Stránka 39 z 46

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2019 09:43
od infotext4
Dávam do pozornosti stránku, kde je znázornený tvar križovatky D4xI/61 Ivánka západ.
http://www.d4r7.com/sk/galeria-detail/j ... anka-sever

Konkrétna vizualizácia je tu: http://www.d4r7.com/svc/stream/media/ga ... e-14-47;hd
Podrobnejší plán ciest v tejto oblasti tu: http://www.d4r7.com/svc/stream/media/ga ... _mapa_2;hd

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2019 15:30
od Laky
Lenže tieto nacrty vobec nekoresponduju s realitou. Infotext siel si tadial? Tie nasypy su tak blizko seba že tam bude problem dat 2 +2 v normalnych pruhoch. Tie odbocovacie tam nevojdu. Podla mna to cele preslo otimalizaciou a nacrty uz su stare. No uvidime na jar ked sa rozbehnu.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2019 21:52
od jozin z bazin
Tie vizualizacie su obrazky z propagacnych materialov z cias tendrovania projektu.
Cize v sucasnosti je to uz silno neaktualne, kedze odvtedy sa na projekte optimalizovalo vsetko, co sa i len trochu dalo.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 02. Feb 2019 02:18
od mareks96
Tak križovatka so starou seneckou ktorá bola už vtedy vo výhľade na 2+2 hádam nie... Aj keď pri tom co sa u nás deje vo výstavbe diaľnic (a nie len v tej) by som sa moc nečudoval

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2019 12:55
od infotext4
Išiel som tadiaľ a až také úzke mi to nepripadalo. Len som prekvapený, že piliere mosta D4 ponad Seneckú (I/61) sa nachádzajú južne od súčasnej Seneckej. V projektoch mal byť druhý jazdný pás vedený severne od toho súčasného a preto by som čakal piliere medzi nimi.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2019 22:51
od Laky
Nepripadá ti to uzke? Ako tam chces dat 6 pruhov? Projekty presli optimalizaciou.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2019 06:55
od Laco
ja som tadial tiez siel a tie piliere som si ani nevsimol, takze pohodka ;)

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2019 09:42
od infotext4
Ak majú byť 3 pruhy na každej strane medzi násypom a piliermi, tak je tam podľa mňa miesta až - až. Možno sa nakoniec ráta s dočasným riešením, že pod D4 sa súčasný jazdný pás rozšíri na 4 pruhy (2 odbočovacie) a druhý pás sa doboduje neskôr na druhej strane za piliermi. Videl som niekde (len to žiaľ neviem nájsť) projekt, kde bol nakreslený druhý jazdný pás slúžiaci iba pre odbočenie a priebežná premávka by bola vedená pôvodným pásom.

Najlepšie by bolo napísať priamo na D4R7, nech nám pošlú presný plán tej križovatky.

Zajtra od 20:00 ostrý štart uzáver rodnla. Otvorenie 1. etapy od 01.09.2019.
Dnes sa tadiaľ preveziem naposledy.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2019 16:11
od ullsus
Čo je rozsahom 1. Etapy?

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2019 08:43
od infotext4
Obrázok v tomto článku asi 1. etapu znázorňuje najlepšie, rozdiel je len v tom, že zjazd z D1 od Trnavy smerom na Bajkalskú zostane prejazdný.
https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... ratislave/

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2019 12:28
od ullsus
Vďaka, inak dnes vyšlo ďaľšie video s progresom na stavbe:
https://www.youtube.com/watch?v=wyLZXn-8a_8

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2019 20:00
od Vlados
R.I.P. okružnej križovatke pod Prístavným mostom

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2019 22:26
od ullsus
Veď ten ostáva, ale len pre údržbu či?

