ono je jasne ze biokoridory su tak nejako vyhodne pre vodicov a aj pre zver. stacilo vidiet ake to bolo svojho casu na trase breclav - malacky - ba, kde potvasi spoluobcania po revolucii rozobrali ploty a nebolo tam ziadne pletivo. nastastie sa to uz zlepsilo.
navyse zhodou okolnosti okolie dolneho hricova a lietavskej loucky poznam. je tam nadherna prioroda. chodievali sme tam trsoku amatersky robit skialpinuzmus, snanovat a tak (este aj za onoho rezimu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
cize tam by aj pre zachovanie akeho takeho hluku pomohli supane tunely, ale co uz no.
takyto vyvoj sa dal cakat.
podobne skepticky to videm napriklad aj v presove. mam takeho tusaka ze SSC/NDS s nimi urobi nieco podobne ako s PB, teda povie ze ked neprijmu povrchovy variant (resp s kratsim asi 400m tunelom oproti 2,8km), tak pred presovom skonci dialnica a bude pokracovat az za nim. hold vsetko je o prachoch
takiez suhlasim ze miestami su nase dialnice riesene az grandiozne
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ako neni to zase na zlo veci resp do buducnosti, ale ide o to ze aka bude premavka u nas za 10-20 rokov ?
lebo nase dialnice su stale v podstate docela prazdne, ak sa nerata par silne exponovanych usekov. staci sa pozriet na dialnicu co i len medzi viednou a madarskymi hranicami. o opacnom smere na passau ani nehovoriac
co sa tyka tunelu, verim ze aj an slovensku by sa ozaj dalo stihnut prepojit BA-KE do 2010 ako aj kompletne dokoncit R1. ale klasika problem su $$$
keby sme napriklad na zahori objavili nejake to ropne pole (samozrejme vacsieho raznie ako teraz
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, tak tiez by nebol problem
ja tiez klientom hovorim pri konzultacia, ze pre lubovolny projekt su len dve limitacie, fantazia/predstavivost klienta a financne moznosti
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)