre pripad, ze je potrebne robit na hraniciach kontrolu (majstrovstva sveta, hladanie neziadanych osob, bankove lupeze alebo ine zavazne okolnosti)? Samozrejme za predpoklady, ze standardny prejazd hranicou bude bezproblemovy, pokial mozno vobec neobmedzujuci rychlost.

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2009 18:35
od Branco
Tomas PO napísal:A nie je dobre ostrovceky a budky ponechat pre pripad, ze je potrebne robit na hraniciach kontrolu (majstrovstva sveta, hladanie neziadanych osob, bankove lupeze alebo ine zavazne okolnosti)? Samozrejme za predpoklady, ze standardny prejazd hranicou bude bezproblemovy, pokial mozno vobec neobmedzujuci rychlost.


Kontroly, resp. spomalenie na hranciach sa môžu vykonávať viacerými spôsobm, napr. dočasným dopravným značením. Väčšinu roka sú ale Schengenské prechody bez kontrol. Rozobrané prechody a hranciach neznamenajú poľa mňa významnú úsporu času, skôr ide o gesto slobody, bezpečnosti a spolupatričnosti členských krajín.

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2009 19:07
od Tomas PO
Branco napísal:
Tomas PO napísal:A nie je dobre ostrovceky a budky ponechat pre pripad, ze je potrebne robit na hraniciach kontrolu (majstrovstva sveta, hladanie neziadanych osob, bankove lupeze alebo ine zavazne okolnosti)? Samozrejme za predpoklady, ze standardny prejazd hranicou bude bezproblemovy, pokial mozno vobec neobmedzujuci rychlost.


Kontroly, resp. spomalenie na hranciach sa môžu vykonávať viacerými spôsobm, napr. dočasným dopravným značením. Väčšinu roka sú ale Schengenské prechody bez kontrol. Rozobrané prechody a hranciach neznamenajú poľa mňa významnú úsporu času, skôr ide o gesto slobody, bezpečnosti a spolupatričnosti členských krajín.

Najma ak sa vykonaju len na jednej strane ;)

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2009 19:48
od Dialniciar
Na Slovensku sa vrážali miliardy na nové prechody - narozdiel od trebárs ČR, kde sa masovo rozmiestnili len unimobunky. Teraz bude aj drahšie rozoberať tieto objekty ... a čo sa týka nejakých kontrol, tak ja som skôr za tento postup:

1. Rozobrať pevné súčasti prechodov.
2. Doriešiť životné prostredie (odstrániť isté objekty).
3. Zachovať inžinierske siete (voda, elektrická energia, IT siete, ...)

A ak budú nejaké majstrovstvá, nemal by byť problém na tieto miesta dať pár unimobuniek, pristaviť pár polic. áut a robiť kontroly. :-) Takto to funguje aj v iných štátoch EÚ.

Mesačné meranie intenzít

OdoslaťOdoslané: 15. Jún 2009 19:42
od Branco
Rakúsky ASFINAG meria každý mesiac priemerné intenzity na vybraných úsekoch diaľníc a RC, následne spracuje ročný prehľad.

Najvyzťaženejšími sú viedenské úseky A22, A23, A1, A2, S1, okolie Linzu, Grazu, Innsbrucku a niektoré tranzitné úseky.

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2009 11:00
od aquila
uz je to aj na druhej strane kompletne odstranene, a zaliate betonom, som zvedavy na dalsi postup.. ci to nehacju ako na nemeckej hranici, ale asi ano.

inak na A6 uz predcasne otvorili odpocivadlo potzneusiedl .. autogril a velke zachytne parkovisko pre nakladiaky este neni hotove, ale pumpa uz funguje a je vazne velkoryso nadimenzovana (ma az 22 stonajov!)

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2009 17:06
od eucitizen
a vstrede je stale ta budova colnici?alebo ju odstranili? :) no ta OMV na A6 bude asi robit konkurenciu OMV na odpocivadle Jarovce :) ak stale benzin a nafta v A je lacnejsi nez na SK.