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2019 15:14
od lostrail
Mne teda Rondel v podobe, v akej stal doteraz, chybat nebude. Ten, kto to navrhoval, bol cisty sialenec. Nebezpecne STOPky, vazne nehody, neskutocna hustota koliznych miest... Kludne by som uveril, ze kazdy pozname aspon jedneho cloveka, co tam mal nejaky problem (ja minimalne dvoch).
Pravda, pekne sa cezen dala skratit zapcha na Pristavnom, ked pridali ten treti pruh, ale to kludne ozeliem.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2019 20:35
od fh
V dobe keď rondel spustili netušili aké tam budú intenzity, ale nikdy som tadiaľ rád nešiel.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2019 21:00
od Vlados
Presne, nebola počítaná na takú premávku.
Je chybou, že túto MÚK zahrnuli do PPP. Namiesto nej tam mala byť D1xD4. Odrezalo by sa priame napojenie Prístavnej na D1 a NDS by postupne 10 rokov prebudovávala MÚK.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2019 12:57
od lostrail
Pocitali alebo nepocitali, je asi dost o nicom, ked clovek doslova nevidi, ci moze alebo nemoze ist (napr. z najazdu od Slovnaftskej na STOPke). Ano, este pred samotnym rozhranim vidiet je, ale vdaka tomu uzasnemu zabradliu nie je vidiet prave tam, kde vidiet byt ma - na samotnej STOPke. Toto je celkovo miesto, ktore nemusim asi najviac.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2019 23:16
od aquila
Na projekt a schvalenie MUK prievoz mali necelych 6 mesiacov. Tak zobrali prve co ich napadlo. Aj samotny projektant povedal, ze to bolo navrhnute zle.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2019 13:07
od mareks96
Snáď myslíš pôvodnú muk nie novú

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2019 22:47
od Laky
Tak most nad starou seneckou co vznikne nakoniec bude dlhší. Bager už odhrabal z násypu na strane bližsie k zeleznici. Hned je to lepsie :) Teraz tam už 3+3 vodu pod D4

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2019 15:29
od ullsus
Pekné zábery z dronu na stavbu R7:
https://www.youtube.com/watch?v=midO5D3SMF0

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2019 08:57
od Vlados
Prešiel mesiac od kedy muzikant/primátor Vallo a "expertka" Kratochvíľová umožnili súkromných firmám uzatvoriť cesty nad skutočný rámec potrieb pri aktuálných etapách ich prestavby. V prípade prestavby MÚK pod Prístavým mostom je to najvypuklejšie. Aktuálne sa realizujú vetvy dolu od kruhového objazdu, t.j. zbytočne sú už mesiac uzatvorené smery D1 Trnava -> Prístavná, Bajkalská -> D1 Trnava, Slovanaftská -> Bajkalská (pre MHD), Slovnaftská -> D1 Prístavný most. Toto má dopad na zbytočné predĺženie dĺžku času strávených dopravou v meste a zvýšené znečistenie ovzdušia v meste.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2019 11:02
od pohodak
kazdy asi vie, ze ja som posledny co by sa valla v tomto zastaval, ale za uzavierku rondla treba kritizovat predchadzajuce vedenie mesta...ina vec je, ze stavebne prace prebiehajuce okolo rondla za posledny mesiac ozaj nevyzadovali jeho ciastocnu uzavierku, kludne to mohlo byt stale otvorene na plno (ale raz by k tej uzavere prislo tak ci onak)

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2019 12:03
od Vlados
Nikto nové vedenie mesta nenútil to podpísať v rozsahu a časovaní ako to podpísali. Minimálne ešte mesiac mohlo byť prejazdné čo som napísal. Potom by sa mohla otvoriť vetva D1 Prístavný most -> Slovnaftská a zatvoriť celý rondel okrem Slovanaftská -> Bajkalská (pre MHD). Spájanie zjazdov na tak krátkom úseku je dané nezmyselný prechodom, čo medzičasom už zrušili, a výjazdom BUSov spod rondla. Možností ako opäť otvoriť časť rondla boli a budú, len by to chcelo ísť po nich, dokonca stále je v hre dočasné napojenie Prístavnej na Slovnaftskú.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2019 12:53
od PK
Motorkari a aj osobne auta si uz mesiac kludne prechadzaju pomedzi zatarasy a vyuzivaju zjazd z D1 na Pristavnu. Cize to obmedzneie bolo tento mesiac zbytocne.