Moderátor: Moderátori
Netreba odbočiť už v Nových Honoch, stačí až v Lučenci na I/71, no keď niekto chce ušetriť nejaký kilometrík, tak musí strpieť diskomfort II. triedy. Veď i u susedov nie sú všade hlavné cesty prvej triedy.DrX napísal:Mas snad pocit, ze by tam najblizsich 200 rokov polprofil nepostacoval?
To na slovenskej strane to bude zvlast smerom od KE system, ze dialnica R2, potom od Novych honov cesta 2.tr., potom jednotka po hranicu...
expwy napísal:Majú obrovské šťastie, že nemajú Útvar hodnoty za peniaze. 80% z toho čo plánujú a 50% z toho čo postavili, by im u nás bez váhania škrtli a povedali, že treba dať peniaze na železnice, verejnú dopravu a cyklotrasy.
KN.SK napísal:Možno im ide i o bezpečnejšie smerovo oddelené cesty a pritom "zarobia" rodinné/príbuzenské firmy a firmy "priateľov". 1484
DrX napísal:No nepamatam si uz detaily, ale pred par rokmi im EU zatrhla stavat z eurofondov nejaky usek (myslim na M4), lebo bol pri cene 4mil EUR/km pridrahy.
Stavali to potom z vlastneho rozpoctu. Ak by EU uplatnovala rovnaky meter na SK, tak stavame jedine R2 a R7...
cize neexistuje aby desattiice/statisice ludi nemali 2x2 ako npr. na zempline alebo na trase I/64 a mohli by sme pokracovat.v roku 2020 sa sieť priblížila k hranicu 1700 km ciest 2x2 pre 86% obyvateľstva
mna by zaujimali modernizacie na zeleznici, par rokov dozadu sa hovorilo o 160-ke na debrecin, dotiahlo sa toParadox je, že oni aj dávajú obrovské peniaze na železnice a cyklotrasy...dalo by sa tu tým zaplniť celé strany o zrealizovaných projektoch, plán je mať tiež najhustejšiu sieť cyklotrás v Európe...nedávno odovzdaný do prevádzky prvý železničný úsek zo zabezpečením ETCS L2
ale tu par ludom viac vadi ze nemaju 1,5 metrovu krajinicu ako riziko ze si neuvedomia to co pises.Plus nemusí to byť až taká blbosť, keďže môže poslúžiť na to, aby si vodiči uvedomili, že už prechádzajú na normálnu cestu.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.