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2009 17:25
od aquila
hej ta budova colinice v strede je nedotknuta a ani sa netvaria, ze ju budu chciet dat dole, a dost masivne su tam dane NJ profily, som zvedavy aky bude vysledny stav ..

inak paradoxne ta OMV na A6 je drahsia ako v jarovciach .. sam som bol prekvapeny, sice asi len 2 centy to bolo, ale predsa. aj ked je fakt, ze ta OMV na A6 bola vcera o 20 centov drahsia ako OMV priamo vo viedni .. na dialniciach v AT su ceny vzdy o hodne vyssie ako mimo ..

ja som bol len prekvapeny, ze aj ten autogril ale najma cerpacka je vyrazne vacsia ako napriklad na A4 .. resp taku obrovsku cerpacku som v rakusku tusim ani na westautobahn nezazil :)

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2009 18:30
od joe1024
BTW, ta vyssia cena PHM na dialniciach je aj nejako ekonomicky opodstatnena, alebo je to ciste zalezitost toho, ze tam vlastne nemas na vyber :-) ?
Aj PHM na M3ke z Miskolca do Bp su drahsie, a veru to nie su 2 centy ale minule to bolo cca 15%, co je uz teda hodne velky rozdiel.

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2009 20:08
od expwy
Vyššie ceny PHM na diaľničných odpočívadlách sú vo väčšine krajín o niečo vyššie ako mimo diaľnic najmä kvôli vysokým nájmom za pozemky odpočívadiel. Zároveň tam je aj prirážka bleskovej dostupnosti komplexných služieb, ktoré sú hneď po ruke. Vždy môže človek za cenu straty času odbočiť z diaľnice a natankovať mimo tejto siete. Napr. v USA sa na diaľniciach okrem tzv. tollways alebo turnpikes (platené diaľnice) čerpacie stanice vôbec nenachádzajú, tieto služby sú takmer vždy poskytované mimo diaľničnej siete.

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2009 13:12
od Tomas PO
Na vychode sa dialnicny prechod Milhost o chvilu rozpadne aj sam. Skoda len, ze v sucasnosti je otazka casu, kedy co spadne na prechadzajuce auto.

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2009 17:14
od i15
vodici si ho rozbiju sami :) inak ten podchod pre osobne auta je uz uzatvoreny

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2009 18:48
od Dialniciar
Je smutné, že Rakúsko nemá lepšie diaľnice, ktoré by odolali vode :arrow:

*neprejazdné sú úseky na diaľnici A1 v meste Nadelbach a v St. Pöltene, rovnako tak aj diaľnica A2 smerom na hlavné mesto Rakúska

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2009 19:20
od aquila
tie useky boli docasne z bezpecnostynch dovodov uzavrete, ale uz su davno otvorene .. nehovoriac, ze tieto useky dialnic boli budovane ked u nas ani nevedeli co slovo dialnica znamena ;)

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2009 19:37
od Dialniciar
však práve už na nich mohli vykonať isté protipovodňové opatrenia :-)

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2009 11:04
od Tomas PO
i15 napísal:vodici si ho rozbiju sami :) inak ten podchod pre osobne auta je uz uzatvoreny

V nedelu este nebol.

OdoslaťOdoslané: 09. Júl 2009 06:48
od tr3mp
Možno trochu offtopic otázka, ale neviem, kam ju lepšie položiť :-)
Zajtra cestujem po trase Bratislava - Viedeň - Štajerský Hradec - Maribor - Ľubľana - Postojna - Rijeka. Kde (v ktorom štáte a prípadne aj na ktorej pumpe, nemusí byť priamo na diaľnici) najvýhodnejšie natankovať. Prípadne, existujú stránky s cenami PHM pre AT, SI a HR? Zaujíma ma cena benzínu (95).
Dík

OdoslaťOdoslané: 09. Júl 2009 10:17
od aquila
pre ceny benzinu v AT mas www.oemtc.at .. v rakusku sa ti na dialnici neoplati tankovat, je tam benzin skoro tak drahy ako u nas ;) treba pockat do slovinska .. cim blizsie koperu, tym lacnejsi benzin .. najlacnejsie natankujes v rakusku hend za hranicami ale nei na dialnici .. je to tam miestami az o 15-20c lacnejsie ako na slovensku resp na dialnici..

a s trochou zachadzky su aj taketo ceny v rakusku ;)
Obrázok