Odoslané: 17. Jan 2007 21:20
Slovinsko pochopilo podobne ako aj Chorvátsko, ČR alebo Maďarsko v tomto regióne, že diaľničná sieť sa musí rozrásť, aby sa na ňu preniesla hlavná dopravná záťaž a že nezáleží na tom, ako sa to financuje alebo kde sa stavia, ale stavať sa musí celoplošne a kontinuálne.
Slovinsko investuje stabilné vysoké sumy do (aj) cestnej infraštruktúry a aj keď pomalšie, tak predsa stavia diaľnice v hornatom prostredí za prakticky takú cenu ako SR. Aj Slovinci už majú v nákladoch na diaľnicu vyvolané investície, či projektovú dokumentáciu a podobne.
Slovinské cesty, to už je kapitola trochu iná. Často vyjazdené koľaje, hlavne v ťahoch Taliansko-Chorvátsko, ale cesty sa pravidelne opravujú aspoň v povrchoch a začal sa používať lepší asfalt a zmenili sa normy, by vyhovovali realite.
Slovinsko investuje stabilné vysoké sumy do (aj) cestnej infraštruktúry a aj keď pomalšie, tak predsa stavia diaľnice v hornatom prostredí za prakticky takú cenu ako SR. Aj Slovinci už majú v nákladoch na diaľnicu vyvolané investície, či projektovú dokumentáciu a podobne.
Slovinské cesty, to už je kapitola trochu iná. Často vyjazdené koľaje, hlavne v ťahoch Taliansko-Chorvátsko, ale cesty sa pravidelne opravujú aspoň v povrchoch a začal sa používať lepší asfalt a zmenili sa normy, by vyhovovali realite.