Moderátor: Moderátori
stanog napísal: Ešte k tomu osobitnému mýtu, nepovažujem za správne názory že Višňové je drahé a preto musí mať vyššie mýto. Úsek nemôže za to že sme ho nepostavili za pár federálnych koruniek ako trebárs BA-Břeclav. Jednoducho každý neskôr postavený úsek je drahší ako ten postavený skôr. Nakoniec sa ľahko môže stať že kým sa začne stavať Soroška či JV obchvat Prešova budú náklady na ňu vyššie ako na Višňové.
devil napísal:omnoho komfortnejsi ....si asi robis srandu (?) DS-Višnové-LL-ZA bude mat hodne daleko od standartneho dialnicneho komfortu.
devil napísal:Pacho, ide o to visnove neusetri prakticky nic oproti od kamionov odlahcenemu strecnu. za tym si stojim. a teda naco ma primestska doprava platit navyse za nic ?
i15 napísal:za prejazd Sitinou sa neplati a pokial viem, ta svetelna krizovatka ktoru obchadza nemala cakacie doby do 5 minut
Pacho napísal:Pre srandu som si zmeral trasu až po Budatín, kde Strečno/Višnové, ale popod rondel vychádza dokonca o 1km menej, a fakticky sa ešte vyhnem semaforom pri TESKU. Takže tie Devilove argumenty o pohodli.... sú úplne bezpredmetne. Po dostavani Višnového , cez strečno sa oplatí iba fakt tomu čo nemá DZ, alebo sa chce kochať prírodou, alebo ma tunelofóbiu. Čiže Višnové bez privádzača LL nemá zmysel.
i15 napísal:ked sa dostavia Visnove tak uz DZ asi nebudu
Zulo napísal:Pacho napísal:Pre srandu som si zmeral trasu až po Budatín, kde Strečno/Višnové, ale popod rondel vychádza dokonca o 1km menej, a fakticky sa ešte vyhnem semaforom pri TESKU. Takže tie Devilove argumenty o pohodli.... sú úplne bezpredmetne. Po dostavani Višnového , cez strečno sa oplatí iba fakt tomu čo nemá DZ, alebo sa chce kochať prírodou, alebo ma tunelofóbiu. Čiže Višnové bez privádzača LL nemá zmysel.
To rušenie privádzača LL je šité horúcou politickou ihlou...Teda ja osobne by som to nevidel ako definitívu..........
stanog napísal:Koro, na veci nemôžeš mať rýdzo ekonomický pohľad. Úlohou ciest a diaľnic nie je zarábať peniaze. Koľko stála napr. Sitina ? To by mohol obyvateľ trebárs Nitry namietať že oproti nákladom na R1 bola príliš drahá (stavali sa v rovnakom čase). A napriek tomu nie je vôbec spoplatnená. Prínos diaľničnej stavby nie je len v priamom spoplatnení.
Devil si tu trochu protirečí, na jednej strane tvrdí že HP-DS nebude využitý a na druhej strane hovorí že miestni budú naďalej jazdiť po "odľahčenej" 1/18. Keďže vieme aká je tam situácia teraz, ak sa má 1/18 odľahčiť tak aby po nej bolo atraktívne jazdiť musí aspoň polovica vozidiel prejsť na diaľnicu, a to už je slušný počet ktorý ju využije.
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.