Moderátor: Moderátori
devil napísal: MT-ZA nikto nepojde cez hp. takze zrusenie PPP3 je dobra prilezitost na otvorenie trasy ako takej.
aquila napísal:ak sa bude stavat usek HP- LL tak privadzac sa moze dostat do roviny I/64 pri NR, ale usek LL- dubna skala bez privadzaca nenapojis....
kaviarista napísal:a vy si vobec uvedomujete, ake obrovske investicne naklady tvoria rozdiel, ak dialnicu pretne 4-prudovy privadzac alebo 2-prudovy? docasne na dlhe roky tu postaci dvojprudovy privadzac. na to, aby sa netvorili kolony uplne postacuje dostatocne dlhy odbocovaci pruh vlavo v oboch smeroch. aby auta odbocujuce na dialnicu neupchavali premavku . mensie ssud tu moze fungovat v pohode aj na dvojpruhu
vyhladovo do buducnosti sa da predsa MUK v pohode prebudovat na stvorpruh.
a taky moj osobny nazor je, ze cela Zilina mi pripada dost ohavna s tymi betonovymi estakadami krizom krazom , bez ladu a skladu . proste zohavenie mesta . tak to vnimam kazdym jednym prejazdom cez ZA. zaujimave, ze v ziadnom inom meste taky pocit nemam
devil napísal:Jonathan, MT-ZA, ani MT-CA nikto nepojde cez hp.
devil napísal:obchvat ZA ako JO je v principe dobry pre smer E50 ale ani nahodou pre E75. takze zrusenie PPP3 je dobra prilezitost na otvorenie trasy ako takej. odlisnost oproti NR je len v tom ze tam je JO najlepsie riesenie lebo spaja najdolezitejsie cesty I. tr. v NR VUC veduce do najvacsich miest NR VUC. takze prave naopak, zlu cestu cez bytcicu nech opravi ssc, predsa oblast rajca zrovna nepatri medzi najvacsie v ZA VUC.
fh napísal:devil napísal:MT-ZA, ani MT-CA nikto nepojde cez hp. obchvat ZA ako JO je v principe dobry pre smer E50 ale ani nahodou pre E75. takze zrusenie PPP3 je dobra prilezitost na otvorenie trasy ako takej.
A kde si na to prišiel? Z Martina sa oplatí ísť po realizácii tunela do Žiliny tak, že sa v LL pekne napojím na privádzač a som v oblasti Soliniek,, Hájika, Hlín, ale aj nákupných centier. Nepoznáš, ale mudruješ
otvorenie trasy nie je ani nahodou dobry napad. Zase sa by sa vyplieskali peniaze na analyzy a vysledok by bol znovu ten isty, ale zase by sa dva roky nic nestavalo a situacia pod Strecnom by bola zase o nieco horsia. O tom ze obchvat bytcice bude robit privadzac bolo rozhodnute este v case ked NDS neexistovala (dalsi dovod na ich zlucenie). A napojenie na I/64 je dost vyznamne. Rovnako ako napojenie na I/64 v Nitre
A kde si na to prišiel? Z Martina sa oplatí ísť po realizácii tunela do Žiliny tak, že sa v LL pekne napojím na privádzač a som v oblasti Soliniek,, Hájika, Hlín, ale aj nákupných centier. Nepoznáš, ale mudruješ
devil napísal:nikto nepojde dlhsiu a drahsiu trasu len aby sa previezol cez tunel. ekonomika prepravy nepusti.
devil napísal:D sa pre miestnych bude vyplacat len ak za zaplatene peniaze prinesie adekvatny benefit. toto nie je pripad tejto temy....
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.